[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 00:58

Sterkte vhu.

Net terug van vergadering. Lag een kat op de weg, aangereden maar bewoog. Gedraaid, kat op gepakt en in koffer bak gelegd. Dieren ambulance gebeld, daar heen gebracht. Had mijn trui onder de kat gelegd maar liet alles lopen. Trui dus mee gegeven. Kat moet naar dierenarts . Daarna wilde auto niet meer starten

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 06:45

:Z :Z :Z Daan al weer wakker en ik er dus ook uit. Ben bekaf

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 06:49

Goedemorgen,
Hier een link naar de foto's van de Authentieke rit van afgelopen week. Geniet van de mooie aanspanningen. Vooral de langspannen zijn zo mooi. En de Haf natuurlijk.

Afbeelding

link naar overige foto's
http://www.fotograaf-evenementen.nl/gal ... 202012#/5/

@vhu wat jammer dat je je vakantie heb moeten afbreken. Nu maar hopen dat je schoonvader snel weer opknapt. :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 08:04

Schitterende foto's janouk !
Goedemorgen allemaal, veel plezier vandaag.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 08:05

leuk zo'n rit en wat een leuke haf zie ik *\o/*
chantal, doe je goede daad, werkt de auto niet mee, is het goedgekomen
melissa, leuke foto, tja De ang niet meegenomen
ngtje, betaal jij brandstof, gisteren auto weer beurt gehad, dus beetje blut.....Ps heb op het moment niet echt behoefte om met een kar mee te rijden. Veel plezier nog deze daagjes. Ps snoepjes liggen hier klaar om te tellen.

verder beetje gebroken aan het opruimen, floris had ongelukje in bed na periode van droogte, valt dat niet mee dan weer in slaap te komen na bed verschonen -O- . Dus nu thuis aan het oprommelen en begint later aan mijn laatste werkdag.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 08:08

kennie ng, op vakantie ej, ook blut, hahahahahaha :+

maar als je geen behoefte aan heb, dan blijf je lekker waar je zit ;)
was maar idee.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 10:12

@ VHU: sterkte voor je schoonvader, niet leuk voor jullie om de vakantie te moeten afbreken, maar wel goed dat jullie er nu bij zijn.

@ Tallechie: Hopelijk komt het toch goed met die kat, arm ding :(:)

Gisteren zijn er 2 meisjes hier geweest om te rijden. Dat meisje van 19 dat al enkele keren op Romeo heeft gereden, en dan nog een meisje van 18 dat op mijn advertentie gereageerd had. Mijn huidige bijrijdster heeft even een "demonstratie" gegeven van hoe Romeo rijdt en hoe hij reageert op alles, zodat nieuw meisje een beetje een idee had voordat ze erop kroop.
Romeo was super braaf, hij heeft zelfs met beide meisjes gegaloppeerd voor de eerste keer! Huidige bijrijdster was super trots, vorige week begon Romeo nog te bokken als ze hem in galop wou zetten en waren het maximum 3 passen galop, maar nu deed hij het super! *\o/*

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:14

Kat heeft het helaas niet gered. Heb nu een melding gemaakt bij amivedi.

Met de auto is het gelukkig goed gekomen.

Ik ben nu echt kapot. Net al wel even een uurtje geslapen, maar heb niet veel energie

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:16

Arm ding, maar misschien beter zo... Beestje heeft waarschijnlijk al enorm moeten afzien.
Gelukkig is het met je auto wel goed gekomen!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:42

bicci schreef:
kennie ng, op vakantie ej, ook blut, hahahahahaha :+

maar als je geen behoefte aan heb, dan blijf je lekker waar je zit ;)
was maar idee.

doet ik, rond en gezond braaf zitten, na kraamperiode gaat ik graag keer mee, o, ja jij dan ook rondje pontje een keer gaan doen.
ngtjes nu samen blut. Weer zo toepasselijk, weer in de naam??

