Oei , sorry voor mijn geklaag; heb al heel veel bereikt m.b.v. de therapie, maar toch ff dipje ben het af en toe wel moe .
Biancacoo
Geplaatst: 22-01-15 13:33
Onzin ava, je klaagt niet !! Je gaat er beter mee om als ik zou kunnen! Af en toe melden dat je het beu bent, dat mag best !!
Hebben die monsters van me 8 km gelopen...zijn ze nu al weer druk en baldadig. ..
happytime
Geplaatst: 22-01-15 14:08
die janouk...tussen al die kinderen ha ha zelfs stuiterende hussen... gem: heerlijk uitgeslapen en passende bodyprotector tine druk geweest hier ook wat bevroren,maar heb een day off vandaag(gisteren flink geprikt met acupunctuur en fysio heeft me ook te grazen genomen) voel me wat grieperig....zal wel spierpijn zijn,kostte me wel mijn nachtrust dat grapje gisteren...
avaluna
Geplaatst: 22-01-15 14:18
@Biancao: . Hier lopen de hooligans ook op- en rond het erf te struinen. Die hebben nou wel wat pech, want normaal gesproken ben ik diegene van de lange wandelingen.
@HT:
Biancacoo
Geplaatst: 22-01-15 14:35
auw HT....niet leuk...ik hoop wel dat de behandeling, na de spierpijn vannacht, dan vanaf nu gaat helpen..
Met de conditie van de honden zit het wel goed....ik heb net 7 km gefietst...ben echt kapot....waardeloos is dat...probeer te fietsen tussen 17 en 20 km per uur....whaaaa verzuring alom....watjuhhh dus !!
tine10
Geplaatst: 22-01-15 16:42
Bianca: honden op topconditie, baasje nog niet helemaal HT: mishandeld door fysio. Herkenbaar Ava: je klaagt absoluut niet. Ik heb heel veel respect hoe je ermee omgaat
Zoonlief had een 10 voor zijn spreekbeurt. Klas vond het blijkbaar erg interessant, want ze hadden enorm veel vragen. Het duurde in totaal 35 minuten (thuis 15-20). Hopelijk pesten ze hem nu niet meer zo.
avaluna
Geplaatst: 22-01-15 17:31
@Tine: wat goed van je zoon . Werd hij nou gepest met het feit dat hij paard rijdt? Vind dat pesten sowieso echt waanzinnig triest ; lijkt me vreselijk.
avaluna
Geplaatst: 22-01-15 17:32
Heb net mezelf verwend met een nieuwe spijkerbroek en twee lange vesten
janouk
Geplaatst: 22-01-15 17:39
avaluna schreef:
Heb net mezelf verwend met een nieuwe spijkerbroek en twee lange vesten
Patrick proficiat een 10 goed zeg. Ava ik vind het geen klagen, moet kunnen. Mijn been is nu dicht mooi kan ik niet zeggen en gaat het ook niet worden. Hier overigens ook 2 honden die even minder uitgaan.
avaluna
Geplaatst: 22-01-15 19:08
@Sonjim: .
Manlief gaat wel 2 keer per dag, maar niet lang, daar heeft hij ook echt geen tijd voor. Overdag kunnen ze lekker hier op het terrein.
Is idd wel ff lekker om hier een beetje te "klagen"
tine10
Geplaatst: 22-01-15 20:34
Ava, je mag hier ook klagen!!!!! En lekker jezelf verwend. Goed zo! Sonjim, ontzettend balen van je been. Ik weet even niet meer waar het zit op je been, hopelijk kun je nog wel korte broeken dragen?
Zoonlief wordt inderdaad gepest dat hij een meisjessport doet. Grrrr. Hij had in zijn spreekbeurt Jur Vrieling en Jeroen Dubbeldam genoemd, als zijn voorbeeld en als wk 2014. Wellicht zien ze het nu een beetje anders
Vanavond op springwedstrijd geweest, 2e x in de B. En nu foutloos, binnen de tijd en met 66 stijlpunten. Dus de allereerste winstpunt bij het springen is binnen en het was ook nog goed voor een 1e prijs. Toppertjes.
VanHuisUit
Geplaatst: 22-01-15 21:38
Mooi van Patrick, 1-0 mbt de 'meisjessport' vind het heel knap van hem dat hij nu al zo fijn rondstuurt met Samoerai. Zo lang zijn ze nog geen combinatie En vind Janouk ook superknap zeg wat een geweldige pony is ze toch Ava even klagen, helemaal niets mis mee hoor, zijn we ook voor Sonjim been weer gekalmeerd gelukkig ook nog even een wanneer moest je zoontje voor zijn allergie test trouwens? Biancacoo met stuiterende hussen onze Wis is ook nogal stuiterig kan wel aan het lopen blijven Rest ben ik ff kwijt oja, Baudyh en Ava aan het shoppen geweest moet ik ook nodig doen
Vandaag heeeeeeeeel vroeg pony's op de wei gedaan (zo leuk Ber heeft dan helemaal zo'n pretbek, die vindt het heerlijk hoe koud het ook is, als ze met z'n allen op de wei mogen) Ollie en Hero zijn meer into the berg hooi Daarna richting Nijmegen. Stond giga in de file heb daar toch zo'n hekel aan maar goed, was inspirerend dagje. Maar op de terugweg ook weer in de file dus pony's in het donker van de wei afgehaald, dat vonden ze maar raar ze stonden al in 'dut'-stand voor de container
tine10
Geplaatst: 23-01-15 08:29
Goedemorgen
Frisjes buiten, -7 Zo maar een lekker eind gaan wandelen, met de paarden kan ik nu (nog) niets. Heb gisteravond de reglementen nog even bekeken, en zoonlief heeft gewoon 2 winstpunten.
