Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

misschien leidsels op maat laten maken en dan heel dunne leidsels?
maar dat heb ik 100000x liever dan dat ze zo hyper zijn dus ik was weer blij vandaag
komt vanzelf wel dat vlottere, ooit hahaha. Zal binnenkort eens vragen of iemand een foto maakt, ben zelf ook wel benieuwd hoe het lijkt. Hij zit namelijk heel lekker
maar ja je weet het soms gewoon niet met die pubers
. Moet zeggen dat ik van de zomer in staat was hem naar een handelaar te brengen zo vervelend was hij af en toe maar omdat hij zo knap is en de dames zo gek op hem zijn heb ik dat niet gedaan. Verkopen is ook nog niet gelukt want elke keer had hij wat als de koop rond / vrijwel rond was
dus hij is er nog steeds. Hij is echt een charmeur dan kijkt hij met met die prachtige kop aan en dan val ik weer als een blok voor hem, hopeloos.
ook niets uitgekomen, weet wel familiekwaal van vaders kant,maar ik wil er van af.....
Ach, als je het maar probeert. Inmiddels zijn we een stuk dapperder.
Fijn dat de schouder vooruitgaat
wilde hij gisteravond ook nog dat tv programma van Dennis en Valerio zien, titel even kwijt (Valerio is zijn tv held
) dat ging dus niet door op tijd naar bed
hier wel stijve/pijnlijke en soms kramperige vingers, dat is artrose, niets aan te doen maar valt mee te leven, dat van jou lijkt me echt heel naar
Hoe is het met je been Sonjim?
pony's hebben paar uur buiten gestaan, Hero en Ber gelongeerd. Ber ook weer wat langer laten galopperen aan de longe, gaat ze lekker briesen. Ze galoppeert heel netjes en rustig in het rond
volgende vraagstuk in het opknaptraject zijn haar voeten, hoe krijg ik die netjes (ze heeft draversvoetjes, koehakkig en daardoor ook wijd lopen)... het liefst zou ik haar gewoon op ijzers zetten maar ze is tot nu toe braaf met bekappen maar ... dan moet het niet te lang duren. Even vijl erlangs is nog heel wat anders dan 4-kant op ijzers .... Heb wel hele goede hoefsmid maar eens even met hem in conclaaf
ff wat dingen voorbereiden.
waardeloos...wat moet ik daar nu weer aan gaan doen....blegh..manlief zal kwaad zijn....