Dames, ook hier even een zwaai vanuit meeleesmodus. Ik kan het echt niet bijbenen met posten. We hebben op de zaak geen internet meer (alleen beperkt zeg maar) En 's avonds thuis kom ik er ook niet aan toe. Vind t echt heeeeel jammer. Maar ik mis gewoon teveel..
Nouvel
Geplaatst: 27-11-11 22:24
*zwaait terug en herkent probleem*
Ollie1
Geplaatst: 27-11-11 22:28
@Ipsilonka, geeft helemaal niets hoor, gezellig als je af en toe komt buurten @Tallechie, gefeliciteerd met je wp in de vaardigheid jammer van je dressuurpunten.. heb je met Vaele gereden ? jammer dat het met Daan nog niet wilt lukken met slapen
Ja met Veale, alwyn mag in januari weer mee. Volgende week hoef ik pas na 16 uur te starten. Lekkere tijd. Alleen sta ik die dag net op tijd ivm voetbal. Moet Daan maar een keer mee.
Het krijsen is wel over, maar hij is nog een aantal keren per nacht wakker. Hij ag op bed maar hij is er al weer uit
* meeleesmodus uit * Wie weet er een leuke grote merrie te koop? Beleerd zowel (enkelspan) aangespannen als oh zadel, liefst rond de 1.65m of groter. Voor een superhuis en wedstrijdcarrière in combi met lekkere ritten door de natuur.
Reacties mogen per pb aangezien ik het hier écht niet bij kan houden dus dan denk ik dat ik het een en ander mis. Opties van stallen die menpaarden verkopen mag ook, zit er niet zo in...
Jawel, ras is opzich niet belangrijk. Paard moet braaf te rijden zijn (mag best wat in zitten maar geen project zeg maar) en goed oh zadel. De klik zal toch de doorslag geven...
VanHuisUit
Geplaatst: 27-11-11 23:03
@Royaltjuh wat heb je een prachtig welshje gekocht @Tallechie super een winstpunt!
Tallechie, gefeliciteerd met je winstpunt ! VHU morgen auto's kijken !
Kritiek mag op mijn filmpje, let wel; ik men pas 2 maanden en ja Bruutje is Z maar je moet er wel iets voor doen hahaha.
avaluna
Geplaatst: 28-11-11 03:15
@Ingrid: wat kritiek? Ziet er hartstikke goed uit .
@Tallechie: gefeliciteerd met je wp en sterkte met Daan.
@Tine: gefeliciteerd, tjee, wat een leuke prijs
@VHU: succes.
Hier trouwens ook aan het kijken voor een paard d'r bij... Maar ik weet nog niet wat, hoop dat er ineens een paard op het erf komt lopen en dat hij/zij ook nog eens geschikt is. Voor ohz en voor de wagen, leeftijd: geen idee, type: geen idee Enige dat ik weet is dat ik graag een goede beweger heb en een fijn karakter, natuurlijk
IM wat een leuk filmpje! Heerlijk zo'n groot veld om op te mennen. Tallechie wat vervelend dat Daan nog steeds niet goed wil slapen. Gefeliciteerd met je winstpunt! Tine ook gefeliciteerd, je bent vast heel blij met je roze handdoek En beterschapjes!
Royaltjuh en avaluna op zoek naar een paardenbeest. Succes ermee! Leuke foto's gezien van het sinterklaaspaard van Nouvel Naaltje die Dids maar even zonder haar heeft laten lopen. VHU lekker aan het strand wezen uitwaaien. Janouk (?) heel blij met buienradar. Hier heeft het gister alleen een beetje gemiezerd.