Pfff voor morgen wordt sneeuw opgegeven.... niet handig als we naar de regiokampioenschappen dressuur willen gaan. Hopelijk valt met mee.
avaluna
Geplaatst: 23-01-15 09:48
Wow, wat super . Tjee, zo koud bij jullie .
Biancacoo
Geplaatst: 23-01-15 09:52
heel koud vanmorgen.....als de treinen langskomen..dan vonken de bovenleidingen enorm..haha.. Tine, gefeliciteerd voor patrick. Vhu, duttendecontainerpeerden..haha....lief !
Ik moet dringend iets gaan doen....tot laterrrrr...
Het is mooi wit buiten. Gelukkig zijn de waterbakjes nog niet bevroren. Ik ga vanavond lekker met vriendin relaxen in de Veluwse bron. Nu al zin in. Lekker bubbelen en lekker ff eren daar. Daar verwennen wij ons 2 x per jaar mee.
VanHuisUit
Geplaatst: 23-01-15 10:43
Wat een heerlijk vooruitzicht Baudyh. IK heb hier mijn spijkerbroek ipv rijbroek aangetrokken want het is erg koud en met mijn oren vind ik dat ik even moet opletten. Maar ik heb zo'n zin om te gaan rijden **is heel verstandig dat ik niet ga maar dat is erg frustrerend** ga ze zo maar even lekker op het land zetten, hebben ze in ieder geval hun beweging (en ik ook ).
janouk
Geplaatst: 23-01-15 10:52
Hier is het om 10.00 u nog steeds -7 alle waterbakken zijn strak bevroren buiten. De bak is ook keihard. Vanavond gaat het tweespan mee naar de les: De Haflinger en De Fjord: verder trainen voor de bruiloft.
@ tine, jullie hebben het kampioenschap vaardigheid in Maart. Rij je dan ook gewoon voor wp?
tine10
Geplaatst: 23-01-15 11:41
Omdat ik nu toch niets met de paarden kan, maar lekker een uur gewandeld met de honden. Hopelijk kunnen we vanmiddag de spieren van Amerigo nog even wat beweging geven, en anders houdt het helaas op. De binnenbak is nu niet bruikbaar ivm de voorbereidingen van de jaarlijkse rommelmarkt die morgen wordt gehouden.
Hier is de waterbak buiten al een paar dagen afgesloten, wil geen kapotte leidingen. Ze drinken nu uit grote cementtonnen, maar die zitten natuurlijk ook dicht gevroren, maar ze kunnen dat met hun hoeven open maken. Op stal hebben we thermolint op de leidingen, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.
Baudy: jazeker, dan rijd je gewoon voor wp. Dat is outdoor toch ook zo . En heel veel plezier! Janouk: met tweespan op pad. Leuk VHU: goed inpakken inderdaad.
Nou, ik ga dan maar verder met mijn naaiproject.
claud01
Geplaatst: 23-01-15 11:52
Goedemorgen. Ik kom ook weer eens om het hoekje kijken.
Ava, nog steeds veel therapie voor je been. Hopelijk gaat het snel weer beter. Kan me voorstellen dat je het allemaal ff beu bent.'
Janouk, directrice afgeleverd. En dat met al die kindjes eromheen. Super!
Rembrand was gisteren een beetje eigenwijs op de weg.
Biancacoo heerlijk getraind met de hondjes. Die zullen wel blij zijn met deze kou. Zag trouwens een prachtige muurschildering voorbij komen op FB.
Gem heeft een bodyprotector gevonden.
HT, hopelijk is het inderdaad alleen maar spierpijn en geen beginnend griepje.
Tine, wat netjes van je zoon, een 10!! Gepest worden is niet leuk, hopelijk doen ze dat nu niet meer. En mooie resultaten van de springwedstrijd. Dat gaat goed zeg!
Ava, lekker wezen shoppen.
VHU, lang dagje gehad bij de UT. File rijden en de ponys weer opgehaald.
Zo, -7! ZO koud was het hier niet hoor. Mijn auto gaf vanochtend -1,5 aan, dat vond ik al koud genoeg hihihi.
Baudyh lekker relaxen in de sauna. Heerlijk! Dat doe ik ook 2x per jaar met mijn zus, alleen afgelopen jaar zijn we niet geweest omdat ik zwanger was. Wordt hoog tijd om weer een afspraak te maken.
VHU, vandaag een dagje niet rijden. Helpt een muts niet voor je oren? Mijn vriend stopt altijd watjes in zijn oren omdat hij oorpijn krijgt van de koude wind. Misschien is dat nog een optie?
Janouk, vanavond met 2-span naar les. Leuk hoor.
Hier afgelopen zondag met Bubbles meegedaan aan een D+V wedstrijd. Was woensdagavond pas op het idee gekomen om mee te doen dus niets geoefend maar ik vond het wel redelijk goed gaan. In de vaardigheid hadden we 1 balletje en zelf vond ik de dressuur redelijk netjes gaan. Aan de cijfers op de protocollen te zien, was de jury het daar niet mee eens maar ach, wij zijn weer een ervaring rijker.