[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:41

Hier geen mogelijkheid tot opslag iod. Krijg vast bedrag per dienst. En ze weten dat ik mijn diensten goed doe en niet de kantjes eraf loop :D Ik ga niet meer op kantoor werken, lichamelijk kan ik het niet aan en ik vind het echt niet mijn ding. Gewoon alleen mijn diensten, dan weten we wat we aan elkaar hebben. Heb ik nog voldoende tijd voor mijn revalidatie, want ik moet blijven trainen. Na een dag werken ben ik daar te moe voor.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:23

@Frensie: ah, wat een gedoe op je werk :(:) Fijn dat je nu hebt kunnen afspreken alleen je diensten te draaien +:)+

@Nouvel: haha, denk dat Fief een aantal geduchte vaardigheidsgrazers-tegenstanders zou krijgen hoor, in elk geval de mijne, die doet dat ook mega-goed en gaat ondanks alle hindernissen stug door met koppie naar beneden... die graast alsof de duvel 'm achterna zit :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:36

PrinsjeH schreef:
@Nouvel: haha, denk dat Fief een aantal geduchte vaardigheidsgrazers-tegenstanders zou krijgen hoor, in elk geval de mijne, die doet dat ook mega-goed en gaat ondanks alle hindernissen stug door met koppie naar beneden... die graast alsof de duvel 'm achterna zit :D

_O-

tine, nog geen parcoursfout, maar we zijn ook klein begonnen... 8-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:56

Hier vooral op radio alle sport gevolgd en wowowow moet wel even kwijt dat de mannen hockeyers met 9-2 in de finale zijn gekomen wat een wedstrijd *\o/* maar vond vandaag ook echt wel de dag van Anky, ik krijg nog steeds een brok in mijn keel als ik die oude beelden zie van haar met Bonfire ik vond ze zo'n klasse apart <3 alles wat zij heeft meegemaakt met al die OS met verschillende paarden en zo succesvol wat een sport/paarden-mens _/-\o_

Schoonpa zit weer rechtop en hij heeft weer wat praatjes... blijkt dat die arme man een aantal weken verkeerde medicatie heeft gehad voor een ontsteking, daardoor zijn nieren gaan disfunctioneren.... en uiteindelijk is hij dus in een soort van shock geraakt. Nu is hij weer enigszins stabiel. Maar nieren moeten nog 'bijkomen' en ontsteking is er nog steeds.... gelukkig heeft hij nu een goede arts en houden ze hem goed in de gaten maar tjongejonge :n

@Tine onze zoon heeft sinds een jaar ook een mobieltje voor geval van nood. Werkt wel goed hoor. We hebben hem aangeleerd dat hij de telefoon uitzet als hij hem niet nodig heeft en als hij logeert of we moeten hem op een bepaald moment ophalen (of oppas of iemand verwacht hem ergens of zoiets) dat hij zijn telefoon dan aanzet en controleert op bijv berichtjes (dat ik bijv in de file sta of zoiets). En hij stuurt ons dus ook berichtjes als er iets is (of gewoon voor de lol }:0 ).
@Aks fijn dat het toch wat beter gaat dan vorige week :j
@Tallechie weet niet of ik het had gezegd maar wat goed van je wedstrijd zeg, super! En wat leuk om te lezen dat de mannetjes elkaar weer helemaal gevonden hebben
@ Nouvel wat vervelend voor jullie van Fief... zo te zien is ze er zelf niet zo van onder de indruk :Y)
Bente is wel een eter maar ook een enorme kijker in de wei, ze kan echt heerlijk voor zich uit staan staren zo schattig vind ik dat :)
@Frensie goed dat je duidelijk bent geweest, en werk doen wat je niet ligt zou ik zo kort mogelijk doen, dus lekker de diensten draaien die je graag wilt doen, ging hartstikke goed toch? Lekker houden zo :j

Ben weer bij geloof ik :)

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 05:33

Als je veel te wensen hebt, ...............dit weekend zijn er veel vallende sterren.

Er zijn er zo'n 80 per uur te zien. Het beste kan je op een plaats waar het goed donker is, gaan kijken.
De meeste vallen na 0.00 u. Tot ca. 04.00 u.

Lekker in een ligstoel gaan liggen. Richting het oosten, waar de zon opkomt. En dan omhoog kijken (richting de Perseiden, ze komen vanuit die richting).

