[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 13:53

Claud wat leuk dat je D en V gereden hebt. Belangrijke os idd dat je tevreden kunt zijn over het verloop van je proef, die punten dat komt wel goed na wat oefenen zul je zien dat het beter word !! Goed gereden in vaardigheid dus, fijn hoor !!

Ht hoe gaat het met je ?

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 14:02

@Claud: wat leuk! Hoe is het met de kleine?

@Baudyh: heerlijk; geniet er maar lekker van!

@Tine: mooie foto!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:16

Toch nog even oefenen voor de kampioenschappen. Je weet maar nooit, wellicht helpt het ;-)

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:39

Hihi, de kleine bak ook weer eens in gebruik

Afbeelding

claud01

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 19:46

Hihi Tine, een privé schaatsbaan. Wat een mooie blauwe deken heeft Amerigo.

Ava, met de kleine gaat het heel goed. Hij is eigenlijk altijd vrolijk behalve als hij honger heeft. Zal hij wel van zijn moeder heben hihi

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 19:48

Mooie foto van het riet Tine *-:) en geweldig de schaatsbaan :)) Patrick is een echte bikkel, veel succes bij de kampioenschappen!
Claud goed bezig +:)+ ik rij al met een muts onder mijn cap sinds de laatste keer met mijn oren (heb er nu voor de 2e keer last van deze winter), maar ik moet het echt goed over mijn oren trekken anders helpt het niet. Had gefietst met andere muts op, die zit iets hoger (en staat daardoor ook beter := ) maar nu weer last. Gaat wel weer wat beter gelukkig.

Nou jouw honden zullen nu wel helemaal *\%/* zijn Biancacoo.

Pony's hebben heerlijk hele dag op het land gestaan, dus kwamen helemaal relaxed weer op stal net, vind ik altijd zo fijn :)

Morgen training geven en als het goed is is het zondag eindelijk weer een beetje weer om te rijden, schijnt het **duim duim** maar moet zeggen met een beetje vorst en zon is het uiteraard allemaal prima natuurlijk. Als het nog vriest ga ik ook gewoon rijden maar dan alleen stappen met Ollie, Ber's voeten slijten anders te snel.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 22:29

ha ha die tine...toch haar eigen ijsbaan in de bak en je zoon vind het helemaal gaaf!
biancacoo: lief dat je het vraagt: rug voelt gekneust aan,maar niet koortsig meer.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 07:03

Goedemorgen.
Ht fijn dat je je al iets beter voelt.
Vhu succes vandaag.
Tine kan schaatsen, ook succes vandaag.

Hier ijzelt het....weet nog niet of ik met het spul in de auto stap om te gaan trainen..eerst maar eens voeren straks.

Doe voorzichtig allemaal.. hier is t glad..
Fijne dag allemaal.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:22

inmiddels geen ijzel meer...wel sneeuw *\o/* *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:53

*\o/* toch nog hondjes in de sneeuw super BIancacoo *\o/*
HT beterschap :(:)
Tine veel succes *\o/* hoop dat bij jullie de wegen begaanbaar zijn. Zag dat Maisie ook wedstrijd heeft vandaag ook veel succes *\o/* en hoop ook voor jullie dat jullie er kunnen komen.

Hier soort van natte neerslag, ligt wat sneeuw / ijs / water :o? geen idee. Ben blij dat de poowns lekker twee dagen buiten hebben gestaan, kunnen ze er voor vandaag wel even tegen (ze gaan er wel uit natuurlijk, maar dat wordt uurtje spelen in de bak, meer lukt niet).

Ik ga de hond ff uitlaten en dan op pad iedereen voorzichtig allemaal, fijne dag :evaw:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 09:20

Nou, mijn eerste sneeuwruimen ook weer gehad. Er ligt ca 4 cm. De paarden stonden natuurlijk nog buiten. Om Rembrand veilig in stal te krijgen dus eerst een pad gemaakt. Omdat hij geen sneeuwringen onder heeft, denk ik dat hij vandaag maar even op stal moet blijven, hij moet niet weer een nieuwe blessure op gaan lopen.

We hoeven pas over 2 uur op pad, dan maar kijken hoe alles eruit ziet. Auto van manlief kan op 4wd

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 09:34

Hier geen sneeuw, maar dikke laag ijzel. De auto is ook niet open te krijgen. Spekglad. Jammer, ik wil met tweespan naar het bos.

voorzichtig tine, veiligheid boven alles. Als je toch gaat, veel succes

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 09:39

Afbeelding

Absoluut Janouk, we kijken wel hoe het straks is. Maar het sneeuwt nu nog steeds, terwijl het volgens buienradar droog is hier.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:00

genoeg sneeuw...voor eventjes heel veel plezier..
karren door het bos of....sleeën thuis..??
Wat een vraag....!!

Afbeelding

Zoontje mocht zelf ook met zijn eigen hondje
Afbeelding

haha...toen kwam de strooidienst het verstrooien...prutsers.....hahahaha...

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-15 11:44

@ bianca ben nu toch wel even stevig jaloers op jou en zoontje... Veel plezier in de sneeuw

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:13

Heeeerlijk biancacoo!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:24

Was echt leuk,..nu schijnt de zon volop....zal niet lang duren..2e rondje zit er niet in...haha...maar dat komt wel weer.....we hebben een leuk vooruitzicht gepland !

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:23

Ja echt bianca weer. Ha ha. Het is wel mooi. Blij dat ik geen wedstrijd in de planning had vandaag.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:13

Bianca wat een heerlijke plaatjes <3 <3 <3 <3 <3

Zoonlief heeft vandaag goed gereden, vooral bij het losrijden ging hij heel fijn. In de ring moet het nog beter, maar ja het was pas de 3e keer in de L2 en het komt nu zo snel achter elkaar dat hij af en toe nog vergeet om de pony (meer) aan de teugel te rijden. Maar ons doel was niet het winnen van deze rubriek, want dat was gezien de medestanders niet reëel, maar persoonlijke verbetering. En die was er! We gaan lekker door met trainen en wie weet (als ventje niet te veel groeit) krijgen we nog een herkansing bij de outdoor kampioenschappen.

De wegen waren goed te doen. Alleen eerste en laatste stukje was het even opletten, maar het was goed te doen.
Afbeelding

Manlief is nu druk bezig met de sneeuwschuif achter de tractor. Heeft eerst de openbare weg tot kruispunt sneeuwvrij gemaakt (een stukje, dan kan de zon bij het asfalt en dooit de rest wel weg) en is nu op het erf bezig.

Ponys staan lekker buiten, helaas moet Rembrand op stal blijven, hij heeft geen sneeuwringen en wil niet dat hij weer een blessure krijgt. Wel sneu voor hem, maar ja, het is even niet anders.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 19:07

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 19:52

Gaaf Janouk, dat stukje film is helemaal leuk om te zien...dansende duo !!
Heel leuk zo in 2-span !!

Tine, fijn dat het zo goed gegaan is.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 21:50

Tine's zoon fijn gereden en gelukkig veilig op en neer :j
Biancacoo geweldig gemushed vandaag *\o/*
En tweespan lekker aan het draven, heerlijk gezicht <3

Hier lekker lesgegeven, daarna naar poowns en die hebben wat heen en weer gerend, morgen hoop ik even rondje te kunnen doen, komende twee weken hoop ik dan flink wat kilometers te kunnen maken :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 21:57

Pfff, gaar hier
Hele middag en avond bezig geweest voor de minimarathon van komend weekend. Heb ik de startlijst net klaar, komt er alweer een wijziging binnen ;-). Ik hoop wel dat het morgen wat serieuzer gaat dooien, want ligt nog vol met sneeuw hier. Rembrand blijft dus vannacht op stal. Die mag echt niet gaan glijden!!
Morgenochtend dan maar weer op pad naar binnenbak, want anders staan ze te lang stil.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 10:32

Honden vinden het geweldig. Mijn arme paard staat al 24 uur op stal -O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 11:00

Wat gaaf, Biancao en je zoon met zijn combi <3 <3 <3 *\o/*

Dat gaat super, Janouk :j <3

Arme Rembrand :(:) , hondjes hebben plezier voor 10 en super van je zoon in het L2 <3 +:)+

Wij zijn gisteren heel Nederland door gecrosst (goede dag uitgekozen :D ) om mijn nieuwe paard én Romeootje te bezoeken. Heerlijk om ze weer ff te zien <3 ; verheug me zo.
Dochter heeft de kleine zwarte man nog onder het zadel gereden <3 <3