Royaltjuh schreef:Waarom toen voor et laatst een buitenrit Martine?? ]
Sinds half december bevroren grond/sneeuw. Dan kan ik niet buiten rijden. Hij staat rondom op ijzers. Ben 1 keer hier de weg op gegaan. Maar dat viel ook nog niet mee. Ons erf is bestraat, maar een stukje (ca 50 meter) buiten onze poort tot de weg is onverhard en vrijwel de hele periode spekglad. Dus daar kan ik niet overheen. Bos/hei is ook allemaal bevroren bodem, daar ga ik dus ook niet naar toe. Daar zijn geen mooi brede en vlakke zandpaden, en ik wil niet dat hij weer een blessure oploopt. Dus nog maar even wachten. Wel erg jamemr, ik rij graag buiten. Ook voor paard goed. Had me al voor diverse ritten ingeschreven (enjoy the ride en van de nvvr), maar die gingen ook allemaal niet door. Maar goed, eind maart heb ik me weer opgegeven voor een rit, dan zou het toch wel moeten lukken????
Ik wilde vanmorgen met de pony mennen, maar er ligt teveel natte sneeuw in de bak. Gaat niet lukken, dat krijg ik met de traktor niet weggereden, dan wordt het alleen maar meer ijsbaan. Oftewel, weeeeeer een vrije dag voor de pony. Ik vind het namelijk wat teveel van het goede om helemaal naar de binnenbak te gaan om te longeren. (kar kan ik niet mee nemen, heb nog geen trailer met koetsenframe, ben druk aan het sparen, maar dingen zijn duur) Vanavond met paard naar verenigingsles, dus die doet gelukkig nog wel wat.
Nu maar hopen dat het eindelijk eens gaat dooien.