Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en ik begrijp dat het niet goed voelt maar denk ajb aan jezelf
gaaf hoor!
. Het gaat wel steeds beter. En eigenlijk is het ook wel fijn. Die regie terugnemen en niet op alles ja zeggen en dingen 5-dubbelgepland hebben. Ik bedoel bovenstaand stukje dan ook echt niet naar. Ik hoop gewoon dat je voor jezelf durft te kiezen en dat je minder tijd kwijt bent aan stress en werk en meer aan leuke zaken, zoals mennen met Sam en genieten van Patrick en zijn pony's.
.
en als je je eigen berichten leest, tine, alsof iemand anders ze geschreven heeft, zie je wat wij zien.
ook knuff voor jou en
respect mbt je werk..... heel knap dat je het doet. !!
zo jong. Beeehhh
persoonlijk werken dat soort opmerkingen bij mij letterlijk als een rode vlag, sein rood, over en uit en ben ik bij dat soort directeuren/instellingen heel duidelijk: dit is mijn grens, wilt u het anders, even goede vrienden, maar dan stop ik ermee. Daar ben ik mee begonnen na mijn burnout en je wilt het geloven of niet het werkt. Hoe dan ook veel sterkte met alles het kost je heel veel tijd in je hoofd en het zijn van die trajecten waar je niet op zit te wachten
hier van het weekend te horen gekregen dat iemand die ons zeer na staat een zeer agressieve tumor heeft ook zoiets
ben al bij Fred geweest, honden net uitgelaten, dus ik 'mag'.