Ga zo maar naar bed, morgen nieuwe dag, nieuwe kansen, zullen we maar zeggen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nu mag ik van mezelf nog even rondsurfen
daar gaan ze echt van stuiteren, die van mij dan he, misschien werkt het bij jouw poown?Citaat:mix van zwarte en blanke haver
1-0 voor jou TallechieCitaat:ben boos op veale geworden, daarna liep hij goed
Jeetje Ollie, jij bent echt heftig bezig geweest vandaag zegCitaat:Zo Simba net ook rond geslingerd
Citaat:heb nu dus officieel last van een ontstoken pees in me linkerschouder moet rustig aan doen. hoe doe je dat ?

). Heeft ook hoop geregel gekost gisteren. Gezeur om de aflevering. Ze wilden geen tijd geven, maar ik kan toch niet hele dag thuis blijven wachten. Werd altijd in mijn schuur afgeleverd en dat wilden ze ineens niet meer doen. Maar onze traktor is te groot om in de schuur te draaien.
kun je wel gebruiken, duim voor je dat met Rembrand het allemaal lekker gaat lopen en dat Thabor's papieren in orde komen ! wat een geregel allemaal
luister naar je lichaam !!
you go girl !! hij zal toch weer aan de bak moeten , haha

da's hohooog! 

Ollie1 schreef:Ik heb vandaag een berichtje gehad van de KNHS dat ik naar de voorpremiere mag van de paardenkinderfilm 'Penny's Shadow'. Dus gaan we met de kinders (vriendin ook met 2 paardendochtertjes) aanstaande zaterdagochtend gezellig film kijken. Ik ben benieuwd

..) moet ze genoeg extra's hebben om daar haar energie uit te halen.. Hij raadde me aan om af en toe al twee keer op een dag te trainen.. smiddags rijden met de wagen en dan savonds nog eens goed longeren, enz. om dr conditie wat verder te bevestigen. Ben benieuwd..
oog stuk, moe au doen 
'

Citaat:VHU droomt van een entree a la anky !
. En dan nog iets verzinnen voor mijn benen, want kan eigenlijk niet met normale leren rijlaarzen meer rijden door alle littekens / schroefjes in mijn been. Duszzz. Maar het idee stimuleert echt wel om lekker aan de slag te zijn/blijven/gaan
altijd handig!

arme manneke.
VHU gaat M starten
dat is wel gaaf!!!