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 07:12

leuk Janouk! Dat wordt nachtje stal denk ik :P

@VHU; fijn dat schoonvader beter gaat. Maar wat een %%#$@%%^# zeg >;)

en ik mooi roepen dat rug beter ging, daarnet al een keer tegen de vlakte gegaan, en de pijnscheuten schieten erdoor :+ Jippiee >;) volgens mij is het echt iets met ''overbelasting'' (volgens m'n rug dan, want ik doe helemaal geen zwaar werk nu..) achja. Laatste extra dagje. Morgen nog, en dan een week niks :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 07:56

Goedemorgen allemaal

VHU sjonge wat een medische misser zeg, stel je voor, door foute medicatie zo'n ellende... het vertrouwen in de zorg groeit hier niet echt door :n

Janouk leuke info over de sterren, ga m'n wensenlijstje maar vast opstellen dan :D

Frensie heb je dienst gedraaid en hoe is het geweest? En Gwin d'r been helemaal over???

Aks beterschap met je rug, vind dat het je niet meezit op zo jonge leeftijd zoveel klachten en gisteren nog met de poezels geknuffeld en ging het een beetje??? :(:)

Tallechie hoe gaat het met je hand?

Ollie ben je schoon geworden in de hammam??? :))

Bicci lekker rondje gedaan gisteren???

Avaluna al tijd met manlief gehad om Romeo in te spannen??? En been nog steeds goed???

Zo, ik ga eens kijken hoe het 'Vaardigheids-graas-parcours' er vandaag bij ligt voor Mick _O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 08:07

gaaaaaaaaaaaaaaappppp
en
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
tis hier koud zeg... *klappertand*

hier ook last van rug,
rondje ohz gister was bleghh...
briez was drukkkkk
en nu dus last van rug...
maar, pilletje en vandaag gewoon weer gaan met die banaan...
(dan heeft aks het slechter denk ik :(:) )

vandaag gaan we naar het gedeelte waar de paarse hei is, ben benieuwd.
pony-paard mag voor de kar en we pakken wss de terugweg een dorpje mee voor een jsje.
(moet nu nog niet aan denken,maar het word kennelijk erg warm)

nu eerst ponypaard van hapje eten voorzien etc.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 08:40

Goedemorgen

Megaduf hoofd hier.
Maar goed, zometeen prive menles met A en R, dus geef mezelf een schop.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 10:18

morgen :wave:
@ngtje, minder van pijntjes, maar veel plezier vandaag gewenst, jullie hebben het weer goed mee. Deze dagen.
@aks, minder van je rug. Lekker weekje niks in aankomst, maar hoop ook weekje geen last van je rug
@tine, mobieltje aangeschaft, tis wat, maar wat je zegt als er iets is.
en druk in de tuin en met de bak.
@nouvel, heb hier nog wel concurrentie op grasmaaien als het een olympische sport wordt
@frensie, wat gek gebeuren, goed gesprek aanvragen met je leidinggevende misschien om misverstanden uit de weg te ruimen?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:07

Pffff erg vermoeiend een paar van die stressvolle dagen :O %)

Maar goed, even gebeld met zadelmakerij, mijn zadel (singelstoten laten vernieuwen en wat stiksels vastzetten) zou ik pas rond de 20e augustus ophalen omdat we toch op vakantie waren. Vandaag gebeld en joepie zadel was al klaar +:)+ ga ik vanmiddag lekker even rondje rijden, even relaxen :)

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:33

@ VHU: je schoonvader heeft dan toch geluk gehad zo te horen!
Goed dat je zadel al klaar is! Hier is het mooi weer, hopelijk is dat bij jullie ook, dat is dan dubbel genieten van je ritje!

Ik heb om kwart voor 3 mijn eerste sollicitatiegesprek, ik ben zooo zenuwachtig :):)
Het is een halftijdse job in een advocatenkantoor. Jammer dat het halftijds is, maar het werk lijkt me wel leuk.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:39

@SL: succes met solli, zal voor je duimen en gezonde spanning is alleen maar goed ;-)
@VHU: heerlijk rondje rijden, mazzel dat zadel al klaar is!
@Tine: hoe is hoofd nu???

