[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 12:28

even egopostje:
net heeeeerlijke forse buitenrit gemaakt ohz met stalgenootje, voor het eerst ohz door het verkeer etc. (hiervoor alleen nog maar in bos gereden, lekker rustig :P ) , wat is die Mick een toppeerd, blaffende honden, veel dazen, tractoren, vliegende auto's, veel fietsers/wielrenners, wapperend plastic... kortom; hele hindernisbaan, maar wat waren we een goed team, tuurlijk, zo'n groot gevaarte achter de tractor is een beetje spannend en natuurlijk dribbelt hij dan een beetje, maar beetje beentje erbij en hij luisterde perfect...

jahoor, ik ben weer verliefd <3

:D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 12:35

:O iedereen hier in huis in slow motion stand ...
met schoonpa gaat het nog steeds niet echt beter, hij is wel aanspreekbaar maar blijft heel erg zwak. Hij eet nauwelijks, ligt nog aan zuurstof en kan bed niet uit.

Is je zoon nu naar ponykamp Tine of gaat hij morgen? Wat superknap dat jullie hebben gemend met Thabor. En tja dat vertrouwen blijft een raar ding, begrijp je goed hoor. Rizanta had ik toendertijd gekocht om mee te rijden, maar ik durfde er meer mee met mennen, dan met rijden.... Bente heb ik gekocht omdat ik dacht dat ik vooral wilde mennen (ik dacht dat ik toch niet meer zou durven op een ander paard dan Rizanta ^) ), maar in haar heb ik gewoon meer vertrouwen met rijden dan met mennen (wordt wel nog steeds beter maar met rijden maakt het me echt niet uit wat er gebeurt, met mennen ben ik toch steeds af en toe een scheitebroek).

Manlief gaat vanmiddag alleen naar schoonpa, ga ik met Han even naar stal. Denk dat ik ga tutten met Jack, mennen met Rattan en rijden met Bente :D

@Frensie en is Zhaza alweer bijgekomen van het vuurwerk, gelukkig dat beide labbies het rustig opnemen! hoe is het met je schouder?
@Biancailona als jij er veel 'gedoe' van hebt zou ik de boel gewoon de boel laten, spieren komen wel weer, jij hebt je tijd en aandacht wel nodig voor andere zaken toch?
@Tallechie zo dat is weer een hele trip achter de rug!
@Janouk veel plezier in Ermelo! Als het goed is kan ik vanaf stal ook naar de Rucphense Hei rijden, maar hoe precies weet ik niet, maar is de moeite dus wel waard om dat eens uit te zoeken.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 12:58

:wave:

janouk veel plezier!
in Someren begon de heide ook te bloeien, echt heel gaaf!
ben er de laatste dag met een span hafjes langs gereden, genieten! :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 13:56

@Janouk: heel veel plezier! Heide is idd prachtig nu!

@Prinsje: *\o/* *\o/* *\o/* , super dat was dus de eerste van flink wat toekomstige ritten ohz *\o/*

@Tine: goed van Thabor, idd vertrouwen opbouwen, daar ben ik ook weer mee bezig, weet hoe lastig dat dit is.

@Frensie: mmm, lekker een pannekoekenbakker op locatie.

@VHU: tjee, druk paardendagje voor jou, veel plezier *\o/* .

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 14:32

Wij zijn terug van een geweldige rit. Het is jammer dat het 1 en een kwartier rijden is met de trailer, maar dan heb je ook wel wat.

http://www.endomondo.com/workouts/kQQ3ixooe54

deze route gereden. Wij zijn bij 7 Finish begonnen hoor, maar vergeten de GPS aan te zetten haha dus we hadden er al 3 km op zitten, toen wij er aan dachten.
Lekker gereden. Janouk had de oren erop zitten en was super fijn te rijden. Het weer was prachtig. De heide in bloei.
Meer heb je niet nodig om HAPPY te zijn.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 16:31

