[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:17

Goedemorgen
Ga met mooie samenvattingen van poeltje mee.

Ik ben enige op kar met tijd. H vraagt wel hoe we in tijd zitten. In H6 wel extra rondje en H1 ook hadden dus nog sneller gekund :D .
Maar wel heel erg tevreden met maar 137 strafpunten.. volgende wedstrijd is driezum

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:31

lanouska schreef:
Goedemorgen
Ga met mooie samenvattingen van poeltje mee.

Ik ben enige op kar met tijd. H vraagt wel hoe we in tijd zitten. In H6 wel extra rondje en H1 ook hadden dus nog sneller gekund :D .
Maar wel heel erg tevreden met maar 137 strafpunten.. volgende wedstrijd is driezum

Dat is beter ja. P. heeft zelf een horloge om die precies dezelfde tijden heeft als de jury, maar hij raakt in de war en luistert dan maar half. :+
Hebben dus mooi afgesproken dat ik alles zelf regel, super zonde om tijdsfouten te maken in het traject wanneer dat absoluut niet nodig is.
Wij hadden 132 geloof ik, waren we ook super tevreden mee. Al met al gaat het steeds beter lopen, staan nu volgens mij op 14 winstpunten.

Driesum rijden wij ook en ooooo wat heb ik daar zin in. Echt een topwedstrijd. Zie je in Driesum!!

lanouska

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:38

Team heeft er ook zin in.. alleen voor ons een puzzelstukje.. voor het eerst nieuwe trailer. En volgende dag nog een wedstrijd.
Maar gaan er zeker een feestje van maken.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:42

Nieuwe trailer of vrachtauto? Leuk hoor!! Waar overnachten jullie?
Op die parkeerplaats bij de ophaalbrug/begraafplaats (althans meende dat ik de afgelopen jaren daar jullie vrachtwagen zag)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:54

Nieuwe trailer van vrachtwagen. wordt 3 meter langer. Kunnen we 2 karren in kwijt.
Wij gaan dit jaar voor de 3de X bij Adolf langhout staan.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 13:05

Tallechie balen, volgende keer overeind blijven!
Tine nogmaals gefeliciteerd. Super gedaan!
Dids heeft een hard hoofd!!
Ook lanouska gefeliciteerd.
En de rest.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 13:28

Zo vandaag dag 1 van Ollies paar dagen wellness
Afbeelding
de pedicure :+

Daarna ben ik lekker wezen uitwaaien met stalgenootjes en tweespan (haflinger en fjord) was erg gezellig
Afbeelding

En nu moet ik echt weer werken :x

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:07

:wave: Ik kom weer eens buurten hier ;) Ben wel telkens aan het meelezen, maar beleef weinig op paardengebied.
Ik rijd Bieb nog wel, maar niet heel fanatiek. Bij Gwin de oude stalling van het weekend de laatste spullen opgehaald. Daar zijn we nu dus ook echt weg.
Verder begint mijn buik te groeien, ineens! :+ Van het weekend hebben we de meubels in de babykamer gezet, erg leuk!

Tine super resultaat met de marathon, petje af!
Lanouska en team ook goed bezig geweest!
Jenkins en Sil mooie prijs met ringsteken, en wat super dat Sil zo braaf is met alle drukte!
VHU en Ollie bootcamp gehad en nu lekker wellness, alleen voor Ollie dan, dat is wel jammer voor jou VHU, wilde de hoefsmid jou ook geen pedicure geven? ;)
Aks druk met de laatste loodjes studie!
Crazymel super klasse 2 debuut!
Poeltje en team ook zeer tevreden met wedstrijdresultaat!
Biancacoo hele huis schoon voor de verkoopfoto's! Spannende tijd!
Janouk gaat tergend langzaam beetje vooruit in herstel en ook bij Moos duurt het wel vrij lang allemaal!

