Als je een lieve veearts hebt schrijft ie hem misschien op vorige week vrijdag

Dus alleen maar erg voor je portometniks, paard heeft er weinig last van
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik wilde woensdag les, heeft mijn juf gister een zweepslag opgelopen
Ze heeft wel op wieringen gewonnen en 3 winstpunten binnengehaald, super dus!
.
en we zijn ook nog niet uitgerust
Maar goed, wel ff lekker drie weken niet naar de baas gehoeven.
Maar goed, even afwachten hoe fit hij vanavond belt.lanouska schreef:@ tine weet niet hoe laat je er bent maar misschien staat het parcour er om half 9 al
bij ons is het weer hurry up
), maar toen ik dat eenmaal had gedaan, was het geen probleem meer. De eerste 2, 3 passen was ik even de aanleuning kwijt, maar daarna liep hij weer net zo fijn.
), wilden ze me graag inzetten voor een andere job. Ze vroegen of ze mij in de zeer nabije toekomst nog eens konden zien, als het kon zelfs nog deze voormiddag.
Klinkt idd positief....ga voor je duimen
maar mijn buik zeer doet
Ik had gisteren gezwommen, dus mijn haren zagen er niet zo fris uit. 40 minuten na het telefoongesprek stond ik in het advocatenkantoor, dus ik heb goed mijn best gedaan
Nu maar hopen dat het het waard was!
Hij heeft geen enkele keer gebokt, het ging super ontspannen en hij deed erg zijn best! Meisje doet ook erg haar best, ze wil zelfs les nemen met Romeo.
) nu je het zegt, we zijn wel L vaardigheid+0
Dit jaar is het er nog niet van gekomen om D/V te starten, komt ook doordat ik graag endurance wilde rijden en dressuur onder het zadel starten en een keer een marathon wilde doen, tja kan niet alles natuurlijk (ja zou wel willen maar dan zie ik man- en zoonlief nooit meer
mijn limiet is 1 wedstrijd per maand).
komt goed hoor (dat omvallen dus
)
) maar het is ook makkelijker voor de grooms uit de omgeving en zeker makkelijker voor mijn portemonnee ivm de brandstofprijzen.