Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NdV74 schreef:Gisteren snel gebruikt gemaakt van het mooie weer, dochterlief heeft voor het eerst met Vjell gereden met het nieuwe zadel. Nu vindt ze het wel leuk om te rijden
Eens kijken of ik komende week weer eens kan inspannen. Is ook weer even geleden, gewoon geen tijd (of geen groom) gehad.
L_Rivaldo schreef:wat leuk toydoll niet stiekem spijt dat je hem weg hebt gedaan?
VanHuisUit schreef:@liberty impuls heb je geen startkaart voor nodig alleen je lidmaatschap knhs. Waarom niet lekker met Signorita gaan opbouwen?
NdV74 schreef:ja ga morgen eens rond bellen vind het wel lastigIk zou ook niet opgeven hoor Laura, soms kost het gewoon wat meer tijd om ergens tussen te komen.
Dat is niet altijd even makkelijk.
Leuk dat je zo nu en dan je oude pony mag lenen Toydoll (sorry, alle echte namen willen nog niet blijven hangen).
Keona, ik zou inderdaad eens zoeken op menverenigingen in Zuid-Limburg en hier en daar informeren wat het kost om startpas-lid te worden.
Cimmy: een boete als je zonder ijzers ment? Nog nooit van gehoord. Wie heeft dat verzonnen?
Neem aan dat je dat toch nog altijd zelf bepaald.
Wij hopen in 2016 te kunnen gaan starten. Dit jaar gaat het gewoon nog niet lukken, mede vanwege vervoer. Ik ga gewoon al mijn energie steken in de organisatie van onze wedstrijden, mezelf terug in shape krijgen en lekker trainen met Vjell.
Daarnaast wil ik samen met een stalgenoot in 2016 of 2017 een endurancewedstrijd rijden. Dus doelen genoeg om aan te werken.
L_Rivaldo schreef:
NdV74 schreef:Nu je dat zegt, onze vereniging heeft dat ook. Is eigenlijk een rijvereniging maar op papier is er ook een menvereniging.
Duim voor je dat ze die moeite voor je willen doen.
Net weer heerlijk 1,5 uur getraind in de sportschool (morgen vast spierpijn haha), ik ga het zowaar nog leuk vinden