En verder vergeet ik vast een hoop, sorry!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:30

Frensie, leuk dta je af en toe nog met bieb rijd, en voor jou helemaal spannende tijd..en groeiende buik....en zo'n kamer inrichten is helemaal supergaaf !!
hoe is het met de hondjes ?? die zullen straks ook wel moeten wennen met de kleine straks..spannend hoor !!

En over kleintjes gesproken Mick...hoe gaat het met jou en de zwangerschap...alles in orde ????

haha..zelfs met zo'n pruthalster ziet ollie er nog mooi uit...hahahaha..

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:44

Hee frensie ik was afgelopen vrijdag in Voorthuizen. Een vriendin van mij woont daar.

Dat van dat pruthalster dat dacht ik ook hihi.

Hier ff niet mennen want mijn bokkussen is overleden. Er is denk ik een gaatje ik gekomen en het hout aan de binnenkant is helemaal verrot. In een poging hem te maken hem eraf gehaald maar daar was geen maken tegen. Dus de lemerij even gebeld voor een nieuwe maar Bennie zit in Polen dus moet ik hem woensdag even terug bellen.

Zo de kwartaal boekhouding is klaar dus ik ga de stallen ff doen en het gras maaien. Lekker buiten. Beter dan achter de Pc.
Laatst bijgewerkt door baudyh op 01-07-13 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:45

He Frensie wat leuk groeiende buik *\o/* en met de babykamer aan de gang <3
Ben ook heel benieuwd hoe het met Smickel is.... zal onderhand wel bijna zover zijn? Altijd zo spannend.
En Biancocoo zijn de foto's al genomen van het huis?

Ja de hoefsmid was er dus eerder dan dat ik er was en hij had haar al uit de stal gehaald met dat halster :7
vond het ook niets maar ja om er nu ff ander halster aan te knopen durfde ik ook niet (ben zuinig op mijn hoefsmid :j ) En ik zou inderdaad ook best wel heel graag paar dagen wellness willen :) we moeten hier nog twee weken buffelen het is nu zo'n stress zooi bij ons op het werk echt := maar goed, adem in - adem uit :+

Beetje prut van je bokkussen Baudyh!
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 01-07-13 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:49

ja..de foto's zijn genomen..ik moet nog van die lijsten invullen enzo..en dan zal het nu niet lang meer duren..en komt "ons spul" echt te koop..best een vreemd idee...
vhu..focussen en dan lekker vakantie !!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:49

Ik kijk ook erg uit naar mijn vakantie. Ga lekker met db en de hippo's naar epe. Lekker een weekje op de Veluwe mennen en lekker niks doen. Heerlijk. Voorpret is al leuk.
Maar sowieso veel leuke dingen in het vooruitzicht. 18 July hebben we veulen keuring met Ikke en Iantha in Warga ( friesland) en 22 Juli met Irola naar de voorselctie voor de veulen veiling midden nederland. En 26 Juli Met irola naar de jonge veulenkeuring in Tolbert. En dan 2 Augustus als het goed is naar de CK in norg en dan 3 aug op vakantie naar de Veluwe.

En eigenlijk wil ik 14 juli nog meedoen aan de oefen marathon in Grolloo maar ja dan moet het allemaal wel snel gaan lukken met me wagen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:53

Hier vandaag Db voor het eerst met een vliegendeken aan naar buiten. Want de zon is er en de beesten ook gelijk. Heb een nieuwe voor hem gekocht. Die had ik destijds ook al voor ted en dat vond ik zo een fijne. Maar ja de goede zijn helaas altijd duur. Maar met korting kunnen kopen scheelt weer een hoop.
Dus db heeft nu een mooie rambo vliegenjas aan. Ik had een bucas maar die was te klein en hing steeds scheef. Onding als het niet goed past.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:53

Leuke vooruitzichten Baudyh!
En lijkt me ook heel vreemd Biancocoo, hoe lang hebben jullie er gewoond?

