[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:07

|(

IvysToeter

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 07:02

Goedemorgen!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 08:51

wat was er IT? :)

Ik moet vandaag naar 't ziekenhuis, verder hier thuis wat aan stage rommelen, en opruimen. En een boodschapje doen etc :)
en ik wil een ''ejl-itp'' topic maken vanavond :)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 09:57

:wave:

Wilde gisteren even reageren, maar kreeg te horen dat vriendje na het stappen in elkaar is geslagen.

Zal zo even reageren.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:13

oei :oo is ie thuis of?
:(:)

net de afwas gedaan, gestofzuigd, bed afgehaald, was aangezet. Neem straks de was mee naar m'n ouders, gaat ie daar door de droger. Kan ik er hier nog eentje draaien die aan 't rek kan :)

zo de vogelkooi in de bus laden, en naar de AH voor boter om naar vriendje te brengen :))

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:25

Millanka: Je eerste dag overleefd in de bios? Was het leuk? Sterkte met je hoofd

L_R: Jammer dat het meisje haar vertrouwen een beetje kwijt is. Is ook niets hé, zo’n wilde kinderpony met zijn bokkensprongen :D

Sumic: Hoe was HP? Deden de jonge pony’s het nog een beetje braaf?

Buckje: Leuke foto’s hoor! Pony’s aan de klier. Die van ons waren gisteren ook flink aan het ravotten.

Welkom Wimmus! Stoere foto’s.

Haha, Naaltje, die eerste foto! Succes in het ziekenhuis.

Gefeliciteerd, Tine, snap dat je op je roze wolk zit!

Jij ook gefeliciteerd, Tallechie! Rustig aan deze week.

What’s up, IT? :(:)

Hij is inderdaad thuis. Ze gingen stappen en na afloop nog even wat eten in de shoarmazaak. Daar stond een Marokaanse jongen heel vuil naar hem te kijken. Hij keek terug en voordat hij het weet, lagen er drie jongens bovenop hem.
Vriendje had een bloedneus en liep naar buiten, hopend dat het op hield. Uiteindelijk kwamen ze buiten weer naar hem toe, heeft geprobeerd weg te rennen, maar tevergeefs.
Hij heeft nu een lichte hersenschudding, er is een tand afgebroken, een blauw oog, last van zijn kaak en wat schaafwonden.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:26

een :(:) voor je vriend..
de mijne heeft ooit ook zoiets meegemaakt.. die hebben ze toen ook nog een paar dagen in 't ziekenhuis gehouden geloof ik..
en dat is nu op straat net zo'n radar.. :=

ik ga ff boter halen :P

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:32

Ik snapte alleen niet waarom zijn vrienden niks deden, normaal zijn ze ook zo 'stoer'.

Boodschapse!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:51

Vervelend. Ben je al bij hem langs geweest ? Hoopelijk valt mee knapt hij snel op :(:) .

Vandaag weer zelfde ochtend ritueel uitgevoerd :=
Tobbe knuffelen,
Paarden hooien,
Water geven,
Krachtvoer.

Ga nu zelf ontbijten en denk dat ik ook even boodschappen ga doen en daarna lekker wandelen met Tobbe.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-11-10 10:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:53

Drukdruk, Joram.

Nog niet langsgeweest. Ga morgen even langs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:57

Vindt wel altijd erg leuk om voor die 20 paarden te zorgen als niet meer zijn. Vooral Anton (haflinger van 3,5) is echt shatje, en vindt erg leuk om van hem te leren. Is echt heel anders zo jong paard.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:59

Wij hebben op dit moment 13 paarden en pony's op stal. Gisteren ook alles even gedaan. Pony's naar buiten gedaan, stallen gedaan, hooi gegeven om vervolgens ze weer naar binnen te halen.

Erg leuk, maar erg koud nu.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:02

Haha, idd.
Hihi, ik beging eerst met Tobbe te knuffelen, want daar krijg je weer warm van :+ Hoop wel dat wind wel zo gaar liggen, waait hier best wel.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:05

Ik had gisteren drie poesjes aan mijn benen hangen. Wilde heel graag knuffelen en klommen zo tegen je op. Helaas word je daar niet heel warm van. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:09

Aah, wel schatig :) Op schoot geven ze wel warmte af :+
Doet Tobbe ook altijd bij mij met zijn hoofd :p

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:10

Ik vond het erg leuk, totdat ze zelfs op mijn hoofd gingen zitten.

