Dan zal tum er ook aan moeten geloven
Gister had rivaldo echt al het koppie erop van ''ik ben fris en niemand houd mij tegen'' hihi dus die moet als ik weer beter ben echt aan de bak anders heb ik echt een kanon voor de wagen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan zal tum er ook aan moeten geloven

Ben toen maar afgestapt rammeltje opgelost en daarna ging wel goed.
.. we komen zeker snel langs om mee te genieten van de mooie omgeving
.. en als het bevalt willen we best vaker hier ontvluchten als jij en kitty dat niet erg vinden hihi
.. weet je al meer over de menwagen die ik mis mag lenen?
''ah sorry, ben blond he''
als jij ze elke dag lekker buiten doet is de kans op gare ontploffingen ook kleiner 
)
fijn van die ringen
en als ik dat principe zo hoor dan werkt het wel echt.

met tum kan ik ook alles verwachten. Maar over het algemeen is hij wel erg op stem. Ik kijk het altijd op het moment aan hoe ik mij voel en mijn paarden zijn.
).
. 
Zou nu toch aan dooien zij
Zou erg fijn zijn.
Citaat:Moet zeggen dat ik wel erg verontrustend vindt dat Tobbe zo schrikkerig is wil ik mennen veder met hem oppakken. Terwijl hij bij schriktrainingen maar alles best vindt.
Snuit stond lekker op de paddock (staat anders altijd binnen als het koud /nat is, maar hij heeft het dus niet koud want staat onder deken
), Alwyn stijf achterin de stal
Heb Alwyn de 0-grams deken opgedaan, gaat hij er tenminste uit en jawel, dekentje was nog niet op of hij ging ook naar buiten
En dan hoop ik dat hij niet nog meer in zijn wintervacht gaat. Freddy heeft een mega vacht, echt haren bij zijn billen van wel 10 cm dus die staat gewoon buiten, stoer mannetje.
terwijl ik nog zo anti-deken was 
) een verende werking heeft. Ze lopen wel echt voorzichtig gelukkig. Trouwens, pony staat nu geregeld in de schuiltent, wordt dat ding ook eindelijk gebruikt.
. Maar goed, ga nu eerst even slapen, dan zoontje naar zwemles, dus dat wordt vanavond weer aan de slag.