Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Onze kat heeft het in haar bolletje gekregen om het toilet te gebruiken, we hebben onze kattenbak dus weg gegeven aan iemand anders
Poezel is heel proper, mikt recht in het toilet, wij moeten alleen maar het toilet doorspoelen.
Tot we 's nachts de *plons* hoorden en we enkel de kat zagen naast een gebruikt toilet
Ben eens benieuwd om hem te zien op foto!
Vandaag heb ik hem toch maar die vliegenkap opgezet met een netje voor de neus, zo kan de neus wat genezen. Ik heb hem ook op de winterweide gezet, daar kan hij tussen de bomen staan. Mijn ouders kwamen niet meer bij van het lachen toen ze hem met die kap op zagen
Zelf vond hij het ook erg leuk, had er flink tempo op. De mannen hebben heel goed gereden, aldus de instructrice, die wegreed toen ik thuis kwam. Zoonlief heeft ook nog even proefje geoefend, want volgende week heeft hij weer wedstrijd, maar hij kan komende week natuurlijk niet oefenen.
Maar zijn neusje kan niet meer verbranden én zijn ogen ontsteken niet, want hij heeft er net zoals Amerigo last van. (maar volgens mij heeft Romeo het van de vliegen) Daarbij komt Romeo nu weer hinnikend naar me toe als hij me ziet én ik zit niet met die zonnebrand te knoeien
of samen met aks of moeders.
gek beest! en indy voor het eerst aan de longe gehad!! ging bovenverwachting goed

Na een paar rondjes lijn losgeklikt en zo verder gegaan, hij bleef netjes op een volte om me heen. En toen wilde ik erop om uit te stappen, en uiteraard kon ik me niet inhouden en werd dat een drafje, en een galopje
en in het drafje lazerde ik er bijna af

Hier in België begint iedereen gewoon op 1 september (tenzij dat in het weekend valt, dan is het 2 of 3 september), enkel hogescholen en universiteiten beginnen pas half september.
Ik mieter er na een half rondje al bijna vanaf 
Ik snurkte blijkbaar.. Schoot in de lach, nog wel liggen draaien tot half 10, maar niet echt geslapen *grom*
)