B dressuur en L vaardigheid.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lobkew schreef:Wij doen mee aan het dk in oost. Kjani B dressuur en L (sulky) vaardigheid. Misschien Blessem ook in de B dressuur.oedsje schreef:Hier gaat er 1 mee de ander is nig lang niet zover .
Schrijf ik me in B dressuur en misschien vaardigheid
Bedankt voor ze info
Gezellig! Vaardigheid komt ook vast wel goed
oedsje schreef:Misschien ook de 17de eens proberen in Garderen
Maar op 1 of andere manier raak ik altijd de weg kwijt
Linsey1998 schreef:Ik ga 2 juli meedoen met mendistrict zuid. In Escharen. Vindt het toch wel leuk om mee te doen.Die is 1,5 uur rijden vanaf mijn stal, dus goed te doen!
edit:
rijden jullie eigenlijk 2 menproeven en 1 vaardigheid? Of ook 2 vaardigheid proeven?
Patricia_86 schreef:Linsey1998 schreef:Ik ga 2 juli meedoen met mendistrict zuid. In Escharen. Vindt het toch wel leuk om mee te doen.Die is 1,5 uur rijden vanaf mijn stal, dus goed te doen!
edit:
rijden jullie eigenlijk 2 menproeven en 1 vaardigheid? Of ook 2 vaardigheid proeven?
Voor district kampioenschap? Mag je in andere district meedoen?
Linsey1998 schreef:Patricia_86 schreef:Voor district kampioenschap? Mag je in andere district meedoen?
Volgensmij mag dat gewoon toch?
Dennis schreef:Je mag alleen voor het kampioenschap mee doen als je in dat district lid ben van een vereniging.
Geen idee of je ook mee kan doen voor de wedstrijd zelf zonder kampioenschap in een ander district.