Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eigenlijk kan ik nu wel zeggen, dat ik de Pown nu bijna 2 jaar heb op 2 maanden na en dat ik er nu ook pas de klik mee heb
Dan nog wel te bedenken dat ik van de winter dacht dat hij weg moest
weer een jaartje erbij
dus werk voor mij
. Zo vind ik hartslag 68 dus te hoog, in rust, na inspanning, maar dat heeft te maken met dat ik uitga van endurance hartslagen / ideeen (die liggen anders dan wat 'men' vindt bij de marathon). Met 68 word je dan afgekeurd (en dat zal dan zijn in combi met waarschijnlijk te hoge turgor of metabool).
enneeeee heb zin jullie puzzelrit hoor

En zo te voelen is het met lenzen erger dan met bril 
Wil daarvoor sparen in m'n eerste maanden fulltime werken. Wil nog naar een hele hoop plekken, maar wil dan eigenlijk eerst een goeie camera, zodat ik mooie fotos kan maken 

Kan er even niet aan toegeven dus zie wel waar het schip strandt..
<----Aks
suc6 met alles.....
fotocamera niet nodig, maar wel nieuwe matrassen (liever een compleet nieuw bed
) en wasmachine is ook al wel een beetje aan vervanging toe....hij maakt zoveel herrie tijdens het centrifugeren en ik vind dat hij ook niet zo goed schoon wast......maar ja Zanussi en 8 jaar oud.....heeft misschien zijn beste tijd ook wel gehad

.
.
.
.
.
, hier nog steeds rustig aan en dat vind ik erg lastig, hahaha, ben vaak niet te genieten, maar kan zo wisselvallig als ik dan ben, toch ook wel heel erg genieten van dingen
. Dochter is op zomersportkamp, is druk met oefenen voor voltigewedstrijd en met het voorbrengen van d'r pony over een paar dagen in Aken.
voor jou...idd genieten is belangrijk !!!!
regen lijkt hier niet meer te komen vandaag..daar duimen we dan maar voor..
.
.
.
dus was echt nodig. En ze heeft nogal ronde voorste kiezen, waardoor bit makkelijk over kiezen heen rolt, zeker in combi met flinke randen was dat niet handig. Dus tandarts verwachtte dat het links/rechts wenden en nette overgangen stuk beter zal gaan.

Beestje moet 't er maar even mee doen 
wel heel interessant!