Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daarna Amerigo eindelijk weer eens kunnen mennen. Die liep ook heel erg fijn, kan duidelijk merken dat hij ohz meer moet doen haha
en een flinke bult onder haar huid daar. Zag precies een gat waar het bloed dus uit kwam met dun straaltje
direct DA gebeld, moest boel dichtdrukken poos en dan weer los dat het dus ophield. Hield gelukkig dus op
bah zat echt onder het bloed kan daar al helemaal niet tegen. Daarna in de gaten houden dat het echt ophield zo niet zou hij weer komen. Maar het bleef gelukkig rustig. 
! Toch maar verstandig geweest en niet met Mosel gaan koetsen. Wel even snel met dochter in de uitverkoop wat truitjes en broeken voor haar gehaald. En een "koetsjurk" (lees: zwaar afgeprijsde bijpassende jurk voor mijn mooie bruine hoed
) gescoord. Of ik hem ooit aan ga doen is een tweede
.
.
volgende keer maar in de kont prikken?
hoop dat daar snel een foto van komt(hier dezelfde griepverschijnselen alleen als ik buiten ben voel ik me goed....en janouk: ik denk dat ik paul gisteren al wat virus meegeven heb)

Met zijn 3-en tegelijk over de hindernis, dat is wel een foto waard
)
zal je als verkopende partij toch ook echt niet blij mee zijn zeg
maar wat een super meevaller van de energie rekening
(zullen de buren niet kunnen zeggen...)
nu schijnt even de zon maar zie alweer heeeeel donkere lucht.