Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. volgens juf zat er niet genoeg verschil tussen dubbel en enkel gebroken. Maar we laten het nu zo. Vanmorgen met elastiek getraind. Uitgekookte pony, het hing slap, maar hij liep keurig aan de teugel. Zelfs in de linkergalop. Maar goed, bij het trainen blijven we het even gebruiken, loopt de pony in ieder geval met de juiste spieren aangespannen. Op wedstrijd mag het niet gebruikt, dus we zullen wel zien hoe het morgen gaat.
Zo schattig hoe Rembrand dan mooi extra zakt, zodat zoon erbij kan. Dan smelt je toch gewoon. Heerlijk ventje en heerlijk paard.
en die Amerigo ze zijn zooooo gehaaid
zal voor Sam wel teveel druk zijn geweest, dan durven ze niet meer te lopen. Veel succes morgen!
wat knap dat jouw honden daar dan niet achterna gaan
wow!
ze hebben met haar het reguliere circuit (rust, spuiten, stappen, foto's) doorlopen maar dat hielp dus niet, of niet snel genoeg. En de plek waar ze stond pastte totaal niet bij haar (manege, gesloten stal, drukte). Ik vond haar toen zo ontzettend zielig. Weet eigenlijk ook niet waarom ik haar toen maar heb overgenomen maar had het gevoel dat ik dat gewoon moest doen. Had ook heel anders uit kunnen pakken natuurlijk. Ik had toen zoiets als Steffi vd Laarse zegt dat ze pijnvrij kan leven, dan houden we haar anders is het einde oefening. En Steffi heeft haar dus helemaal recht gezet en sinds die tijd is het alleen maar beter geworden. Ik weet niet hoeveel belasting ze aankan, maar dat doet er ook niet toe. Nu met per week ongeveer 16 km aan de hand mee met Ollie zie je dat ze spieren krijgt en dat ze nog steeds relaxter wordt, steeds mooier gaat lopen met meer kracht en steeds meer vertrouwen. Is zo super om mee te maken

wilde eigenlijk rondje 10 km maken maar is 7.5 geworden, andere ruiterpad was daarnaast een rol-ski en skate parcours, leek me niet zo geslaagd
balen zo met je pootje. Ik hoop dat je snel opknapt.
leuk!
maar prima trainingsweekje gehad
en frustrerend van je handen !! is daar niets aan te doen ? misschien rare vraag..en heb je het al eens uitgelegd..maar lijkt me echt waardeloos....