Janouk: lekker gereden
Nouvel: hoe is het nu met je paard?
VHU: vanmiddag zoon weggebracht. Hij zit in een groep met 14 meiden, dus dat komt helemaal goed. Er waren er al een paar die zich over hem ontfermden om zijn koffer op de slaapzaal te krijgen. Hij vond het wel spannend, maar ook erg leuk. Zijn pony heet Wodan, een grappig klein beestje (denk kruising Shet/Welsh). Hij zal wsl niet kunnen bellen, omdat ze er slecht bereik hebben. Maar goed, geen bericht is goed bericht. Als er echt iets is, zullen ze van de manege wel bellen.
We hebben niet zelf gemend hoor met Thabor, we hebben iemand ingeschakeld (is ook instructrice en jurylid) die ons komt helpen. Thabor moet eerst even een poosje gemend worden door iemand die vertrouwen uitstraalt. Hopelijk durf ik het dan na een tijdje ook.

Prinsje: ook heerlijk gereden.

Nou, ik ga ook de zon even opzoeken. Lekker op terras hier thuis zitten.

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 16:46

He Baas, Wat doe je daar?! Schiet op, spring achterop.

Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 17:56

Hier ook weer even een teken van leven...de internetverbinding vanuit Turkije is helaas niet optimaal en 2 dagen geleden had ik een heel verhaal getikt..maar viel de verbinding weer weg :(
@Vhu, waardeloos van jullie onverwachtse terugkeer van vakantie en het feit dat het ondanks de toediening vd verkeerde medicatie nu nog niet echt beter gaat....
@Janouk, gaaf al die vallende sterren..en pfff 30 wensen dat zijn er heul veel _/-\o_ En 1 weet ik er misschien al ;) en heerlijk zo'n rit op de Veluwe...zaterdag maar even bijl kletsen en kijken of we iets gezamenlijks kunnen plannen....
@Tallechie, beterschap voor je polsen en wel een leuke rit in t vooruitzicht :(:)
@Sl-spannend voor wat betreft je sollicitatie :list:
@Tine, ik vind het super stoer va je zoontje dat hij al op ponykamp gaat +:)+
@PrinsjeH, heerlijk aan t rijden met knappe Mickey...heerlijk dat jullie zo grensverleggend aan t genieten zijn. :D +:)+

Verders ben ik t even kwijt...nog een paar daagjes en dan zijn we weer thuis, helemaal gewassen, geweekt en uitgerust...het ontbreekt je hier echt aan niets...maar toch ga ik mijn beestjes missen en verlang weer om lekker aan de slag te gaan met de pony's.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:04

@VHU: slow motion morgentje, altijd fijn op zondag ;-) Zorgelijk van je schoonvader :(:) Hopelijk beetje kunnen genieten met de paardenbeesten op stal, je had zat plannen zo te lezen :D

@Nouvel: dat is wel een uitkomst, dat je nog met andere paardjes een mooie rit kon maken. Fief nog niet rad? Hoe lang zijn jullie nog in Someren?

@Avaluna: er volgen zeker nog heel veel ritten :j Ik ga op de Veluwe eens heerlijk die paden afgalopperen straks, nu al zin in :j Hoe gaat het met jou, dochterlief en man? Nog tijd gehad voor Romeo?

@Janouk: heerlijk Happy door mooie rit, geniet er lekker van na! En prachtige foto zie ik verderop :j

@Tine: zoonlief op kamp, spannend hoor. Schattig dat er gelijk voor hem gezorgd werd :D En nu nog lekker even op terrasje thuis

@Ollie: super een teken van leven van jou, ik mis je hier hoor :D Lekker schoongeschrobt en uitgerust en dan weer heerlijk met de stoffige paarden aan de slag :D Wanneer kom je deze kant weer uit???

en ik ga lekker een Mars-ijsje eten :9

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:17

Gezellig Olga, wij hebben er zin in volgende week. Gezellig bij beppen onder het genot van een appelflap.

Geniet nog lekker van je vakantie. En tot volgende week.

En die ene wens...............haha die hebben wij ook gewenst :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:40

Ik heb hier ook een geweldige dag gehad.