Eigenaar was dit weekend weg, dus het was rustig op stal. Geloof dat ze aandachttekort hadden.

Lief van Tobbe, die van ons zijn niet zo knuffelig.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:12

mijn paard is wel knuffelig, maar op de groffe manier, dus die gaat dan terug knuffelen _O-

boter gehaald, wat een lastig ding om te parkeren die bus :=
nu nog ff aan stage werken, en dan naar m'n ma, die gaat mee naar't ziekenhuis :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:26

Dat doet Tobbe ook hij laat echt weten hoe erg hij van geniet :D
Heb wel geleerd dat je knuffel doet met de zijkant van je hoofd, zo kan hij niet bijten ;)
Voor rest kan niet ruw genoeg O:)

Je had even ander bus mee ? Ik moet nu nog gaan, vroeg me af of de supermarkt al open zal zijn :o?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:30

vriendlief heeft vorige week de ''kilometervreterauto'' ingeruild voor zijn grote droom, een bus met dubbele cabine en grote laadruimte..
dus da's éven anders :P

supermarkt hier is gewoon om 8u of half 9 open :) alleen ''normale winkels'' vanaf 1u meestal op maandag :D

dids bijt overigens niet hoor ,dan krijgt ie een ram voor z'n hoofd := maar als hij ''liefdevol met zijn hoofd duwt'' en dan precies op je tiet mikt ofzo.. is dat lief bedoeld, maar oncomfortabel :+

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:33

Bij ons zijn de supermarkten rond 7.00 open. :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:37

Heb alles bijgelezen, maar vergeet snel en terugscrollen gaat niet zo ver. In ieder geval:

@ Poeltje: :(:) voor je vriend. Wat een ellende zeg. En wel vreemd dat vrienden niets deden.

Vanmorgen met Amerigo en kar over het erf gestapt. De bak is niet meer te doen, dus ca 20 minuten voltes op het erf gedaan. Is voornamelijk in stap, dus was wel erg blij met mijn mendeken, want er staat hier een gemene wind. Vanavond met Rembrand naar les. Moet nu druk aan de slag met 2 surprises, maar heb nog weinig (of eigenlijk geen) inspiratie. ;(

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:45

Poeltje: erg veel sterkte met je vriend, kan daar zo niet tegen alleen omdat je naar iemand kijkt.. moeten we onze ogen er dan maar uithalen? Grrr
Toen mijn keel dichtgeknepen werd tijdens het stappen (omdat iemand mijn scooter aan het vernielen was en ik hem een bloedneus sloeg) deden mijn vrienden op dat moment ook niets het ging allemaal zo snel :( al leek het of mijn keel wel heel lang dichtgeknepen werd.. is toch van de zotte eigelijk als je iemand waarschuwt op te houden met jou eigendommen of te kijken naar iemand en die gaat door dat zoiets gebeurt, maarja we zullen dat nooit begrijpen ben ik bang :(:)

Evelien leuke foto's, vandaag ga ik ook oefenen met rivaldo voor de wedstrijd, maar het is zo koud!!!!

Tum is met het scheren echt best braaf als hij weet wat je doet, stond los uit de kruiwagen kuil te knabbelen. Echter hoe dichter ik bij de hals en benen kwam hoe erger hij werd }>
Riv staat zowat te slapen, alleen als je hem elke keer aan doet schrikt hij even en dan is het over. Zijn oren zijn verboden terrein }>

Zouden er misschien nog wat mensen willen kijken naar de trailer/menwagen combinatie die ik op 370 geplaatst hebt :o

Waar kan ik mijn proefje vinden die ik moet rijden? (hobbyklasse b)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:46

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:48

@Laura; heb het gister met vriendlief over gehad, en hij had ook meteen zoiets ''dat kan toch niet? zo'n log gewicht áchter het frame van je trailer?'' ook ivm de kogeldruk
bovendien zou ik het alleen aandurven bij een trailer met voorlader..
als er iets gebeurt... :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:50

@ Laura: ik vind de trailer erg onpractisch. Namelijk omdat kar achterop ipv voorop staat. Je haalt nu niet zomaar even je pony van de trailer. Ook vind ik de assen dicht bij elkaar. Ik heb ook een mentrailer, maar de assen liggen verder uit elkaar, waardoor gewicht beter verdeeld is.