Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wij zijn afgelopen week naar midwoud geweest (bij hoorn) en daar was dus ook vooral véél water..
brr..
.. ik mag dus ook gewoon met zwarte? want die heb ik gewoon hier liggen
.. rijd altijd of met die simpele wolle magic gloves of andere rijhandschoenen (vaak nog zonder
)
.. dat probleem voor de kar zetten had ik met mijn beleer shetjes ook. Je had toch steeds iemand nodig.
.. Vanaf morgen een drukke werkweken.
.. de werktijden op zondag zijn nou ook niet erg vervelend 12 tot 5
maar verwacht wel dat het overwerken zal worden 

.. Ben de laatste tijd erg snel moe. Doe mijn tuig nu ook in etappes. Ga zo maar even douchen en op weg naar de h&m voor mijn hoedje
bak was een beetje bevroren, dus iets minder zwaar trekken als normaal.
Ik ben ook een keer aangevallen heb daar nog heel lang last van gehad (niet fysiek maar psychisch).
En toch denk ik dat als ik daar veel mee zou oefenen hij toch ook een keer een B proefje zou moeten kunnen doen (zonder dat ik helemaal afga, als ik nu zou gaan zou ik denk ik alleen maar 3'en en 4'en halen want hij is nog veel te gestresst / stuiterig). Hij was langs de weg wat kijkeriger dan normaal, denk door zijn nieuwe outfit
En ik kon na afloop bijna niet van de wagen afkomen zo stijf van de kou

.. denk ook dat dat de reden is waarom ik zo snel moe was de laatste tijd. Klieren opgezet en ook achter in mijn nek, hoofdpijn en voel me gloeien. Leek eerder nog wel wat mee te vallen.
is erg leuk
Naaltje schreef:[BEH] Ervaringen sneeuwzooltjes onder ijzers
tinedit topic bedoelde ik
misschien heb je er iets aan!