Ik heb net een brood gebakken voor lunch straks, een heel, heel donker brood met zaadjes en pitjes, jumjum. Blikje tonijn opentrekken, beetje gemengde sla op bordje, dikke snee versgebakken brood, tonijn verdelen en bordje nog beetje aankleden met rauwkost... beetje peper/zout en mayo en :9

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:41

Succes met solliciteren SL!!!

VHU zadel al klaar! Vervelend dat je schoonvader verkeerde medicijnen kreeg...

Aks hoe gaat het nu????

Tine goede privelessen gehad?

Bicci lekker ritje gemaakt? Met ijsje onderweg? Lekker hoor!

PrinsjeH lekker bij Mick geweest? Wanneer ga je weer uit logeren met Mick?

Dienst vannacht was heerlijk rustig. Gwin d'r been doet het ook goed! Nog een hoop korsten en krassen, maar haar pijp was vanochtend mooi droog. Ze heeft nieuwe schoenen gekregen en binnenkort wordt ze weer aan het werk gezet.

Hondjes zijn ookal in het bos geweest en liggen nu lekker te chillen.

Kreeg net nog telefoontje van de winkel die de deken gesponsord heeft die ik had gewonnen met de endurance. De deken is te klein en dat vind ik zonde, want ik gebruik hem niet en daarvoor geeft een sponsor natuurlijk geen spullen weg. Dus ben naar de winkel gegaan om te vragen of ze een grotere maat hebben. Werd net gebeld dat ze op het moment geen grotere maat hebben, maar als ze weer dekens laten bedrukken, doen ze een grotere voor mij erbij en kan ik de deken omruilen :D Top!!

Zo maar nog wat boodschapjes halen en huishouden... blegh!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:41

PrinsjeH lekker!!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:44

@Frensie: wow, wat een superservice van die winkel! En fijn dat Gwin d'r been het goed houdt, straks weer lekker aan de slag! Huishouden is inderdaad soort terugkerende plaag, zeer ondankbaar (maar als het net gedaan is ook wel weer heel lekker gevoel). Wij gaan over 2 weken weer vijf dagen naar jouw mooie achtertuin met (s)Mick(elsmik), kan niet wachten.
Heb even geen zin/ambitie om erop te rijden, te weinig energie en te veel spanning voor nu helaas

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:20

Wauw wat is het hier stil!
Ligt iedereen in het zonnetje of allemaal hard aan het werk?

Ik heb geen idee hoe het sollicitatiegesprek is geweest, ik heb gewoon op alles zo goed mogelijk proberen te antwoorden. Volgende week laten ze mij iets horen, maar er waren ontzettend veel kandidaten zeiden ze. Het zal dus afwachten zijn denk ik.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:41

@SL: wat zegt je gevoel??? Waar was het ergens trouwens, dat kantoor??? En wat voor functie???

idd stil hier :j
veel vakantievierders nog denk ik

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:43

Ben ik ook weer even. Gelukkig is het hier rustig, is haast niet bij te houden anders...

VHU: fijn dat je zadel al klaar is. En wat een blunder met verkeerde medicijnen. Bij mijn schoonmoeder hebben ze al zo vreselijk vaak een fout gemaakt bij operaties, echt niet normaal (tang of watten die in lichaam blijven na operatie). Zij moet weer aan hart geopereerd, maar durft niet, omdat er bij iedere operatie die ze heeft gehad iets mis is gegaan.

Frensie: fijn dat been goed is (volgens mij heb je tijdens mijn vakantie een ongeluk ofzo gehad, wat ik ervan begreep. Kon (wilde, heel veel pagina's) niet alles teruglezen, dus weet het niet). Super van die deken!!

Privelessen gingen heel redelijk, volgende week met allebei nog een keer priveles en dan hopen dat het goed gaat. Hoofd is nog wel een beetje duf, maar niet zo erg als bij zoonlief. Zooo, een weekje logeren is duidelijk erg vermoeiend. Hij werd pas om half 10 wakker en heeft daarna van 1 tot 4 weer geslapen. Toen met heel veel moeite toch wakker gemaakt, anders slaapt hij vannacht niet.

