[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 21:03

Royaltjuh! Gefeliciteeeeerd! Goed zeg!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 21:12

Anneloes wat super goed van jullie!!

YES en mijn kreupele man gaat steeds beter! Vandaag heeft hij lekker (voor het eerst weer!!) een paar sprintjes door het land getrokken! En hij was lekker aan het spelen met jelle! zo herken ik mick weer gelukkig!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 21:42

Anneloes gefeliciteerd meid!

Ook rivaldo gaat aardig de goede kant op, oke niet met grote sprongen maar hij loopt lekker actief mee op de dijk en in stap zie ik nagenoeg geen kreupelheid, in draf laat hij het echter wel zien. Aan de ene kant vind rivaldo dit ook wel gezellig beetje stappen en grazen is toch wel heel lekker :))

Vandaag belde een kennis van mij op of ik mee ging mennen (hij met zijn 2 span shetjes en ik met rivaldo) helaas gaat dat niet door, maar komt vast nog wel een keer :)

Morgen lesgeven met een pony van een vriendin van me ter vervanging van rivaldo, echt lief dat ik hem mag gebruiken, kunnen de meiden toch weer lekker rijden. Daarna snel door naar het park en gaan we mennen met meerdere aanspanningen :D

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 21:51

pff mensjes, wat een verhalen allemaal!
Anneloes gefeliciteerd, wat een superprestatie!

Laura, fijn dat rivaldo alweer aan de beterende hand is!

ik men altijd thuis in de bak alleen met mijn tweewieler, met de vierwieler rijd ik alleen 2span of de wedstrijden en dan ben ik nooit alleen.

vandaag moby weer voor de tweewieler gehad sinds 3 maanden. ze deed goed haar best en was erg braaf, misschien ga ik volgende keer wel los door de bak!
de rest van de dag hebben de pony's heerlijk buiten van het zonnetje kunnen genieten!

pff die 2 uur slaap gaat me nu wel parten spelen haha. ach het was wel een erg leuke avond/ nacht gister, zekerweten dat ik die tent gauw weer ga opzoeken!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 21:54

Is moby nog niet volledig beleerd ? Of begrijp ik het verkeerd met los door de bak :P

Hihi ach als je het leuk hebt gehad dan kan het toch wel is

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 22:26

nou nee, moby is nog niet helemaal bevestigd, doordat het heel de tijd zulk slecht weer was, hebben we het niet lekker door kunnen pakken.
ze heeft al wel 3 keer in het tweespan gestaan, maar ik wil haar nu gewoon graag goed in het enkelspan bevestigen dat ze ook meer spieren gaat kweken.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 22:30

aha vandaar :)

Meisje op stal heeft een friesje en die mag ik opzich van haar kennis laten maken met het mennen :D.. Helaas past ze niet het tuig van riv hihi

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 00:11

:wave:

Even een ego-post hoor, lees morgen wel beter bij!

Maar indd, *\o/* Charmer en ik zijn Kampioen Noord NL enkelspan pony klasse B *\o/* hele mond vol haha
Vooraf hadden we een hoop gedonder met papierwerk waardoor de ander die mee ging niet kon starten. Dus uiteindelijk moest ik de eer van de stal hoog houden. Is aardig gelukt dacht ik zo.
Hij ging gisteren al heel fijn, en had dezelfde instelling vandaag ook nog, met nog een beetje extra showelement erin. Hij weet precies wanneer er wat van hem verwacht wordt, een echte wedstrijdpony! Ik heb een heerlijke proef gereden, 1 grote fout erin en verder reed ik met big smile rond :D
Punten kwamen overeen met mn gevoel, 195 en 192. En daarmee was ik kampioen!! :):)

Na de prijsuitreiking nog even met Martine gekletst, jammer hoor van je punten!! Maar wel leuk nu een hoofd bij een boktnaam te kennen :D We komen elkaar vast vaker tegen!

Toen was het tijd voor vaardigheid. Stond een mooi technisch parcours, dus ik ging er maar blanco in. Voor de zekerheid toch de barragenummers opgeschreven "want je weet maar nooit".....
Nou dat was maar goed ook want als 15e combinatie reed ik als 1e foutloos!! Ook nu in de vaardigheid was hij prima te sturen en lekker op tempo. Dus op naar de barrage... En om het dan nog even af te maken, die óók foutloos!! Er was alleen 1 combinatie sneller, dus werd 2e.
Nou mij hoor je niet klagen! Ben supertrots op mn kanjer, wat een debuut!

Dus na 2x debuut afzeggen nu 3 bekers, een kampioenslint en 3 wp's rijker...

Morgen lees ik weer bij, ben net een uurtje thuis dus duik zo lekker mn bed in! Het was een lange, leuke dag :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 00:51

@Royatjuh: bedankt voor je verslag, wat een superdag!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 09:35

Hee Anneloes,

Wat een geweldige dag voor je! Ook prijs in de vaardigheid. Helemaal top. Je zult inderdaad wel helemaal af zijn na zo'n dag. Maar of je kunt slapen na zo'n resultaat, haha, je blijft wsl heel de tijd aan je topper denken.

We zien elkaar vast vaker op wedstrijden. Heel leuk om een bokker eens live te zien.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 13:45

Goeiemiddag...
Ben ook weer ontwaakt, haha! Lekker uitgeslapen :D

Heb ook ff bijgelezen.
Las gelukkig dat het alweer beter gaat met de kreupele Mick en Rivaldo.
En Moby die haar best doet, een fries die het tuig niet past van Rivaldo (goh verrassend :P ) en Veale met nieuwe Nikes maar toch zere voeten.

