Hier lekker eind gewandeld met de honden, flink wat aan mijn opleiding gedaan en nu boterkoek in de oven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)... komt ze aankakken en 'ja, hij rolt wel eens'... dier stond gewoon opgetrokken van ellende volgens mij met flinke koliek
was alweer dagen stal niet goed uitgeweest, naja na flink aandringen ging mevrouw ermee wandelen, ik nog ff kijken, kijk hij wil nog steeds rollen, haar weer uitgelegd dat dat misschien toch echt niet goed was, ja maar dierenarts nu bellen dat weet ik niet hoor dat is niet nodig (was vrijdagmiddag) ... ben weggegaan toen liep ze er nog mee rond en paardje stond steeds stil, wilde steeds liggen en schrapen... soms ben ik er zo klaar mee met dat volk op pensionstallen.
vorig jaar zijn we wel in Schotland geweest maar niet helemaal omhoog, zijn gekomen tot Inverness.
en die toetsen stug doorwerken dat is het enige wat werkt
uren bijhouden in onderwijs is niet iets waar je blij van wordt nee
pfff. Gelukkig zie ik niet zovaak mensen (ja het is erg maar zo is het wel) was ook bij andere pensionstal zo omdat ik nooit 's avonds ben en ook niet zo vaak in de middag...
en niet vanuit een snelle draf.
ik ben geslaagd voor m'n caravan zoektocht.

. Enige voordeel bij dit jammere feit is dat ik nu mee kan doen met de districtskampioenschappen dressuur.
ik hoop echt dat hij het nog op tijd redt....heeft er 3 jaar naartoe gewerkt...
Ik kan hem nu niet helpen..als hij niet fit genoeg is..heeft het geen zin helaas, wel super dat hij het uberhaupt kan !! ik kan het niet..haha..