Daan was vroeg wakker, en was dus al om 8 uur op stal. Veale op de trailer, en richting mijn ouders gereden. Daar koffie gedronken, veale ingespannen en een 2,5 uur durende rit gereden. Veale was zo braaf en rustig, heerlijk gereden. Bij mijn ouders een broodje gegeten, Daan op bed gedaan en richting stal gereden (45 min), daar Alwyn gemend, mijn vader heeft helpen inspannen, maar die moest weer weg. Alleen gereden en uitgespannen. Daarna snuit en alwyn samen in de bak gedaan. daarna terug naar mijn ouders om Daan op te halen en net thuis

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 19:57

vhu ik heb de vliegendeken die ik toen van je over heb genomen ook gebruikt. Beviel prima. Iets te smal bij de borst.

Tine ik zie dat jij ook naar Assen gaat. Mocht het qua tijd uit komen kan jij of E mij dan voorlezen bij alwyn??? Mijn moeder kan namelijk niet.

Zal ook nog een stalgenoot vragen, maar dan weet ik in ieder geval dat ik iemand heb

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:00

Iedereen hier nog in de vakantie-stemming *\o/* ! Turkije, de heide van Someren, Veluwe, ponykamp... heerlijk hoor. Bij ons begint de normalisering weer van morgen.

VHU: dan heb je uiteindelijk tóch wat je had willen hebben: een rij-tuigpaard, geschikt om mee te mennen :D !
Tall: dus Snuitje is bij jou terecht gekomen :) . Snuit en Alwyn weer verenigd!

Volgend weekend districtskampioenschappen en selectie voor de hippiade. Vandaag goed getraind op de wei. Heb al weken geen les meer gehad, pas a.s. donderdag weer, en zodoende met lesmees afgesproken dat ik vandaag zou checken of een extra les deze week nodig is. Een stalgenootje ging mee om, na losrijden, een keer proefje te lezen en dat ging best goed. Heb momenteel (sinds ik de galop er af en toe bij pak in de training) wat problemen met de middendraf: aangalopperen :( . Advies van de chef de mission was: flink afstraffen, want Ster weet het verschil in stemcommando's heel goed. En dat hielp; één keer flink op de rem getrokken, en daarna heeft ze het (vandaag) niet meer gedaan.

Daarna met het bewuste stalgenootje meegeweest met haar paard + koets. Hij is al 17, staat nog niet zo heel lang voor de koets, maar doet het erg goed. Fijn gelijkmatig vlot tempo en kijkt altijd vooruit (en niet zoals Ster alle kanten op) Wanneer hij vroeg begonnen was zou hij vast een super mendurance-paard geweest zijn in zijn jonge jaren!

Een tunnel... Ster zou toch wel springen verwacht ik. Stalgenootjes paard: kijkt niet op of om van een tunneltje.

Afbeelding

Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:21

@Janouk, ik heb het niet mogen wensen want hier in Turkije heb ik alleen vallende sterren van vuurwerk gezien bij ons hotel en volgens mij telt dat niet :o en zal ik er dus voor moeten rijden komend weekend :j
@PrinsjeH, en ijsje gesmaakt? :9 , hier hebben ze iedere dag zowel tussen de middag als 's avonds mega toetjes buffetten..heb alleen met de gala avond een paar stukjes geproeft, verders heb ik me beperkt tot de watermeloen als toetje..en woensdag ben ik hopelijk weer in t land _/-\o_

Zo ben even naar de Turkse kapper geweest om mijn wenkbrauwen met zo'n touwtje bij te laten werken...zegt die kapper zal ik je snorretje (voor zover ik die heb) ook even doen...ik zeg ja is goed....maar wat had ik daar een spijt van :7 , deed echt enorm zeer :o maar het is weer gebeurd en alles is weer redelijk bijgetrokken :=
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 12-08-12 21:22, in het totaal 2 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:21

Tallechie: Als het lukt, wil ik je best helpen hoor, geen probleem. Zoonlief doet mee met bixie ohz, ook in Assen, dus hangt wel van zijn en mijn starttijden af. Maar als het enigszins past, helpen we uiteraard. En lekker gereden. Hoe zijn je handen nu?

