@S_L nu bijkomen met z'n allen....en opa....
@Ollie door het pb'tje van je vriendin heb ik van alles uitgezocht en durfde ik ook actie te ondernemen, dus was echt goede actie van haar
heb keurige reactie van garage gekregen en volgens mij komt het nu helemaal goed.
@Tine heerlijk zeg zo lekker buiten. Paardjes genieten er echt van he. Zie ik ook als ze bij 'ons' buiten staan, Bente ligt ook heel vaak te slapen, net als Rizanta trouwens die deed dat ook veel. Snuit staat er dan naast als trouwe bewaker van zijn vrouwtje
@Biancocoo hoop zo dat het gaat werken....beslag kan veel doen!
Van beslag voor peerd naar beslag voor pannenkoeken
Hoe ik aankijk tegen overlijden van huisdier? Als het genoeg is geweest ben ik wel heel verdrietig, probeer er voor het dier dan wel nuchter in te zijn, het moment zelf, maar als ze eenmaal dood zijn, wat een drama... want ik zal ze missen, maar dan heb ik er, hoe kun je dat zeggen, vrede mee (bijv Simba'tje destijds, mijn hond Tex, poes Tarzan en zo zijn er nog meer...). Het plotseling door ongeluk of totaal verkeerde samenloop van omstandigheden overlijden van een dier kan ik erg moeilijk / niet mee omgaan (Rizanta, mijn hond Max, poesje Marcus en zo zijn er ook wel meer, helaas). Dat blijf ik moeilijk vinden, hoeveel tijd er ook overheen gaat.
De impact van het overlijden van Rizanta destijds was bij mij enorm groot, vergelijkbaar met destijds mijn hond Max (schat van Duitse herder die door verkeerde behandeling van DA binnen een week stuk van zijn been kwijtraakte en vervolgens door bloedvergiftiging vreselijk dood is gegaan). Ben er echt weken, maanden kapot van geweest... en als ik er nu nog aan denk word ik weer
poesje Marcus was maar 10 weken en toen kwam ze onder mijn eigen auto...werkelijk te erg.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 30-11-11 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt