net heeeeerlijke forse buitenrit gemaakt ohz met stalgenootje, voor het eerst ohz door het verkeer etc. (hiervoor alleen nog maar in bos gereden, lekker rustig
) , wat is die Mick een toppeerd, blaffende honden, veel dazen, tractoren, vliegende auto's, veel fietsers/wielrenners, wapperend plastic... kortom; hele hindernisbaan, maar wat waren we een goed team, tuurlijk, zo'n groot gevaarte achter de tractor is een beetje spannend en natuurlijk dribbelt hij dan een beetje, maar beetje beentje erbij en hij luisterde perfect...jahoor, ik ben weer verliefd

iedereen hier in huis in slow motion stand ...
), maar in haar heb ik gewoon meer vertrouwen met rijden dan met mennen (wordt wel nog steeds beter maar met rijden maakt het me echt niet uit wat er gebeurt, met mennen ben ik toch steeds af en toe een scheitebroek).
En 1 weet ik er misschien al
en heerlijk zo'n rit op de Veluwe...zaterdag maar even bijl kletsen en kijken of we iets gezamenlijks kunnen plannen....
. Snuit en Alwyn weer verenigd!
en zal ik er dus voor moeten rijden komend weekend
, deed echt enorm zeer
rijtuigpaard hahaha
daarna Rattan gemend er zit nog steeds vooruitgang in we kregen zowaar hier en daar linkerstelling (rechtsom loop hij super maar linksom is erg moeilijk, hij is zo vlug en neem t dan geen stelling aan maar .... het gaat vast we llukken, ooit
*

Lekker op stal gerommeld, en daarna nog met crazymel mee naar huis