Ollie: nog fijne vakantie

Prinsje: weer een heel mooie samenvatting

Vanavond lekker ritje met manlief samen gemaakt en daarna Amerigo nog even ingespannen. Die had vanmorgen ook al even gelopen, maar hij was ook onder draad doorgekropen, dus hij mocht wel wat extra vetjes verbranden ~~}>

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:25

Gaaf peerd Gem, straalt zo'n rust uit dan. Maar dat is ook leeftijd en ervairng he, als Ster 17 is doet ze het ook hoor! :+ rijtuigpaard hahaha
@PrinsjeH ik had je post gemist vanochtend we hadden bijna tegelijk gepost. Wat SUPER dat je dat hebt gedaan en het zo goed ging. Vind het echt heel knap van je +:)+ en hoop ook nog op vele ritjes hierna! Dat pad door de Pannenhoef kun je trouwens ook prima galopperen, is mooi recht stuk en lekker breed.
@Janouk ziet er heerlijk uit... wil ook naar de bloeiende hei eens kijken waar/hoe we dat gaan doen
@Tine fijn dat je zoonlief goed hebt kunnen afleveren en hij tussen al die meiden, dat gaat zeker goekomen! in onze vriendenkring zijn iets van 20 meiden en maar 4 jongens maar die jongens worden altijd uitstekend verzorgd :+
@Tallechie goed gevoel geeft dat altijd he als je het helemaal alleen afkunt. Die deken was van Rizanta... Veale zal wel net ietsje breder zijn. Rizanta heeft hem alleen maar gepast toen.... Maar bij Bente heb ik er dus ook een en dat is wel maat 2.05, terwijl ze van deken maat 1.85 heeft en die is niets te groot
@Ollie hallo daar vakantieganger. Lijkt me erg pijnlijk zo'n touwtje :7 Kan me goed voorstellen dat je je beestjes mist hoor. Wij zijn te vroeg teruggekomen natuurlijk, anders waren we nu nog op vakantie geweest maar ik miste ze ook al en dat was maar na 5 dagen :=

Van schoonpa is zo naar....beinvloedt echt alles wat je doet of niet doet... voel me steeds triesterig bah. Ik weet het niet ben gang dat het een heel lang verhaal gaat worden -O-

Vanmiddag wel lekker gereden met bente. Goed geprobeerd te dressuren, met mijn rug kan ik nu ook eindelijk weer normaal doorzitten zonder er gebroken af te komen *\o/* ik was zo bang dat dat helemaal niet meer zou lukken maar vandaag goed mijn best gedaan en ze was braaf :+: daarna Rattan gemend er zit nog steeds vooruitgang in we kregen zowaar hier en daar linkerstelling (rechtsom loop hij super maar linksom is erg moeilijk, hij is zo vlug en neem t dan geen stelling aan maar .... het gaat vast we llukken, ooit :+ ). Het is een schimmeltje en na het mennen was hij werkelijk een echte zebra zooooo smerig, dus hem ook maar even helemaal gewasssen, nu is hij weer spierwit *D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:27

Ben ik ook weer.

PrinsjeH heeft lekker gereden. VHU ook lekker gereden en met pony's aan het tutten. Tallechie en tine hebben
een flinke buitenrit gemaakt. Janouk is heide wezen bewonderen en fifi doet aan parcours grazen.

S_L heeft last van romeo zn witte neus. Hier ook witte neuzen. 2 lopen er met masker met neusvlap 1 nog zonder.
Zonnebrand dat vinden ze hier ook niet zo leuk.

Gem is druk aan het oefenen voor de kampioenschappen. Ikke ook heb dinsdag nog les en de hoefsmid moet nog komen.
Heb ook nog een bruin jasje en sjaaltje besteld dus ik zou er klaar voor moeten zijn. Ga er vanuit dat ik niet doorga.

Ollie is lekker op vakantie en mist haar beestjes. Nog een paar daagjes en dan ben je weer thuis hoor !!!

VHU balen dat je terug moest komen van je vakantie. Buren van mn ouders zaten ook ver weg en toen overleed de vader
van de buurman. Die was wel echt al heel lang heel slecht maar toch.