De mannen met de friezen bij ons op stal (zo noem ik ze altijd, 3 mannen en op het moment 2 friezen) hebben aangeboden dat ik hun enkelspan wagentje wel mag lenen Ik hoop dat ik die ook stelselmatig mag lenen Dan ga ik even hulptroepen inschakelen en dan kan ik ook op stal mennen. Nu men ik alleen bij OdK omdat ik zelf geen wagentje heb. Wie weet kan ik nu ook volgend jaar wedstrijden starten. Dus van de week maar even contact opnemen met de mannen en vragen of ik hem echt echt mag gebruiken
Vandaag geen revalidatie, had alleen fysio en die heb ik afgebeld, want ik ben gevraagd om een ochtendje op kantoor te werken zodat de vaste kantoormedewerkers even kunnen vergaderen. Dus ik ga zo werken. Als ik op tijd klaar ben kan ik nog door naar het ziekenhuis voor de fysio en anders even niet. Ga ik thuis wel extra oefeningen doen.
ik sluit me even aan bij de samenvattingen Eigenlijk verder ook niet echt iets te melden hier, dus echt een waardevolle post is het nou ook weer niet... Maar zo heb ik in ieder geval mn neus weer laten zien.
@Dennis, ik ken nog mensen die rustigaan op zoek zijn naar een brave pony, maar die zijn wel specifiek op zoek naar een grote maats zwarte ruin?
werkze frensie! wat fijn dat je die wagen mag lenen~:j
mooi filmpje ingridM! geen commentaar vanuit hier. Kan het zelf zeer zeker niet beter
Nou ik moet heel de dag naar colijnsplaat (oosterschelde) ik hoop dat m'n rug het wil volhouden, maar ik vrees ervoor. Ben half verlamd af en toe lijkt het wel, want moet zelfs nadenken hoe ik om moet draaien in bed en hoe ik op moet staan etc.. geduld zeggen ze dan maargoed, heb een hoeveelheid pijnstillers bij waar een paard van gaat zweven, en ik doe m'n rug-band-ding wel om.. 't moet maar *gaat gauw omdat ze anders te laat is*
Royaltjuh: als je er nu 2 van mij op elkaar stapel heb je een fijn groot menpaard .
Tot nu toe is het bij de bereden en betuigde pony's die hier verkocht zijn allemaal netjes op z'n plaats gevallen. Jeugd heeft wel echt te koop gestaan, oh ja, en 1 3 jarige. De merrie van mijn zusje met een rare allergie is super terecht gekomen, hooi-boer vroeg of ik nog wat wist, eigenlijk niet. Toen zusje (die al een tijd weinig met haar pony deed) gepest dat ik haar pony bijna voor een vracht hooi geruild had. Dus paar dagen na denken en toen is die merrie daar heen gegaan, zijn er nog steeds super blij mee. En heb er eentje gehad, slechte knieen, bevangen geweest en flink verbeend hoefkraakbeen. Door de VA eigenlijk afgeschreven (op 5 jarige leeftijd al!), maar met het juiste beslag weer goed aan het lopen gekregen. Pony was zo enorm braaf en altijd blij. Die heb ik (ondanks alles wat ze mankeerde) nog goed kunnen verkopen aan een van mijn leskindjes, is nog noord hollands kampioen dressuur bij de AB'tjes geweest, reserve kampioen springen, heeft alle bixies in de buurt gewonnen en mensen stonden er voor in de rij om haar te kopen toen de ruiter te groot werd. Pony is inmiddels 12 en loopt nog als een zonnetje .
Ik hoop dat er voor mijn huidige pony's ook zulke huisjes langs komen . Lotje word nooit een top men-pony (voor het doel wat ik heb, t/m het ZZ dressuur en ZZ vaardigheid), die zie ik eerder bixie pony worden en op zondag een rondje langs de weg met het hele gezin. En Roos, tja, daar ben ik 'klaar' mee, ZZ+3 en Z+8. Zodra die ZZ vaardigheid is houd het helemaal op.
VanHuisUit
Geplaatst: 28-11-11 10:08
Ik heb de autobezichtigingen maar even afgebeld, ik weet het nog niet hoor. Vind dat zo ontzettend moeilijk. Maar ja, moet er wel een natuurlijk. Lastig, lastig. Het is ook niet iets wat je zomaar even koopt, kost toch hoop centjes en je moet er wel even meer vooruit kunnen (letterlijk & figuurlijk).
