Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Biancacoo schreef:Fouragehandelaar bellen en verkopen tine ?
tine

hier ook iemand bezig met schoolwerk maar dan vanaf de andere kant zeg maar
en wat een hooi hebben jullie allemaal... nu maar hopen dat het voor types als ik (afhankelijk van fourage-types) ook wat goedkoper wordt...
Hoewel zo'n 2wieler wel continu op je hangt 
als ik met blue het weiland uitging en liep erna weer enorm mank
dus dan tijdje geprobeerd los in wei maar niks mee doen maar ook dan deed ze te gek in het weiland (van voor naar achter galoperen en dan op 3 benen verder
)Ik heb collega laten komen voor volledig onderzoek rx en uitverdoven en miss zelfs echo als nodig wat denk je was ze gewoon niet meer mank maar enkel stijf
want ja enge dierenarts dan doen we ons maar goed voor ofzo, paar dagen later was ze weer mega mank, inmiddels had collega gevonden wat ze bij oude eigenaar 5jr geleden had dus we gaan enigszins gezien zelfde symptomen en been vanuit dat het zelfde been is, dus nu staan ze al dik 2 weken op heel klein stukje weiland met ontstekingsremmers, dat ik steeds verzet dat ze wel gras kunnen eten of bij opgave regen dat ze in schuilstal kunnen. kortom kan niks met paard en pony doen nu (normaal maakt het me weinig uit dat me paard gek doet als blue weg is maar ja nu kan ik niet zo veel anders als ik in de wei iets doe met de blue wordt ze ook onrustig).vanaf gister mogen we eindelijk weer wat stappen...
, vhu gaat super met ollie, dids had een hitteslag maar nu niet meer gelukkig, moos mag bloot
en is braaf met zalf, Jenkins gaat nu super met syl
maar hebben al 150 baaltjes verkocht hopelijk nog paar is wel echt super spul dit jaar, en ben verder vast veel vergeten
kies maar wat je kan gebruiken
heerlijk, een paard bij een aardbeienteler
*

Ik ben als de dood.. Verslag ligt bij begeleidster nou, en ik hoor maar niks. Maar aan de andere kant wíl ik ook niks horen..
Biancacoo schreef:Cyclo, is het een achterbeen ?...heb eens paardje gehad die sprongewricht niet in orde had.
Balen zeg !
, vorige keer was het wss een collateraalbandje van het hoefgewricht enfin toen hebben ze die diagnose erop geplakt maar ze was toen echt heel mank (echt bijna fractuur mank) dus kon bijna niet van zoiets zijn maar ze hadden niks anders gevonden ondanks foto s en hoefsmid voor hoefzweer, volgens uitverdoving kwam het wel duidelijk het de voet zelf nu heb ik dat idee ook wel want je voelt nergens zwellingen/warmte pulsatie verschil is er ook nooit
, mijn paard leest geen cursussen
, nu is ze minder mank je ziet het al een tijd niet meer nu maar ja ze heeft nu ong helft klein bakje afgezet dus kan maar passen draf ook
maar hou mijn hart vast als we straks gaan opbouwen... mjah met beetje geluk en vooral geduld komt het weer goed net als toen 

heb mijn cadeautje al gekocht wat ik mezelf beloofd had als m'n AO af was 
Een knalgroene longeersingel
Ik hoop dat ie past. Morgenavond eens proberen
Oude longeersingel is al zeker 7 jaar oud en was een goedkoopje. Ringen lieten los. Dus dit was ook wel nodig
Akshay schreef:heb mijn cadeautje al gekocht wat ik mezelf beloofd had als m'n AO af was
Een knalgroene longeersingel
Ik hoop dat ie past. Morgenavond eens proberen
Oude longeersingel is al zeker 7 jaar oud en was een goedkoopje. Ringen lieten los. Dus dit was ook wel nodig
, maar klinkt heel tof de longeersingel verwacht natuurlijk een
Arm pakezeltje