Moet me inderdaad focussen maar het is nu zoveel, zit nu ff te dubben wat ik als eerste moet gaan doen .... dacht ff bokken, kom ik misschien ergens op maar dat werkt geloof ik ook niet :P

Gisteren is veulentje geboren bij mijn vorige stal, paardveulen, zo mooi (Lord Leatherdale x Ronaldo x Ferro) prachtig ding.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:58

Ooohh lord Leatherdale. Dat is vast een mooi veulen.
Leek me een leuke hengst voor onze zirola,maar die is me afgeraden omdat kwa rug niet op onze merrie zou passen. Maar wel zijn zoon Everdale. Dus misschien volgend jaar.
Zirola is nu gedekt door een tuigpaard hengst. Expirimentje van gerrit. Maar volgend jaar mag ik een hengst kiezen...

Oh ik lees net dat grolloo niet door gaat. Daar gaat mijn kennismaking met de marathon :-(

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:59

2 jaar verbouwen en daarna 8 jaar gewoond, ons eerste huis....was super met paarden, nu zonder paarden..is het te veel, je hooit voor een ander..je hebt de weide en werk voor paarden van een ander..en stalling kost hier echt 10x niets..dus dat kan gewoon niet uit,....lichamelijk houd ik dat niet vol, dus waar doe je het dan voor..dan manlief die heeeel druk heeft alles in zijn up bij moet houden..naast overvolle baan..gaat niet werken..
t'is een mooie plek, en ik hoop dat iemand er verliefd op word..en graag wil wonen..spannend,..en ik blijf hopen..
vhu..mooie bloedlijnen van dat veulen, zal een plaatje zijn..maar ja..welk veulen is dat niet..
Baudyh..leuke vooruitzichten zo..met de veulens naar de keuringen en naar epe op vakantie..super !!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:02

@ baudy eind september is in ane ook een oefenmarathon. Is ook echt een hele leuke. Met erg ruime hindernissen.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:05

@Baudy: Of in september in het Kuinderbos. Mooie hindernissen om voor de eerste keer doorheen te gaan.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:12

Nou, heb voor zaterdag 20 juli bij 2 menwagendealers een afspraak staan voor info/advies nieuwe marathonwagen. Spannend.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:17

Het vervelende is dat ik van 5-15 september op Rhodos zit, in hoevere dat vervelend is natuurlijk.
Dus de marathon van zuidlaarderveen en kuinre gaat niet.
Weet niet wanneer Ane is maar ik denk rond 21/22 september en dan ben ik ook weg. Lastig Heb het te druk.......

Leuk Tine nieuwe wagen..........beetje jaloers!!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:21

@ baudyh ane is dit jaar 28 september..

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:21

oh zie net 28 september marathon Ane. ik geloof zowaar dat ik dan kan. ff groom vragen. Mooi dichtbij

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:25

lanouska schreef:
@ baudyh ane is dit jaar 28 september..

Ja zag het net. Dan kan ik zowaar! LEUK dacht al dat wordt hem weer niet dit jaar.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:35

[quote="Biancacoo"]2 jaar verbouwen en daarna 8 jaar gewoond, ons eerste huis....was super met paarden, nu zonder paarden..is het te veel, je hooit voor een ander..je hebt de weide en werk voor paarden van een ander..en stalling kost hier echt 10x niets..dus dat kan gewoon niet uit,....lichamelijk houd ik dat niet vol, dus waar doe je het dan voor..dan manlief die heeeel druk heeft alles in zijn up bij moet houden..naast overvolle baan..gaat niet werken..
t'is een mooie plek, en ik hoop dat iemand er verliefd op word..en graag wil wonen..spannend,..en ik blijf hopen..

:(:) :(:) :(:) , soms loopt het allemaal zo anders :(:) :(:) :(:)

Ben ook heel benieuwd hoe het met Smickey gaat :j .