toch geruststelling,
, de kleinste maat zijn ze toch zo uit gegroeit.dus ietsje groter groeien ze in.
bovendien, iedereen geeft die aller kleinste maatjes al.
dus maatje groter hebben (aanstaande) mamas lang zo veel niet als de kleinste
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, de kleinste maat zijn ze toch zo uit gegroeit.
Ik wist het echt niet 
Toch nog nagedacht 
Donderdag brengen, en baby kijken
zo schattig die kleintjes!Akshay schreef:hier een vraagje aan de mamas..
Kraamcadeautje.. Een rompertje en een pyamatje (shirt met broekje) in maat 68 en 74.. Is dat bruikbaar?
Ik ben zo bang dat ik iets stoms heb gekocht

Werken is op 1 dag na (kon ik niet meer lopen..) best meegevallen. Wel auw, maar gewoon doorgaan was een optie 
Voel het wel nog. Overmorgen naar de osteopaat

En afwasje weggewerkt. O en ik lees verder over kraamkadootjes en de twijfels daarover… leuk idd dat babyspul… wij maar weinig baby-hebbers in omgeving (is wel weer goed voor portometietsjemeerdanniks
)
(naar de kapper denk ik, is 't weer toonbaar
)
Twee paarden… tsja… dat schiet aardig op, ben je bijna 200 euro verder
Nu maar flink aan de slag dan 

avaluna schreef:@Aks: nou pyjamaatje en rombertjes zijn écht altijd goed. Ik ben dol op babyprut kopen, wordt over een paar weekjes dan ook alweer suiker- eh peettante
.
. *telt* van hubby's familie heb ik 5 neefjes/nichtjes, van mijn eigen familie wordt dit de 9e
. Ik heb zomaar het idee dat dit niet de laatste is (hoewel deze broer nu wel een knoop in de pijpleiding gaat leggen
)
zijn weer netjes verstopt.
Gem schreef:Vergeet ik helemaal te vertellen: ik heb gisteren ook te horen gekregen dat ik weer tante word! Maar ja, het zijn er inmiddels ook zooooveel. *telt* van hubby's familie heb ik 5 neefjes/nichtjes, van mijn eigen familie wordt dit de 9e
. Ik heb zomaar het idee dat dit niet de laatste is (hoewel deze broer nu wel een knoop in de pijpleiding gaat leggen
)
(bekertje slagroom lobbig/stijf kloppen, ca. 100 gr suiker (of minder voor minder calorietjes) in 200 ml. yoghurt roeren tot suiker is opgelost (volle yoghurt is je ijs steviger, bij magere yoghurt de slagroom stijver kloppen en het resultaat is iets minder lekker) en dan door elkaar mengen met een spatel en fruit naar keuze door in heel kleine stukjes uiteraard, maar niet geprakt, da's te 'slap'. In afgesloten bakje in diepvries (4 uur laten opvriezen en elk half uur even met vork doorroeren zodat je niet klompjes ijs krijgt) 
En lekker vaak tante 
Als het idd toch terugkomt als je na een rustperiode weer iets zou gaan doen, zou ik ook doorgaan zo. Maar wel balen, is er dan helemaal geen zicht op dat dit echt over gaat? Sjonge, beperkend lijkt me dat, je handen/armen en dus polsen gebruik je echt bij alles!
En leuk dat je Snuitje weer gaat oppakken, benieuwd naar de wederwaardigheden daarvan.
Maar natuurlijk wordt paardenbeest er niet slechter van, ook niet paar daagjes achter elkaar... is meer je eigen gevoel. Nou, lekker uitrusten op de bank jij, niks lui, gewoon druk genoeg gehad!
eigen gevoel idd.