tine10 schreef:Ollie, je moet hem ook wel af en toe te eten geven he?Hoe oud is deze grapjas?
4 jaar
wordt mei volgend jaar 5... dus het is wel logisch en aan zijn buik te zien moet hij juist op dieet want hij groeit van de lucht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ollie1 schreef:tallechie schreef:kijk ik op de startlijsten zie ik dat ik dezelfde jury heb als afgelopen zaterdag.... dat schiet op...
En weten jullie dat misschien. Er rijden er 3 in de L bij een andere jury en daarna 14 bij 'mijn' jury. Mag dit?
Voor de prijzen mag het officieel niet volgens mij....
tallechie schreef:algemeen wedstrijdregelement,
bladzijde 13
Het is wel zo dat het ook een selectie is voor de friezen competitie.
Volgens mij ben ik als enige die met een 'gewoon' paard kom.
beterschap en geen ellende meer ,ook voor jullie
had vanavond gastdocent ingeschakeld, was erg boeiend college maar ben nu wel beetje afgedraaid
, en
met regen,regen en nog eens regen.....

..dat er dan ook wel eens dit soort dingetjes gebeuren, je kunt het ook altijd even navragen bij die persoon misschien.
.....je komt jezelf dan in de hogere klasse wel tegen....
Gelukkig de laatste, hopenlijk echt de laatste ooit.
vanochtend Rattan en Snuitmans naast elkaar gehad in tweespan zooooooo grappig
ze stonden al zo blij te kijken bij het inspannen echt allebei met oortjes strak naar voren, koppies erop
en zowaar ik had ze op bepaalde momenten keurig ontspannen in zowel stap als draf. Instructeur stond er zelfs verbaasd van hahaha. Natuurlijk ook stukken dat je denkt
maar wat was dat leuk zeg. Gaan we dus vaker doen.
Snuit is net zo
maar ze hadden de pet goed staan en dan is het zo ontzettend leuk om te doen