Zo ben weer thuis vanuit Breda naar Rotterdam...weg was niet echt schoon, vond het niet zo prettig rijden in het donker, met sneeuw op de weg en veel vrachtwagens
Ben blij dat ik vanochtend met Snuit heb gemend. Ik was koud geworden ter hoogte van mijn benen, zeg maar tot mijn knieen, daarboven was het wel warm
moet dus snowboots en goede thermobroek aanschaffen en volgende keer niet mijn menschort maar gewoon deken mee. Tot mijn grote plezier kon ik goed mennen met mijn winterhandschoenen en de antislip leidsels
dus geen/nauwelijks koude handen.
Snuit is wel goed geschoren want zag nog wat zweet tussen zijn voorbenen en heel klein randje bij zijn flank maar dat was het dan ook. Dus geen helemaal natte pony meer, hij heeft onder een zweetdeken van mijn vorige paard (verzuipt hij in, zo schattig
) lekker een biet staan eten en daarna onder de deken. Heb wel het idee dat hij hier gelukkiger van is dan zo nat.
En wat zo grappig was, ik had hem natuurlijk zaterdag en zondag steeds meegenomen om te scheren en hij draaide zo zijn kont naar me toe toen ik hem wilde pakken, duveltje. Maar hij had natuurlijk niets in te brengen en toen zag hij de tweewieler, hup oortjes erop, hij stond helemaal te stralen. Deed Simba ook altijd, zo schattig. Hij was helemaal blij dat hij ging mennen en dus niet weer een scheerbeurt kreeg
Citaat:
Ik ga onderzoeken of we dit jaar met een paar menners al kunnen verschijnen op een endurancewedstrijd om een proef te draaien.
Je mag mij vragen hoor, vind het wel lekker om zonder competitie wel te starten zeg maar
Beterschap voor degenen die ziek zijn