Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yuri schreef:goedemorgen
Ik heb alles gelezen, zie veel over tuigjes. Mijn advies is ook beter een duurdere nemen. ik heb nu voor beide een ideal tuig en daar ben ik heel blij mee
Had voo mijn pony een excelsiortuig, was toch ook nog haast 300 euro maar vind het echt flutzooi.
@ lacuna kan ook een schimmel in je gras zitten, dat heb ik 2 jaar terug gehad.. stonden er 2 bij mij in de wei overmatig te speekselen. heeft een aantal dagen geduurd, zat toen in het gras is later nog een artikel over verschenen.
L_Rivaldo schreef:Ja normaal gesproken zou ik wel gaan rijden,, maar als hij net herstellend is van een verkoudheidje, laat ik hem liever niet werken in de regen.. het is nu nog droog
Net een dealer gebeld van Dutch.. bah wat een leeghoofden zeg.. kan maar beter me sulky verkopen en opzoek gaan naar een andere..
L_Rivaldo schreef:ja heb die uit kaatsheuvel gebeld.. ik vroeg of die van dutch te leveren waren zoals ik die gezien had.. (orgineel van dat merk).. moet ik nu van alles opmeten.. neej dat vraag ik niet.. ik vraag of ze leverbaar zijn of te bestellen zijn.. kreeg dus geen antwoordt.. ja je moet de maten opmeten krijg ik dan te horen.. grrrrrr
http://www.hagedoorn-linde.nl/info.asp?id=303 dit is ook een mooie