Heb nog wel onthouden dat Jenkins zondag van stal gaat verhuizen, dat Sabbientje een knuffel nodig heeft, schrikken zeg zo'n ongeluk, en vhu heeft een leuke paardendag gehad en laura gaat voor een Vitara. Heb zelf een Suzuki Samurai gehad, allergaafste wagentje wat ik ooit gehad heb, maar tevens de allergrootste miskoop van mn leven geweest. Daar is werkelijk waar ALLES aan vervangen geweest, tussenbak is ontploft middenop de snelweg, ding liet me in de steek in de file (gewoon uitvallen en niet meer willen starten... Sta je dan op de meest linkerbaan...) dus al met al niet zulke goede ervaringen mee. Heb ook nog aan een vitara gedacht, maar door mn ervaringen met de samurai heb ik het niet meer aangedurfd.
Vandaag hier een beetje een hectisch dagje. Op het allerlaatste moment besloten dat Sun toch terug gaat naar de wei van mn ouders. De trekker kan niet op het land komen en het gras moest gewoon gekortwiekt worden, en blijkbaar voeren de buurtbewoners toch nog steeds veel (wit)brood aan de paarden dus 2 vliegen in 1 klap. Terwijl ik Sun ging halen dacht ik "ben daar gek, 2 paarden op 2 locaties was vorig jaar ook ontzettend onhandig" dus Storm ook maar meegenomen. Je had mn ma moeten zien kijken toen ik ze alletwee uit de trailer haalde

Rob komt morgen ook, dus dan staan ze gezellig met 3 op de wei.
Verder is voor Fern (onze curly met ernstig nierfalen) het definitieve afscheid-moment gekomen; zij zal maandag om half 12 ingeslapen worden. Ze reageert niet op de medicijnen, wil helemaal niks meer eten (maar staat nog wel volop enthousiast bij de koelkast als de deur open gaat, krijgt dan iets heel lekkers en ze pakt het vol enthousiasme aan en krijgt het vervolgens gewoon niet meer weg.

groetjes, lacuna