Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die roofvogel… geen uil
Die had ik wel herkend en hij was ook weer minder compact dan een gehele uil. Volgens de plaatjes die ik zover heb kunnen vinden, leek het het meest op een woestijnvalk, maar hij leek geen zender rond z'n gele poot te hebben o.i.d. dus dan zal het wel niet een valkeniersvalk zijn geweest… Was idd te laat met camera, had met mobieltje geprobeerd, maar was niet te zien, toen was hij al in de bossen.
!!! Komt hij vandaag nog terug?
De robbedoezen voelen zich wel thuis bij jou
Dat lijkt me wel fijn als ouders zijnde, dat je een oppasmoeder hebt, niet zo massaal, een huiselijke sfeer, ideaal!
Trouwens, "mijn" smid is altijd op tijd tot nu toe, als hij meer dan 10 minuten uitloopt, belt hij even op, maar dat is nog maar één keer voorgekomen.
En is de hs al geweest???
Hoeveel stemmen heb je nu dan? Vind 69 nog niet eens zoveel toch? Dat moet lukken
Ze maken d'r idd wel een troep van
Lizzy zomaar opeens grote mooie dame mag je zuinig op zijn
Biancocoo en Tine niet lekker
Baudy naar de hoefsmid, goede smid is goud waard dus kan me wel voorstellen dat je even op en neer rijdt..
balen zo koud
arme bente in de blote billetjes 

... één van de motoren op het schip had de jaarlijkse onderhoudscheck: gescheurde "klepveer op de kop van de motor" (voor de techneuten onder ons), na 18.000 draai-uren, waar zo'n motor normaal gesproken tussen de 20 en 40.000 uur mee moet kunnen doen. Okee, het is bedrijfsgeld, maar dit was toch wel een vieze tegenvaller
en je raad nooit wie de meeste pionnen omreed