. Sluit me even aan bij alle mooie samenvattingen. Heb het retedruk hier, dus ga snel weer verder. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk !
van de hele combinatie (wagen, tuig, peerd)
helaas komen jullie mij niet tegen want ik moet hele dag werken.
ben verstandig geweest
maar ben wel blij dat het gelukt is en ik in ieder geval weer vervoer heb
morgen kan ik hem al ophalen.
was zulk prachtig weer had nog net even tijd om heen en weer te gaan. Bente bleef weer prima staan met inspannen en op de wagen stappen. Ze stond zelfs op rust toen ik erop stapte
Nou als jullie haar hadden gezien zoals ze te keer kon gaan dan had je echt nooit verwacht dat dat goed zou komen
maar 't is goedgekomen ben er erg blij mee
maar je kunt straks wel een hele fijne hondenkar kopen toch? Soms is het gewoon allemaal niet eerlijk ...
Ik rij op het moment erg veel kilometers en zo'n kleintje drinkt gewoon een stuk minder dan een wat zwaardere auto. En het brengt je net zo hard of langzaam van A naar B. Dus ik had ook zoiets van, dan doen we dit gewoon. Het liefst wilde ik een nieuwere Golf maar als ik dan een beetje fatsoenlijke wil zit ik toch een flink stuk boven mijn huidige budget (zeg maar no budget
). En ach manlief heeft natuurlijk een beest van een auto, dus wat zeur ik (maar ik hou zo van auto's en van autorijden
).
Maar voorlopig ga ik even mee met de samenvattingen...

vandaag afgesproken voor tweespanles voor Snuit en een van de pony's van mijn instructeur. Ik heb met Snuit nog nooit les gehad
het lijkt me nog steeds heel leuk tweespan, wel mega moeilijk, maar wil het toch eigelijk gewoon wat beter gaan leren (heb mijn tweespan koetsiersbewijs, kan beetje sturen maar daarmee heb je het echt helemaal gezegd zeg maar
).
Nu tuig ik Romeo met ogen dicht op, maar het tweespan optuigen lukt ook nog aardig (moet ik soms doen bij mijn vz-paardjes). Met het rijden lukt enkelspan uiteraard beter, met het tweespan vind ik het moeilijk om de paarden dicht bij elkaar te houden en ze beide juist te laten buigen.
). Met Snuitje en Alwyn heb ik zo'n 15x denk ik ze in tweespan gehad? Was nogal wisselend. Ik vind twee van die vrolijke, pittige pony'tjes voor de wagen gewoon een prachtig gezicht en ik weet dat Snuit het geweldig vindt.
Ik hoop dat ik over een paar jaartjes geld genoeg heb om er nog een pony bij te kopen voor naast Romeo, dat blijft een droom van mij!

haha, gewoon even rechterhand om zn hoofd heen en hij neemt bitje zo aan vanuit linkerhand. Ik was alleen gewend dat Har al het bit zo uit je twee handen al hapte 
voor je kanjertje..
dubbel gevoel meis....