Ik ga ff rijbroekie aandoen nu en richting stal. Tis heerlijk weer, dus denk dat het een rondje rijden wordt met stalgenootje :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 13:50

Gefeliciteerd Anneloes. Super debuut dus.

Jammer dat A niet mee kon rijden.

Martine jammer dat je punten zo laag waren.

Rijd ze anneloes.
Ik ga vanavond veale even los gooien in de bak. Moeten vanmiidag op visite

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:19

Vanmorgen hier thuis in de bak gereden, maar was toch op sommige plaatsen best hard, dus heel rustig aan gedaan. Veel zijgangen en overgangen gemaakt. Daarna met pony even gemend. Had een weekje vakantie gehad, dus ook rustig aan gedaan. Morgen gaan we weer wat fanatieker. Hopelijk is de bak dan ook wat beter. Maar ja, die vorst gaat er niet echt uit als het overdag 0 graden is. ZUCHT!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:57

Ja wat is de grond nog hard he. Stond er hier ook van te kijken. Ben net terug, ze zijn even uit hun bolletje gegaan op het dijkje. En ze zien er nu dus niet uit terwijl we ze voordat ze op de dijk gingen eerst een uurtje lekker hooi hebben laten eten plus helemaal hadden gepoetst :+ Vooral Simba is dan echt een varkentje. Naja, ze hebben het wel leuk gehad.

Iets heel anders. Is er hier iemand die zelf de voederbieten / winterwortelen teelt? Ik heb een stuk op de tuin gereserveerd voor voederbieten, vinden ze zo ontzettend lekker. En had stukje grond toch eigenlijk beetje over. Is stukje van plm 10m2. Hebben jullie enig idee hoeveel bieten daar vanaf kunnen komen :o?

Zo en nu even bijkomen met een :9k

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 17:51

Vanmorgen ben ik lekker met Whit op wedstrijd geweest.

Ze vind alles nog erg spannend waardoor ze nog erg op de handrem loopt. Kwestie van kilometers maken op wedtrijd. Komt wel goed, maar heeft ff tijd nodig.
Wel weer een puntje :). We zijn nu L+2.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:06

Gefeliciteerd met je punt :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:07

Het sneeuw hier weer als een gek, grrr ik begin nu ZO te balen daarvan!!

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:24

Gefeli Royaltjuh en Dennis!!
Heb vandaag onderlinge menwedtrsijd gehad op stal. Dressuur en vaardigheid. Dressuur 1e met 221 punten jippie a jeeh!! Vaardigheid was foutloos, alleen wordt daar verder nog niks van bekend gemaakt. Komt de volgende keer met nog een vaardigheid en speel uw spel.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:25

Wat goed!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:27

Martine: Ja balen van de bak! Schiet hier ook nog niet op, de vorst zit te diep in de grond... Dr moeten nog even wat dooidagen overheen, en geen sneeuw :+
Dennis (Ciska toch?): mooi van je wp'tje, en indd kilometers maken op wedstrijden dan maar!
Jouke_h: wat goed!! super, gefeliciteerd!

Ik heb lekker een rondje gereden met Viva. Stuk door de wijk en een stuk door het bos. Ging redelijk in het bos, maar sommige stukken waren nog wel uitkijken!
Naja, ze vond het heerlijk, dus die heeft de benen ook weer even gestrekt.
Charmer stond lekker buiten, die had zichzelf een moddermasker kado gedaan. Tsja als kampioen moet je je huid goed verzorgen hè _O-

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:37

Bij iedereen gat het hier goed! Allemaal super paardjes :).

Ciska is het idd ;). Whitney is echt nog een puppypaard in haar hele doen en laten. Ze word nu ook ohz uitgebracht en hoop dat dat gaat helpen. En anders straks bij Roos in het span. Een puppy naast een oude rot die al ZZ gelopen heeft.
Maar ach, als je met een kleutertje in het L tot nu toe iedere keer met een puntje thuis kom mag je toch niet mopperen?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:51

Dennis gefeliciteerd met je punt :)
Jouke Jij ook gefeliciteerd :D

Royaltjuh: hihi over dat tuig van rivaldo op een fries hihi.. moest best lachen om je opmerking :P

Tine: echt vervelend van je bak,, bij ons was hij wel wat te doen, maar nog steeds onder hard.

Vandaag eerst met rivaldo gestapt daarna naar gaasperplas gegaan en geholpen met optuigen en heerlijk wezen mennen (3 uur weg geweest zo ongeveer :D) was erg leuk :D Volgende keer wil ik echt graag met rivaldo mee :D

Daarna weer mijn mannetje opgezocht en weer wezen stappen. Loopt nog steeds redelijk, hij wilde ook draven, dat ging beter, maar nog niet goed.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:55

Laura wat heeft riv dan?

Mick had weer ff een dipje, stappen ging goed, hij wilde ook wel draven en galopperen maar was er snel weer klaar mee helaas.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:09

We denken dat hij zich verstapt heeft (hoop ik )
Ik was dinsdag met hem ohz aan het rijden en na 20 minuten rijden kwam ik uit de galop en liep hij kreupel. Bak was al wat aan het opvriezen. Denk dat ik daar de fout mee in gegaan ben.

Maar er reden meer mensen en dan had ik het echt niet door dat hij slechter werd :(

Hopelijk is mick ook snel weer de oude! :(:)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:13

Ik wilde net naar stal gaan maar het sneeuwt al weer grrrr....
Besloten om niet te gaan omdat ik het niet vertrouw, om zonder winterbanden ongeveer 2 km over een klinkerweg te gaan die niet gestrooid wordt.
Morgen maar weer kijken.
Stal eigenaar zal veale even longeren voor mij.

Zat vanmiddag foto's van curacao te bekijken. Vriend zei: zullen we maar emigreren :-)