. Nog steeds geen vrachtwagen met strokorrels gezien (ze zouden echt, beloofd, beloofd, smorgens bezorgd worden). Nou, daar gaat mijn middagslaap dus weer. BAALBAALBAALBAAL(sorry hoor, klaag wel heel veel vandaag
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus van mij mag je pas over *kijkt op horloge* 22 minuten gaan piepen 
Stom he, met zo'n grasmaaier; als je wil laten zien dat het niet werkt, dan werkt het spontaan weer TOT je hulptroepen zover weg zijn dat je ze niet meer ff 1-2-3 in kunt schakelen...

Alleen toen ik bijna thuis was liep mijn rechterachterwiel steeds vast en rem-in-trappend ben ik naar huis gekomen. Bruutje moest behoorlijk trekken.. nu zit wiel nog steeds vast en manlief kan niet ontdekken waar het door kan komen
ik zie onweerswolken in jouw berichten
sterkte!
stuur die stressbal maar naar Tine
Citaat:Gaaf dat je je rentree in de M zou mogen maken! Zou je dat dan ook meteen willen? Heeft Rizanta OHZ eigenlijk wedstrijdervaring?
). Enige wat ikzelf nog niet zo goed kan uitzitten is de middendraf, maar zij kan het wel heel goed dus aan haar ligt dat niet. En ik zit soms met de kracht in mijn rechterbeen, maar dat moet ik dus rijtechnisch oplossen door haar heel sensibel te krijgen voor mijn been.

Dat geneest inderdaad wel weer. 

.. Zonder optoming uurtje draven en galloperen.. Ze was lekker nat en deed goed dr best, daarna lekker afgespoeld, rollen en de paddock weer in.. Ze stond er gewoon van te gapen, lekker ding.. 

super zeg!Citaat:@VHU: ik wil de pret niet drukken hoor, maar je mag in de gezamenlijk hoogste klasse starten. Als Rizanta L2 is met wp en jij bijvoorbeeld met een ander paard M2, moet je L2 starten. Tenzij je met meerdere paarden Z bent geweest, dan is het anders. Maar zou jammer zijn dat je verkeerd start en een boete van de KNHS krijgt.