Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) maar dacht meer aan het goed zitten en met die pedalen?
hoop dat het morgen ook zo is, kan ik even rondje rijden met de dames en dan zitten we op mooie 40/45 km deze week
heb ik ook hoor onder mijn 'schaap'

En ik ben ook beetje zielig, want betekent heel veel extra werk. Stallen uitmesten is veel meer werk dan wei uitmesten, maar moet dan ook op en neer rijden naar de binnenbak om ze in ieder geval nog iets aan beweging te kunnen geven.
is gewoon
Biancacoo schreef:Fijn dat je goed geslapen hebt Tine.
Vhu, super dat Ber in orde lijkt ! hoop dat het plakbeslag goed werkt !! slim idee.
HT..uitgesnotterd...gelukkig maar..en dat andere....is gewoon
![]()
Baudyh..haaaaaaaiiiii...
claud maakt mooie samenvatting, goed bezig !!
Wedstrijd is in limburg..geen idee of daar sneeuw komt..haha..
happytime schreef:gem: vast een bevroren muis te pakken genomen!
.
; wilde zo graag van alles doen; heel frustrerend . De laatste weken beetje omslag naar vooral verschrikkelijk vermoeid; hahaha, ook niet handig, nu ik weer wat meer kan.

voor jou.

Straks maar kijken of we naar de binnenbak kunnen komen. Nu eerst maar even wat huishouden doen. Ook leuk
. Onze dichtstbijzijnde wedstrijden liggen al ruim 100 km enkele reis en we plannen dus niets meer in de winter. Schrijven hoogstens last-minute in, zit het al vol = pech. Twee jaar geleden hadden we met de Anda ingeschreven voor de wintercompetitie en hebben maar 1 wedstrijd met goed fatsoen kunnen doen. Niet leuk.
) tegen de DA. Zijn we niet van hem gewend, normaal vindt hij al die aandacht bij de DA héérlijk
. Maar goed, het leed is geleden en als beloning heeft hij thuis 2 kruimels kaas en een kruimeltje leverworst gekregen (om te checken of hij nu wel weer wil eten).
anders krijg ik de kriebels dat het niet goed gaat )
en Ava mag niets, da's lastig he.Citaat:En soort grondverzet toestanden bij Tine maar Rembrand kan weer op de wei
Oeps, dat kwam vast omdat het een haflinger was, dat onze bril meer roze was.

( 56) , dus áls ik het doe zou ik een stevig en betrouwbaar wagentje of sulky willen. er werd HCA geopperd? waar koop je die? of een ander mooi en goed wagentje?het zou ook alleen recreatief zijn hoor, voor een leuk ritje langs de weg of in het bos