[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VanHuisUit

Berichten: 6694
Geregistreerd: 06-01-08
Woonplaats: Fiere Noarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:17

Marga nog gefeliciteerd met je winstpunt trouwens, super!
Spannende tijden Tine :j bij onze zoon was het allemaal erg onduidelijk obv Cito / Nio totaal verschillende uitslagen en nu nog trouwens sommige vakken is hij echt uitblinker, andere is echt drama en dat verschilt ook weer van jaar tot jaar, docent tot docent en stand van de maan en de sterren geloof ik :o?

Wat een heerlijk weer he. Vanochtend flink eind gelopen met de honden, daarna vooral bezig met het bakken van een brood, staan nu in de oven, het ruikt al wel lekker maar ze gaan zo de lucht in dat het van twee broden een brood wordt :)) en ik wil zo nog even naar Fred :7

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:56

Lekker vhu eigengemaakt brood !!
Wij hebben vanmorgen taart gebakken. Zoonlief heeft weer vrij ivm lerarenstaking, lekker samen gaan trainen _/-\o_ was erg leuk samen met de hondjes.


Wat een rust hier....

VanHuisUit

Berichten: 6694
Geregistreerd: 06-01-08
Woonplaats: Fiere Noarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:24

Heeeel rustig hier :+
Wat een lekker weer vandaag {:}

happytime

Berichten: 1251
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:44

Daarom vast zo rustig,iedereen naar buiten de zon in {:}

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:03

Vitamine D opsnuiven
. {:}

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:56

Hier helaas geen zon gezien. Tot half 5 op school gezeten, toen moest ik naar huis, maar ben nog lang niet klaar. Vandaag ook nog functioneringsgesprek gehad. Helaas geen enkele zekerheid of ik volgend jaar weer kan komen.

Ben af maar moet nog uitmesten en alles inpakken voor de wedstrijd morgen. Geheel tegen mijn principes maar door tijdgebrek op pad zonder ingevlochten pony (vaardigheid, dus is wel minder erg)

Nu eerst maar avond eten.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 08:16

Overvolle agenda..Pas je wel goed op jezelf Tine..... heel veel plezier vandaag in vaardigheid.

Ik ga zo met zoon en de hussen op pad :brr: dik aangekleed... maar Genieten.

Meiden..ik mis jullie updates hier..alles goed?? .. hoop snel iets te lezen tussen drukke agenda's door. Knuff voor allen.

Fijne dag allemaal.

VanHuisUit

Berichten: 6694
Geregistreerd: 06-01-08
Woonplaats: Fiere Noarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 08:41

Veel succes in de vaardigheid Tine *\o/*
En jij ook fijne dag Biancacoo :j iedereen uiteraard :9k :)F

Vandaag zit ik voornamelijk in de auto, familie-flits-bezoekje ivm verjaardag. Zo niet mijn ding maar goed dan zien we iedereen weer eens en als we er zijn is het altijd wel gezellig maar die 6 uur in de auto alles bij elkaar is altijd zo'n ellende }:0

lanouska

Berichten: 541
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: gasselternijveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 10:23

goedemorgen dames

hier druk druk druk.
ben 1 februari begonnen bij een nieuwe baan.

tine succes vandaag, maar vooral plezier hebben.
vhu ook veelplezier vandaag, ook al zit je zo lang in de auto.
bianca vast al weer terug, hoe was het in het bos?

dinsdag voor het eerst alleen gereden. duurde 5 minuten voordat ik er op zat maar het is gelukt, daarna de tandarts geweest voor sam, kiezen bij geveild en wolfskiezen getrokken. mag dus een week geen bit in. maar wat longeren aan het halster dus en volgende week maar weer verder trainen voor ons BB debuut ohz van 3 maart in buinen is kijken wat sam doet op ander terrein


Afbeelding


Afbeelding

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 10:51

Was heeeerlijk in t bos... eagle mag af en toe mee. Die heeft een chronische blessure, dus kan niet 4 x per week mee.. vandaag voelde hij zich erg goed en rende vrolijk mee.

Gaaf is Sam toch. Kiezen veilen.. vervelend maar noodzaak.
Vhu..wat een afstand is dat he... succes en veel plezier vandaag.

Belker

Berichten: 15388
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 11:03

Hier gaat alles zijn gangetje. Idd druk met de heropvoeding van de jongste hond. Dat kost nogal veel tijd en energie. Verder met de zon wat rond het huis gedaan. Buurman geinformeerd dat zijn ram er toch wel bijzonder bijlag....

Sav vermaakt zich prima met de bijrijder. Dat gaat goed, gelukkig.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 14:34

Hahaha. Ben ik met Sam gewoon reservekampioen vaardigheid geworden. Echt nooit verwacht. Dit is pas haar 4e vhwedstrijd. Toppony. Alleen wel erg jammer dat je op dk dan een gewone rozet krijgt en een boodschappentas met inhoud. Geen mooie beker als aandelen . Zooooo blij

janouk
Blogger

Berichten: 17955
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 17:38


janouk
Blogger

Berichten: 17955
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 17:38

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* gekke Sam, die doet het toch maar mooi. Gefeliciteerd tine

Belker

Berichten: 15388
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 18:31

Gefeliciteerd Tine, knap gedaan.

Mooie foto's Janouk. Die zonnige dagen vragen gewoon om foto's.

