Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ja Bruutje is Z maar je moet er wel iets voor doen hahaha.
.
En beterschapjes!
Ik hoop dat ik die ook stelselmatig mag lenen
Dan ga ik even hulptroepen inschakelen en dan kan ik ook op stal mennen. Nu men ik alleen bij OdK omdat ik zelf geen wagentje heb. Wie weet kan ik nu ook volgend jaar wedstrijden starten. Dus van de week maar even contact opnemen met de mannen en vragen of ik hem echt echt mag gebruiken 

*gaat gauw omdat ze anders te laat is*
.
.
. Lotje word nooit een top men-pony (voor het doel wat ik heb, t/m het ZZ dressuur en ZZ vaardigheid), die zie ik eerder bixie pony worden en op zondag een rondje langs de weg met het hele gezin. En Roos, tja, daar ben ik 'klaar' mee, ZZ+3 en Z+8. Zodra die ZZ vaardigheid is houd het helemaal op.
Heb je wel eens aan een leuke tuiger gedacht? Zitten dus ook tussen die alle gangen wel goed kunnen en hebben echt een heel fijn karakter. Bij de stalhouderij ben ik ze echt gaan waarderen. Als je ze goed door de rug leert lopen en laag leert instellen heffen ze voor /achter niet zo extreem en maken ze zelfs erg mooie passen. Je hebt ertussen die prima en graag galopperen en stappen (vaak ook kwestie van trainen trouwens, als ze gewoon recreatief zijn gemend en niet in de shows kunnen ze zeker prima stappen). En ze zijn goed betaalbaar (+komen vaak bij echte paardenmensen vandaan).
van onregelmatige post-ster