lanouska schreef:@ tine weet niet hoe laat je er bent maar misschien staat het parcour er om half 9 al
bij ons is het weer hurry up
Zal best, ze werken met 3 ringen, dan wordt het al snel lastig. Ik snap het van hun kant ook hoor, is gewoon erg moeilijk. Maar lijkt me wel fijn als ik eerst nog ergens kan verkennen ipv hem maar zo te gaan rijden.
Ik heb mail uitstaan, of ze verkennen eerder kunnen laten beginnen dan half 10, dan lukt het me wel. Hoop ik. Ik moet voor Amerigo nl heel anders verkennen dan voor Rembrand, dan rij ik doorgaans andere lijnen, dus kost ook dubbel zoveel tijd. Maar dat hebben jullie vast ook wel, enkel, dubbel en vierspan wordt vast anders gereden.
Net op Thabor gereden, want een heerlijk ventje is dat ook. Hij liep super fijn. Heb mezelf wel 20 keer toe moeten spreken dat galop ook gewoon zou kunnen (held ben ik toch
), maar toen ik dat eenmaal had gedaan, was het geen probleem meer. De eerste 2, 3 passen was ik even de aanleuning kwijt, maar daarna liep hij weer net zo fijn.
Ze staan weer lekker in de wei, nieuw strookje gras erbij dus ik ga nu even lekker paar uurtjes slapen.
Vanavond komt die nieuwe bijrijder nog langs. En ik moet nog gaan stoeien met knhs programma, want wil vraagprogramma's voor indoorwedstrijden gaan indienen. Is een megaklus, tenminste dat was het de vorige keer. Hopelijk is er het een en ander verbeterd aan het programma.