Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

zou fijn zijn. 
. Gelukkig heb je ze zelf gemaakt gisteren en 3 daarvan heb ik even (in goed overleg) geleend
. En uiteraard ben ik ook erg blij dat jullie dochter zo lekker kan rijden en ook met Simba , de sport in gaat
. De bokkers hier weten hoe gek ik van Simba ben en altijd zal blijven
Biancacoo schreef:Bicci zoekt nog steeds bitje...waarom wil je een ander bit, bevalt de trens je niet goed ?
Volgens mij ligt de oplossing van schudden enzo niet alleen maar aan een bitje ... er is ook rijtechnisch wel wat voor nodig om dat voor de wagen voor elkaar te krijgen, als breezer slecht een bit accepteerd....en wel goed op je trens, zou ik als ik jou was niet eens gaan wisselen.
een liverpool in de ring of bovenste sleuf is niet veel anders als een B-stang in de ring...
blegh.....
of als ze zingen voordat ze gaan slapen, zo zoet (en alles beter dan gillen of huilen
).
Als ze het niet snapt dat ze moet wijken voor druk, dus dat laag aan willen nemen, links en rechts buigen, zal ze dat ook niet voor wat voor bitje dan ook doen.
't zijn maar gedachten. Sorry voor 't lange verhaal