Morgen ga ik voor het eerst aangespannen een rit maken in het Balloerveld. Is zware zandbodem, dus goede conditietraining. Terwijl ik met groom daar bezig ben, krijgen man en zoonlief thuis springles. Dus alle paardjes morgen weer flink aan het werk. En 's avonds lekker bbq-en

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:56

:wave:

hier heerlijk lui dagje stal gehad :+ met stalgenootje naar het bos gegaan, heerlijke wish :) daarna wei gemest en weer naar huis gefietst :+ ( jaja mel is naar stal gefietst :+ )

vhu zadel klaar :)

gwin haar been weer beter!

privelessen die goed gingen.

nu boodschappen doen, en kattenbak schoonmaken bah...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:24

Goeienavond, een pagina of 6 bijgelezen! Eens kijken wat ik onthouden heb.
Mooie foto van Janouk gezien en een bakslepert van Crazymel +:)+ .
Aks heeft een katje geprobeerd te redden, maar helaas mocht het niet baten ;( .
VHU, nee....Ollie? Tine? heeft een mobiel voor zoon gekocht. Van mij mogen ze pas een foon wanneer ze de prepay zelf bij elkaar verdienen met krantenlopen, maar volgens mij ben ik daar een uitzondering in :o .
BI is bijna klaar om met zwangerschapverlof te gaan *\o/*
Frensie vreest voor haar baan :(:)
Schoonpapa VHU heeft voor onrust gezorgd en de vakantie van VHU ingekort :(:)
SL heeft gesolliciteerd en heeft een brave Romeo
Prinsje heeft een Lunch met een hoofdletter gemaakt... klinkt heerlijk! :9
Nouvel's Fief graast het vaardigheidsparcours. :)* dáááár is Ster ook goed in *schrijft in*

Verder weet ik het echt niet meer Y;( .

Ik heb een paar dagen heen en weer gehopt van schip naar stal / huis en zodoende toch af en toe nog met Ster kunnen rijden. Morgenmiddag naar huis, dochter moet maandag naar school. Zoons gaan zondag weer mee terug naar boord en mogen beiden een vriendje meenemen.
Daarna het gewone leven weer oppakken *\o/* -O- . Ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Enerzijds wel (wil naar stal), anderzijds staat het "leven op de klok" me zo tegen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:34

@Tine: fijn gelest en morgen een heerlijke rit zo te horen, alvast veel plezier!
@Crazymel: kattenbak doe ik hier 2 x per week, simpel, ik gooi een laag keukenrol op bodem, daaroverheen een hele zak soda en daaroverheen een dikke laag goedkope grit, werkt super, door die soda (die nog geen kwartje kost bij de action), blijft zelfs de keukenrollaag netjes schoon en je mikt het geheel zo in een vuilniszak en opnieuw vullen maar :)*
@Gem: leven op de klok is idd soms vreselijk... -O- Haha, en een deelnemer voor het vaardigheidsgraasparcours erbij :+

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:37

SL: hopen dat je word aangenomen.. afwachten nu dan maar.

VanHuisUit schreef:
Pffff erg vermoeiend een paar van die stressvolle dagen :O %)

Maar goed, even gebeld met zadelmakerij, mijn zadel (singelstoten laten vernieuwen en wat stiksels vastzetten) zou ik pas rond de 20e augustus ophalen omdat we toch op vakantie waren. Vandaag gebeld en joepie zadel was al klaar +:)+ ga ik vanmiddag lekker even rondje rijden, even relaxen :)

Dat is snel!! was het een fijn ritje ?

Mijn kereltje:
[ITP] stoer mini mannetje Buck weer eens ITP!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:45

Mijn handen gaan nog niet zo goed, dus vooral rustig aan gedaan afgelopen twee dagen. Paarden en pony's hebben ook vrij gehad.

Vanochtend verjaardag gehad, vanmiddag bij oude pensionstal wezen kijken. Morgen naar 2 anderen toe voor studie. Moet nog 16 hoofdstukken voor engels klaar maken voor 1 sept, heb het dus nog druk zat.

Verder besloten om niet naar de kampioenschappen te gaan, heb er niets te zoeken, en kost wel weer een dag. Twijfel wel heel erg, maar ouders willen niet, wordt hun te veel.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:48

@LS: gereageerd in je topic, wat schattig

@Tallechie: :(:) voor je handen Misschien daarvoor ook wel verstandig om die kampioenschappen even te laten gaan.

Voor diegenen die het nog leuk vinden spam ik hier ook nog even mijn Veluwe-topicje van ons weekje vorige week:
Met Mickje Mennend door De Veluwe: Bos en Hei, De Veluwe