Janouk gaat langzamerhand weer beter
En Tine ik vind je mega stoer
Hier echt heerlijke buitenrit gemaakt stuk verder dan dat ik tot nu toe met Ollie hier thuis heb gereden. Zat een zo'n mooi stuk bij. Aan een kant aardappelvelden die nu dus zo prachtig in bloei staan (was paars), afgewisseld met stukjes groen met van dat jonge spul erop (kalveren, lammetjes) met een soort vaart er dan tussen, zie je al die waterhoentjes, eenden en zwanen ook allemaal met jonkies zo heerlijk en aan de andere kant is dan een enorme heuvel met bomen en gras zeg maar. Waan je je echt in het buitenland. En dat midden in de Randstad
Nu de wagen ophalen, stond nog bij de andere stal... wilde ik gisteren ophalen maar toen stond er allemaal file en was ik dus soort van gesloopt

. Maar die vaart, lammetjes, kalfjes, aardappelland etc etc wel
Echt onvergetelijk en iets wat ik welke week zou willen doen haha, prachtig hoe het instinct het overneemt.
hoofd Biancocoo
nu lekker bioscoopje pakken
wat een heerlijke dag!
en hoe was de Kur heb je daar ook fimpjes van
en zoonlief afgeleverd bij ponykamp?
dus nu sinds gisteren maar weer andere graasmasker om. Alleen krijgt ze dan last van haar halster. Dus hoe dan ook, het is geen doorslaand succes

...kijk ik om, ligt balletje er toch af. Blijkbaar lag hij nog een beetje te tollen / wiebelen toen ik keek en besloot uiteindelijk tóch om maar te vallen
. Was ze ipv 2e plaats, 6e geworden
dus geen bontjes .... zal morgen eens ducktape kopen.... haar kin is vrij spits en bij de greenguard komt die steeds tegen de randen als ze graast, ik heb hem proberen te vervormen maar het blijft open gaan. Haar neus had ik gezien, deed ik sudo creme op ging ook langzaam wat beter maar haar kinnetje zag ik stom genoeg gisteren pas... .was echt heel vies etterige best wel grote wond
toch lekkere oefening Tine
Inderdaad ook vrij laat gezien