Nou hier beetje rustig aan met de pony's. Gisteren robijn nog wel even getraind op de wei. Ferro zn ijzers zitten zo los
daar kan ik niet meer mee rijden. Wel de stallen helemaal schoongespoten met de hogedruk spuit. Zien er weer fris uit
nu nog nieuwe voerbakken ophangen. Vandaag op verjaardag geweest bij vriendin van mn broertje we zijn op de fiets geweest
daarna lekker gebarbequed met ouders en zusje. Nu nog lekker een weekje vakantie !!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:41

Wat een leuke verhalen allemaal hier!
Alle voorbereidingen voor de districtkampioenschappen, baal echt dat het niet lukt dit jaar. Dat was toch wel een doel voor dit jaar :(
Mooi rondje gereden Janouk! Dat doen we op menkamp ook wel, alleen dit jaar kwam het er niet van.
VHU lekker druk aan t rijden met Bente, fijn dat het weer een stapje beter gaat met je lijf!
Ollie in Turkije, lekker warm...
Tallechie lekker wezen rijden, fijn dat het zo relaxed ging.

Hier best druk. Dak is van de loods af, we zijn de spanten aan het schilderen en nog het een en ander eruit aan het slopen. De keuken staat (en is moooooi en er zitten nog niet eens tegels omheen of op de vloer) ook de bijkeuken staat. Nu de rest nog :P
Det staat al een week op non actief, ijzers los, 1 eraf en 1 klapschaats :P Maar goed, nu nog 2 nachtjes dan komt de smid. Vandaag met Pablo gereden, die moet zijn bosstandje nog een beetje kwijt dus alleen aan het stappen. Stalgenootje is haar PRE aan het inrijden, was de 7de keer ofzo dat ze er op zat dus wij een rondje buiten stappen. Hoeven we maar 100 meter ofzo over de weg, ging ontzettend braaf. Galan gewoon met zijn neus in Pablo zijn edele achterwerk en stappen maar! Heeft ze ook nog een foto van onze bipsen op FB gezet ahhhhh hihi.
Nou goed, ik ga weer in meeleesstand (want dat probeer ik wel bij te houden hoor)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:49

*leest nog steeds braaf mee zoveel mogelijk 8-) *

zag gave foto's voorbij komen!
veel buitenritjes en genieten van het prachtige weer!

Helaas nog geen verbetering bij Fifi... -O-
Had ook de hoop gevestigd op weer opbouwen naar wedstrijden dit najaar, maar ik zie het er jammer genoeg toch weer niet van komen, balen, maar het is niet anders...
Ze is voor nog steeds wat gevoelig ondanks dat de siliconen ertussen uit zijn gehaald, en achter loopt ze zelfs in stap nog ronduit slecht... -O-
Als ze eenmaal wat op gang is gaat het redelijk, maar heeft ze even stil gestaan of te kort gedraaid kan ze 'm nauwelijks goed van de grond krijgen...
Het is morgen een week geleden, dus ik ga toch maar een veearts bellen om zeker te weten dat het inderdaad een spier is en wat ik nu het beste kan doen...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:55

@nouvel, waardeloos dat ' t nog niet wil lukken met de beentjes van Fifi :(:)
@kwieke, lekker de stallen aan ' t schrobben geweest :):)
@gem, super zo'n paardje met wat ervaring voor de wagen +:)+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 22:09

Ah bah wat naar allemaal Nouvel :(:) ;(

Af en toe een wedstrijdje rijden, in wat voor discipline of wat voor niveau dan ook is altijd zo leuk voor de algehele motivatie.....

