@IT wel super leuk hoor je eigen eerste huis! Ik ben gestart met een kamer van 4x3 in een studentenhuis cq kraakpand, met gezamenlijk gebruik van van alles (wat een zooi was dat altijd
). Dus vind het wel superdeluxe hoor wat je allemaal hebt!
@Tine vond ik ook erg vreemd dat ik L2 zou mogen starten en als ik zelf wil over naar de M, dus hoef niet alle wp te halen. Nooit van gehoord
. Maar dat schijnt weer te maken te hebben met als je meerdere paarden in M / Z heb gehad. De regeling die ze beschrijven gaat uit van wat jij bent (met een paard, max klassering) en wat het paard is (zelf, max klassering). Bij mij is het dan een optelsom van meerdere paarden/poowns dingen, begrijp ik he, maar goed, ik bewaar de brief heeeeeel goed
Citaat:
VHU gaat M starten, superknap, dat is echt hooooog !!
hahaha nou het kan maar zo zijn dat het een complete afgang wordt natuurlijk en we zijn nog niet gestart hoor, nu weet ik tenminste wat mag, wil niet zeggen dat we het kunnen
@Biancocoo wat fijn weer vooruitgang met de pony, gaat toch steeds beter leuk is dat he. Vind het knap hoor zo'n hittepetit dressuurmatig goed rijden. Vaardigheid / hindernissen oefenen werkt bij Snuit heel goed om die felheid er juist af te krijgen. Hij let dan heel goed op en ontspant zich eigenlijk sneller dan zonder pionnetjes. Dacht dat het andersom zou zijn, maar hoeft dus niet. Maar ik laat hem dus niet gaan, hij moet 'bij mij' zijn dus netjes aan twee leidsels. Als ik hem loslaat ben ik 'weg'
@Lanouska voor jou is dat een heel rustig dagje
Ik herken wel hoe je zo bezig bent. Reed ooit een paar paarden en dat waren ook geen makkelijke paarden, daarbij werk etc. Heb toen dubbele tenniselleboog opgelopen. Was dus geen tenniselleboog maar zeg maar 'paard-elleboog'. Kan je verzekeren: dat is niet fijn. Eerst ook soort van doorgehobbeld, kon op een gegeven moment zelfs geen kopje thee meer optillen. Na een maand vakantie (zonder paarden) en nog een maand fysio, plus daarna een maand of 2, 3 'alleen' mijn eigen paard was het weer goed. Dus take care
Nou ga onder de douche (zit hier nog een beetje in pyama of zoiets aan de
) en dan hup wieder an der/die/das? Arbeit.