Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ja VHU wat een geruststelling dat het goed gaat met je vader, nu de uitslagen ook goed nieuws hopelijk.
over een paar jaar roepen dat het beest allemaal problemen heeft in de rug, benen of weet ik veel wat.......tegenwoordig heeft niemand geduld meer
Misschien zijn wij dan weer super mutserig dat we met de tuiger nog steeds ff aan het wachten zijn, totdat het pup eraf is, wordt in juni 4, maar we hebben alle tijd!
moet gelijk aan vroeger denken aan onze gabber periode

krijgen we weer filmpjes
.
. Maar we weten dus wel precies wat erin zit (want mijn vriend maakt het zelf) en dat is een fijn gevoel
. De bak was toen nog een stuk droger, maar hij is natuurlijk ook veel sterker dan dat iele poppetje.
vandaag maar eens kijkenhoe ze op het harde loopt
jullie paarden zijn in ieder geval vrolijk
)
ze moest ontzettend nodig uit, blijkbaar gisteren iets verkeerds gegeten. Naja in ieder geval op tijd wakker
. En laat ik nou ook weten dat mengvoederbedrijven (onze afleveradressen) zich niet bepaald aan hygiënecodes houden. Wij moeten onze scheepsruimen desinfecteren als we vooraf een ander product dan granen geladen hebben, zakken over onze laarzen als we over de granen heen moeten lopen als er geschept moet worden, luiken zoveel mogelijk dicht laten vanwege meeuwenpoep / duivenpoep / rattenuitwerpselen, speciale bezems en maisscheppen die nergens anders dan voor granen gebruikt worden etc. etc.
. En vervolgens kunnen wij onze ruimen weer uitspuiten en laten desinfecteren
.
.