nou dat kan met deze shet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
happytime schreef:er word toch altijd gezegt: je moet vanaf de bok OVER je paard heen kunnen kijken???
nou dat kan met deze shet

.
, zodat we de paarden lekker aan huis kunnen hebben. Gewoon een woonboerderij, met wat dieren (3 paarden, 2 geiten, 2 honden en 7 katten, en nog wat ongewenste dieren zoals muizen)
We doen mee aan mennen klasse B, de vaardigheid en dressuur aan de lange teugel klasse licht. Een vriendin gaat ook mee, en zij wilde sun dan ook wel in mennen klasse B starten
Ik heb er nu al zin in!
woon op 1 hoog in een appartementencomplex
Al zou Dora het wel gezellig vinden
tallechie schreef:Martine: ik zie dat jij westerbork hebt opgegeven? Wat voor bak hebben ze daar of weet je dat nog niet
Lacuna schreef:Nee... pilletjes gebruiken wij niet. Met examenstress ga ik aan de bach rescue, en als dat niet voldoende werkt meng ik mn eigen flesje.
De 27e maart hebben wij ons wedstrijddebuut. Nog wel zonder startkaart, maar we gaan dan naar maren kessel.We doen mee aan mennen klasse B, de vaardigheid en dressuur aan de lange teugel klasse licht. Een vriendin gaat ook mee, en zij wilde sun dan ook wel in mennen klasse B starten
Ik heb er nu al zin in!
Wie gaan er nog meer?
Groetjes, lacuna
Onze bak is kleiner als 20 x 40 en met voltes rijden met de kar is het net niet lekker. Ik zal het wel weten als ik het kon overnemen, maar denk dat mijn vriend ook niet mee zal willen. Is hem te rustig 
en in Groningen jaren en jaren bij dezelfde boer (was prima).
knap mannetje!
.. ik woon in amsterdam zuid oost, maar dan wel tegen het boerengebied aan. Zo hebben we op loop afstand het gaasperplaspark en kan ik ook fietsend naar me paardje (korter dan half uur).. doe het dan wel op de scooter omdat ik dan snel door kan rijden, je weet maar nooit 
Citaat:Heb je de onderleggers al gepast bij je knapperd VHU?
nog niet, was ze vergeten
hoe kan dat nou he, met zulke rode onderleggers