Belker

Berichten: 15388
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 19:29

Bedankt Janouk voor de mooie krijttekening van Stippel.
Het was leuk om je mooie plekje en Janouk en meneer Anton te ontmoeten. +:)+

janouk
Blogger

Berichten: 17955
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 19:32

Belker schreef:
Bedankt Janouk voor de mooie krijttekening van Stippel.
Het was leuk om je mooie plekje en Janouk en meneer Anton te ontmoeten. +:)+


<3 het was leuk om jullie in het echt te ontmoeten.
Dat vond Mad Max ook :D <<)

Bedankt voor de mooie lente bak. Blij mee.

Janouk genoot van het lekker weer vanmiddag.

Afbeelding

En Meneer Anton ook

Afbeelding

Belker

Berichten: 15388
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 19:44

Mad Max is leuk <3
Leuk, bokkesprongen in de zon. Je hebt echt een mooi plekje.

Gem

Berichten: 17551
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 20:56

De laatste tijd niet veel posts van mij, maar updates voor Biancacoo :D (en uiteraard voor iedereen):

Donderdag Miepje voor het eerst alleen (dus zonder les) onder zadel gereden in de buitenbak. Ging ver boven verwachting goed. In plaats van veel opwaarts, tuigerig gehuppel en kijkerig gedoe nu zonder hulpmiddelen (ja, er hangt nog een tamelijk nutteloze martingaal aan) kop omlaag en voorrrrrrrwaarts +:)+ .

Vrijdag menles "hindernis rijden" (twee springhindernissen, twee springstaanders, twee klikobakken en twee rieten stoelen) en daartussen / mee een parcoursje bedacht. Mevrouw had na één oefenrondje meteen door "dát is leuk" , dus tweede rondje zette ze zelf meteen de galop in toen ze iets vlotter mocht.

Zaterdag mijn eerste indoormarathonwedstrijdje met haar. Lesjuf achterop. Eerste rondje behoudend gereden in een rustige draf, ging super en foutloos. Tweede rondje mocht iets sneller, maar mevrouw werd fanatiek, ik liep meteen achter de feiten aan en had meteen twee brandjes te blussen :') . Dus ook meteen twee kegels en binnen de eerste hindernis de route even moeten wijzigen.
Maar was leuk, ze was superbraaf, ook op de trailer en tijdens inspannen en losrijden. +:)+

happytime

Berichten: 1251
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 21:56

Wauw gem.gaaf

janouk
Blogger

Berichten: 17955
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 21:58

Gem *\o/*

Gem

Berichten: 17551
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:08

(Had mijn tekst even moeten nalezen ... wat een hoop "ge-meteen", ziet er niet uit! Kan niet hè voor een 'schrijver' :)) )

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:09

Tine, gefeliciteerd *\o/*
janouk, geweldige spring en hups lente foto's !! en wat een mooie duo topic heb je gemaakt.
Gem _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Goed bezig, wat heeeerlijk dat Inova het zo geweldig goed doet ! Genieten voor je ! <3
Belker heeft het tirolerduo in reallife gezien en madmaxx...haha coool !!
Ht, ik zag een mooie foto van Sun en je mooie wagen <3

Hier rustig dagje vandaag.. caravan is schoon, en klaar voor gebruik, kacheltje brandt, want ik heb een te grote gasfles staan.... wil m omruilen voor een kleintje, maar er zit nog een restje gas in..moet even op..zo kunnen we meteen ook mooi testen of de kachel helemaal in orde is.
Zaterdag en zondag samen met zoonlief heel goed en fijn getraind met de honden, mooi op tempo gelopen met de honden, en de vorst was geweldig mooi om te zien in het bos.

fijne dag allemaal.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:57

Ik sluit even aan bij de samenvatting van Bianca!!"

Gaat hier werktechnisch niet helemaal zoals ik zou willen en zoals zou moeten. Mijn duopartner gooit alles bij mij neer. Rapporten komen eraan, ik weet niet hoe ik het allemaal moet doen (moet alles alleen doen en ze hebben hier nog handgeschreven rapporten, dus dat is ook nog eens erg arbeidsintensief en foutgevoelig, en moet wsl nu in mijn vakantie dit gaan doen :x :x ) en krijg geen reacties op vragen. Alle cito's en gewone toetsen komen ook op mijn bord, ook als ze op niet-werkdagen voor mij worden afgenomen. Het loopt echt de spuigaten uit. Ik weet niet waar ik aan toe ben vwb de woensdagen na de voorjaarsvakantie en er spelen nog wat dingen. Als ik nu los invalwerk had gehad, had ik mezelf voor minimaal een maand uitgeboekt.

Ja, er is een tekort van leerkrachten en dat wordt in de toekomst alleen maar erger. Maar als scholen zo omgaan met invalkrachten is het ook niet gek! Volgend jaar kan ik wsl niet meer terugkomen bij deze school. Er is toch zo'n tekort.... Zucht. Het leven van een invaller is gewoon niet leuk! Enige voordeel van deze langdurige klus is dat ik lessen fatsoenlijk kan voorbereiden en dat ik niet iedere maand achter mijn geld aan hoef te bellen.

"Klaagmodus gaat weer uit."

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 14:18

Tine :(:) ..... pas op jezelf hoor.. wellicht naar directie toegaan..en extra overleg en/of uitleg vragen, emails negeert men steeds vaker heb ik het idee, tot ieders ergenis....aangeven dat je hulp nodig hebt .... zo kan het toch niet..sterkte..in ieder geval..