't Mobieltje van zoonlief is vooral ook voor mijn eigen gemoedsrust moet ik zeggen
en een erg simpele, zo een van 25,- Euro
Heb hem aangeschaft toen 't arme kind niet werd opgehaald door een ouder van een vriendje
en hij niet meer wist wat hij moest doen, gelukkig werd hij toen opgevangen door een andere ouder maar als hij toen een mobieltje had gehad had hij me even kunnen bellen... dus vanaf die tijd maar een aangeschaft. In het begin speelde hij er wel eens spelletjes op enzo maar eigenlijk boeit dat hem niet echt, gelukkig maar. Hij gaat liever prutsen met zijn Lego
Sluit me aan bij de samenvattingen
Vanmiddag heerlijk naar stal geweest. Met Bente wat gedressuurd en daarna rondje buiten gedaan, zo'n 15 km in een uur tijd oftewel flink gegaloppeerd (want ook nog flinke stukken gestapt) wat is het dan toch een fijn paard
. Zit nu ook enorm te twijfelen of ik de 15e september een D/V ga doen of een endurance.... Ze is in superconditie. Daarna met m'n troetelponytje Jack bezig geweest, wat gepoets en getut. Jack is een 3 jarig Welsh B-tje van mijn instructeur voor op termijn in het vierspan. Zal eens een foto van hem plaatsen het is een pony'tje wat nog uit moet groeien enz maar het lijkt een plaatje te worden en hij is ontzettend leuk
Ze hebben er zelf amper tijd voor dus alles wat ik ermee doe is welkom, erg fijn natuurlijk
Nu vrouwen hockey finale bekijken

) en daarna meteen door naar de stad voor wat vakantie-inkopen. Om kwart voor 9 streken we neer op een terrasje voor avondeten
in mijn jonge jaren reed ik ooit
.
Ik wil v/d week wel een bbq avond/picknickavond op stal proberen te doen, lekker in de wei met de knolletjes. Gewoon om te vieren dat we ze hebben 
Ik moet zo vaak aan jouw onderschrift denken als ik mensen met hun paard in gevecht zie...