@Ips geen districtskampioenschappen maar wel super bezig in jullie nieuwe huis, nou dan lijkt me dat toch wel een stuk belangrijker, wat gaaf dat de keuken al staat *\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 22:47

janouk, prinsje en VHU keistoer gedaan vandaag

een dikke :(:) voor nouvel en fifi

Hier eigenlijk pas een half uurtje thuis :') Lekker op stal gerommeld, en daarna nog met crazymel mee naar huis :)
Ze moest me iets laten zien. Zit er toch een onwijs schattig kitten bij hun in de woonkamer :+: Ze had het niet durven zeggen omdat ze haar hadden opgehaald op het moment dat Bonkie is ingeslapen. Lekker mee geknuffeld, beestje heeft net zo'n vlekje op haar kin als bonkie :+:

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 22:47

iedereen hier van het weer genoten?

een :(:) voor vhu en nouvel

heerlijke fotos!!

vandaag heerlijk paarden dagje gehad!
met wish naar het bos 17km in 1uur en 7 min 8-) beest bleef lopen xD
daarna met aks en ome dids en kleine indy rondje gelopen! eerst onder de snelweg daarna er nog overheen :+ 2de was spannender dan de eerste!

Afbeelding

edit tegelijkertijd met aks gepost :) was gezellig!!! moeten we vaker doen :D :o

edit 2 :+
dit is lily :D
Afbeelding

Afbeelding

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 06:27

zalige kat <3

@nouvel wat balen dat Spook niet fijn loopt, onder de siliconen. Blijkbaar is er toch iets anders aan de hand.
@ipsilonka; balen dat Det en jij niet naar de Districtskampioenschappen kunnen. Volgend jaar moet je er bij zijn hoor: gezellig met zijn allen. :j

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 07:50

Goedemorgen allemaal!

@Ips: wat jammer dat doel met Detje niet behaald kan worden, maar als ik het goed onthouden heb (sorry, kon zo snel niet terugvinden), loopt ze wel weer voor de wagen nu toch??? Dan komt alles wel weer. En van je huis helemaal super, hele onderneming zo te lezen :j En nog een :(:) voor missen kampioenschappen

@Nouvel: och toch, die Fief, wat een pech voor jullie zeg, het wil de laatste tijd ook maar niet vooruit gaan he Nouvel, je had al zo'n periode dat je even niet meer wist hoe verder... dan lekker naar Someren en daar gebeurt dit... ik heb echt met je te doen :(:) Benieuwd wat DA ervan zegt als je die inschakelt. Gelukkig toont er op de foto's wel een vrolijke Refilona /3

@VHU: tuurlijk ben je dan triestig :(:) Het is allemaal zo verdrietig als iemand zo afhankelijk van zorg en attributen wordt... pff ;( Wel fijn dat je bij de paardjes hebt kunnen genieten en je hebt gelijk, die paden in Pannenhoef lenen zich daar goed voor, heb ik tot nu toe alleen maar in stap gedaan ohz. Eens kijken of ik daar nog naar toe kan voor de Veluwe trip ;-)

@Crazymel en
@Aks: leuke foto's van de wandeling... het was tunneltjes dag

@Gem: jouw foto's ook heel stoer... zo door tunneltje, dat moet je pony maar durven :j Top!

@Ollie: wat ben jij toch een superdappere dodo, met je watermeloen, echt, kun je jouw ruggegraat niet een half jaartje uitlenen aan me??? ;-) Hier rond en gezond maar niet zwanger... gewoon dik :o Dat touwtje klinkt maar pijnlijk en sorry, maar ik moest even := := := over snorretje :))

@Tine: heeft pony extra vetjes laten verbranden door extra ritje :D Hoe doet zoonlief het op kamp of krijg je daarover geen updates als moeder??? Zal wel niet, zal geen beginnen aan zijn voor een kampleiding...

@Maisie: balen van de losse ijzers bij Ferro, komt HS al snel??? Wel heerlijk nog weekje vakantie!

en nu ben ik vrees ik de rest vergeten... sorry daarvoor...

oja, nog superlieve foto's van de kleine kat van Crazymel!!

Vandaag krijgt Mick z'n inenting, dom van mij, ik ben 2 dagen te laat, het was me helemaal ontschoten. Is dat erg, weet iemand dat??? Ik baal er enorm van, ben altijd zo trouw met die dingen, maar ja... zal wel bij het beeld van te druk en lijntje geknapt horen -O-

Fijne dag allemaal!!!