Avaluna wachtend op paard op de oprit Heb je wel eens aan een leuke tuiger gedacht? Zitten dus ook tussen die alle gangen wel goed kunnen en hebben echt een heel fijn karakter. Bij de stalhouderij ben ik ze echt gaan waarderen. Als je ze goed door de rug leert lopen en laag leert instellen heffen ze voor /achter niet zo extreem en maken ze zelfs erg mooie passen. Je hebt ertussen die prima en graag galopperen en stappen (vaak ook kwestie van trainen trouwens, als ze gewoon recreatief zijn gemend en niet in de shows kunnen ze zeker prima stappen). En ze zijn goed betaalbaar (+komen vaak bij echte paardenmensen vandaan).
Biancacoo
Geplaatst: 28-11-11 10:12
Zooo wat gaan jullie weer snel... goedemorgen... Dennis...tja lastig....ik ga hier nu echt definitief verder met de honden, we hebben het er nog wel over gehad toen melody geblesseerd raakte...toch weer over lotje... Je kunt ze altijd te koop zetten, maar ja...blijft lastig waar ze terecht komen, als de prijs goed is, komt er alleen een liefhebber dat scheelt, als ze voor weinig te koop staan ben ik bang dat ze idd verkeerd terecht komen... voordeel is wel dat jij je eigen 4-span kunt gaan maken !! hoe gaaf is dat ??!?!?!!!
maar goed mijn menboek gaat voorlopig dicht.. Vanmiddag komt er iemand kijken voor de marathonwagen, en ik heb er de hele nacht slecht van geslapen..vind het zo zonde...maar ja.....life goes on !!!
Ingrid, gaaf filmpje hoor, je bent goed bezig, superfijn !! Lanouska heeft een paard in de aanbieding voor royaltjuh... Ollie heeft fijn gemend met Simba...want Brutus mocht ze alleen even losrijden voordat ingrid met het echte werk aan de slag ging ! Avaluna, succes met je zoektocht. VHU uitgewaaid, Naaltje verzopen... Frensie werkze... Tallechie en Tine gefeliciteerd met jullie punten, super toch ! VHU succes met auto's kijken.....oh nee toch niet.....lastig he ?! Nouvel heeft een fijn fijn fijn paard die af en toe ook wat veel spanning opbouwd, maar er wel geweldig uitziet !!!! wat ze ook doet !! Zwaai even terug naar ipsilonka... zo ... nu moet ik aan het werk....groetjes...
avaluna
Geplaatst: 28-11-11 10:16
Ik denk dat paard in eerste instantie voor onder het zadel gaat zijn .
@Naaltje:
bicci
Geplaatst: 28-11-11 10:37
phoe...10 ponies...ik ben al blj dat ik er 1 goed bij kan houden
en topic-maatjes de op jacht zijn voor 1 erbij...
ik ga zo naar stal mn nieuwe zadelb-ntje voor op t zadel uitproberen... doe maar luxe toch? (1de hands hoor, nieuw is zo duur)
Maisie
Geplaatst: 28-11-11 10:54
Pfff wat gaan jullie toch hard hier.
Zag ingridM die met bruutje heeft gemend. Bruutje en Simba zijn zo gaaf !!! Hopelijk kunnen we nog een keer meeten als we op dezelfde wedstrijd zijn?
VHU die een andere auto moet kiezen. Moeilijk is dat je weet nooit wat je koopt.
Tine en Tallechie die op wedstrijd zijn geweest en winst hebben gereden !!
Dennis die pony's wil stapelen om ze zo als groot paard te verkopen
Naaltje die nog steeds ruzie heeft met haar rug.
Frensie die miss een wagen kan lenen. zou wel handig zijn kan je wat meer mennen.
O ja en nog een sinterklaaspaard van nouvel.
Ik heb verder weinig te melden. 10 december pas weer wedstrijd lekker marathon scheuren met Ferro en miss ook met robijn. Zaterdag nog gelest met Robijn en verder sukkelen we een beetje verder longeren buiten ritjes enz. En nu ga ik weer aan het werk !
Vanuit hier even een zwaai van onregelmatige post-ster Druk geweest, wel bijgelezen maar sluit even aan bij samenvattingen
Weinig met Mickmack gedaan, zaterdag voor kar gezet, maar tuig bleek niet te passen (ik blij, vond t lelijk grof spul) dus 's middags ff nieuw gehaald,vanavond passen/afstellen. Vriendlief even erachter gelopen om feeling met bit bij Mick te krijgen en die hadden wel een klik