[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:45

Hoop ook dat het goed gaat met tallechie :)

over de kwaliteit van het weiland.. Maak me daar niet zo druk om, paarden hoeven toch niet een glooiend veldje vol engels raaigras voor d'r snater te hebben.. Ze scharrelen maar wat tussen de ''vieze'' planten hoor :+ nog gezonder ook

@VHU; jij hebt ook voor mij genoten van je paardendagje, dat lees ik wel ;) lekker joh! :)

nou, na stage naar m'n ouders gegaan, doggy was er nog. Nog een handvol snoepjes in z'n snater geduwd ( O:) ) en even geaaid
en nu is ie weg, en hij komt nooit meer terug..

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:46

Tallechie-alles oke? over je werk zou ik maar niet inzitten hoor,niet zo belangrijk,denk nu maar even aan je zelf.
Tine,toch maar goed dan,dat je niet bent gaan fietsen,ha,ha.

Je wilt niet weten hoeveel trek ik heb in een sigaret,kan natuurlijk ook niet anders na 35 jaar gerookt te hebben.
Maar het moet lukken,ik wil er van af.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 19:50

Sterkte Naaltje! :(:)

Schaduw, sigaret smaakte net niet lekker hoor. Zal wel komen omdat ik ziek ben.. Succes!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:50

Ik denk en droom in chocola. Ik heb een idee wat je mee maakt Schaduw (alleen walg ik van een sigaret :D ) Maar ja, ik wil er gewoon 10 (eigenlijk zelfs 15) kg af, gaat niet vanzelf heb ik afgelopen 4 jaar gemerkt.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:52

Mijn pony's hebben in verhouding tot jullie pony's een mini wei :o

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:54

schaduw: het gaat je echt lukken....mij is het ook 3 jaar gelukt om eraf te blijven(daarna was een fataal foutje)
vorig jaar 3 maanden gestopt,ik kreeg ff teveel te verwerken en moest er echt 1 hebben FOUT! daar gingen we weer.... :(
tine: fijn met een tractor de mest op een hoop rijden,goed dat wij er geen hebben......kost denk ik bomen enz voor ik bij de mesthoop ben :o
tachellie: hoe ging het?

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:56

tine-ik denk dat we in het zelfde schuitje zitten,het is allebei een verslaving.
10/15 kg is ook best veel,succes.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:58

We gaan elkaar er hier gewoon door helpen. Gaat helemaal goed komen. :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:00

ha ha de 1 een sigaret en ander chocola....ik had net allebei tegelijk 1 hand chocola en andere hand een sigaret :o sorry meiden

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:01

hoi, hoi

Mijn werkdag zit er weer op :D

@schaduw, je kunt het *\o/*
@Tallechie, ik lees dat het allemaal even niet zo lekker gaat... jij gaat voor het werk dus maak je daar maar niet al te druk over :(:) We hopen snel wat van je vernemen
@VHU, zo jij hebt een lekker paardendagje achter de rug :P
@Naaltje, sterkte meis met het verlies van jullie doggie :(:)
@Tine, ik heb onlangs ook een mail gestuurd of ze een prijsindicatie konden geven van een bepaalde menwagen....maar dat doen ze ook niet over de mail :7
@Happytime, ik ken het gevoel van mest oprieken... ik breng iedere week mijn wagen met mest weg naar de boer en daar moet ik het er weer uitscheppen 8)7
@Laura, al iets meer bekend over je aanrijding ?
@Poeltje , auw :(:) je moet er wel op blijven zitten hoor! en beterschap ook voor jou :(:)

Verders ben ik het vergeten :o solly

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:02

Ik ben sinds 3 januari ook niet meer aan het snoepen en gezonde dingen te eten, althans dat probeer ik. Moet zeggen dat er nu dik 4 kilo vanaf is alleen moet er nog héééééél veel meer af :o

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:31

Het is zoooo moeilijk. Ben sinds begin januari 3,5 kg kwijt geraakt, maar afgelopen weekend weer gesnoept. Dacht 1 chocolaatje, tja, toen volgde de rest van de doos. Dat zit ook zo in mijn systeem, heb altijd alles kunnen snoepen wat ik wilde. Maar sinds ik een kind heb gekregen dus niet meer. Maar ja, die beweging van hand naar mond zit er wel al 41 jaar in geslepen |(

Nou, ik ga de bak proberen vorstvrij te houden, dus zout strooien en met de traktor slepen. Tot straks.

BuckjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:56

Afvallen... tja lastig. Ik hoor om me heen ook niet anders van mensen die bezig met zijn afvallen.
Ik zit heel vaak in een jojo effect en ik doe niet eens aan afvallen nu.

Tine, ben benieuwd wat je er op terug krijgt! Ik vind het ook jammer dat alle wagenbouwers willen dat je langskomt (dan denken ze waarsch wel dat je toch verliefd raakt op een kar :+ ) en niet van te voor een goede schatting geven van inruil.. Ik heb dat toen met mijn eerste karretje gehad die ik wou inruilen ook een drama.

VHU, fijn dat het goed ging super knol!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:13

jullie allemaal afvallen....ik moet er nog 2 kg bij :( denk dat het even moeilijk is,hoewel: als ik stop met rook is dat alweer 1 kg erbij
maar voor de afvallers: neem net als mijn sunrise in de zomer.....een graasmasker voor ;)
jammer voor mij dat er een sigaret tussen past :(

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:33

@Happytime, ik heb een collega gehad die ook heel veel moeite moest doen om aan te komen, dus weet wat het is. Zij vond het ook niet leuk dat wij het altijd maar over lijnen hadden.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:34

Talechie, ik duim en hoop dat alles goed is.
Naaltje sterkte met het grote verlies van de kleine man.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:34

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:38

damn ollie, hoe heb jij die SIH zo goedkoop? :P op internet kom ik op 155 eur uit ^)
maatje 165 (dus 5.6??)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:44

Die heb ik misschien nog wel, maar is wel gebruikt... (door Bruutje) alleen is hij wel erg groot (voor Brutus), ik zal zo ffies voor de zekerheid kijken voor de maat maar anders mag je die wel overnemen ? Hij is helemaal heel en maar een paar keer gebruikt.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:47

ik moet bekennen, heb nog nooit een SIH op dids gehad..
Normale dekenmaat is 165..
Maar aangezien hij alle dekens total loss krijgt en SIH stevig schijnen te zijn?
wat wil je ervoor hebben als je 'm nog hebt? :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:49

hoe gaat het met tallechie?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:49

Ik heb hem zeker, maar wil ffies kijken of het een 5,6 is dat is een 168cm. Ik zal je zo PB-en ;)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:02

ik zoek een 160? Ferro heeft nu een amigo mio die zit m als gegoten. Alleen zou graag een RSIH hebben voor ferro.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:05

Ik kan wel ffies voor je kijken, maar wordt denk ik erg lastig. Ik gebruik zelf ook de Mio en heb ook de Bug rugs voor beide pony's... zijn erg fijne dekens en ik wil geen andere meer.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:39

Ollie: nog niet veel meer bekend, scooter staat nu bij de dealer voor schade inspectie. Het zou mooi zijn (zoals de mensen zeggen) dat ze het zo willen betalen, want ja al was ik aan het opletten en stond ik stil bewijs dat maar is en hij is toch een fietser, dus als het zo kan graag.. maar toch heb ik mijn verzekering ingelicht.

Schaduw: succes het gaat je lukken!! gewoon veel bokken en niet roken :D
Tine: afvallen is idd erg moeilijk, mijn moeder was zo mooi afgevallen maar helaas zit het er nu allemaal weer op :(.. zo zonde, maar het is gewoon erg moeilijk.

Mijn vriend die staat steeds op de weegschaal en wil zwaarder worden, elke keer dat hij dat doet kijk ik hem aan waarom? Hij is niet dun, niet dik maar gewoon goed, als je dan doorvraagt verteld ie dat hij gewoon steviger wil zijn met de nodige spieren hihi.. Zo hebben wij het afvallen (naja ik wil niet afvallen maar wel op mijn eten letten) en zo hebben mannen dit :P

Vandaag heerlijk rondje met rivaldo buiten gemend.. in het begin voelde het totaal niet fijn maar uiteindelijk kwam ik steeds meer tot rust zodat ik ervan kon genieten. Zat beetje vol stress van al dat gedoe. (dat is dus een van die dingen die ik moet leren bij die mensen hihi,, maar riv helpt me al aardig op weg :D)