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:43

chantal, arme kat, misschien wel beter
beter van je auto

hier laatste uurtjes op het werk. Alles afronden en dan officieel verlof *\o/*
verder ook nog vermoeid na gebroken nacht.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 13:19

Even mijn verhaal kwijt moeten...
Ik heb gister de hele dag gewerkt en had niet echt een leuke dag. Moest een k-klus doen, maar heb het gewoon gedaan. Heb wel laten vallen dat ik blij was dat morgen mijn laatste kantoordag zou zijn omdat ik het kantoorwerk niet leuk vind. Heeft N (leidinggevende) perongeluk gehoord, maar reageerde er niet op. Vandaag zou ik dus ook de hele dag moeten werken, maar ik werd gisteravond door collega G gebeld. Zij moest van N doorgeven dat ik niet hoefde te werken, want de server zou er de hele dag uit liggen voor onderhoud. Hmmm... oke... verdacht dat de server er tijdens de drukste weken van het jaar uit moet, maar dagje vrij vind ik niet erg, zeker niet na zo'n k-dag.

Krijg ik vandaag wel gewoon een mailtje van collega L. Met haar heb ik buiten het werk om ook goed contact, dus ik stuur haar een whats app met bericht; vreemd dat je wel gewoon kan mailen als de server er uit ligt. Zij stuurt terug; ik weet van niets, alles doet het gewoon.

WTF -:(- ik had al zo'n vermoeden maar was dus gewoon een smoes dat de server eruit ligt, is helemaal niet zo!!! Zeg dan gewoon dat je mij niet wilt hebben op kantoor... Dus ik heb net een mailtje gestuurd naar N en naar H (ook soort van leidinggevende). Vrij naief mailtje zo van; goh wat fijn dat de server het weer doet...

Krijg ik uiteraard geen reactie op. Vanavond heb ik dienst, maar ik voel er steeds meer voor om op te bellen dat ik ziek ben, zo hoef ik me echt niet te laten behandelen!! :x

Dus als iemand een leuk baantje voor me weet.... ik denk dat ik weer werkzoekende ben...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 13:29

Jeetje Frensie wat raar allemaal... je had toch al vaker aangegeven dat je het kantoorwerk niet geweldig vond. Dit had ook op een andere manier opgelost kunnen worden. Je doet zo veel voor ze. Ik zou me ook niet zo laten behandelen

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 13:56

Krijg nu een berichtje van L dat ze blijkbaar wel met de server bezig zijn waardoor er een minimum aan mensen gebruik kan maken van het systeem...? :?

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 14:47

@ Frensie: wat vreemd en vaag zeg, dat moet echt vervelend voor je zijn! :(:) Jammer dat sommige mensen niet gewoon eerlijk kunnen zijn. Zeker een leidinggevende moet zijn/haar ondergeschikten duidelijk zeggen waar ze aan toe zijn, vind ik. Als dat van die server een smoes is, vind ik dat echt maar zielig en dan ben je beter af bij een andere werkgever! Veel succes, wat er ook gebeurt!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 15:07

Frensie: vreemd verhaal, kan me voorstellen dat je baalt
VHU: heel veel sterkte, jammer van je vakantie

Wat heb ik toch een respect voor Edward Gal!!!!!

Vanmorgen bijna 2 uur buiten gereden ohz met Rembrand. Lekker ventje is het toch <3

Morgen weer menles, hopelijk zit het een beetje op niveau. Vanavond laat komt zoontje weer thuis.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 15:26

Wow, ook toch weer kippenvel bij Anky. Zo knap om een paard op deze leeftijd nog zo te laten lopen. Echt geweldig. Wat is paardensport toch mooi <3

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 17:46

gaaf weer de kur op muziek!
wow wat knap!

tallechie naar de kat en balen van je auto zeg...

janouk prachtig plaatje hoor

frensie wat stom allemaal zeg...

Fifi heeft hier haar eigen olympische sport uitgevonden: vaardigheid grazen! :D
Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 17:46

vreemd verhaal inderdaad Frensie. Maar om daar nou maar meteen om te roepen dat je ander werk gaat zoeken :\
Vind ik een beetje rigoreus (en al zou je dat gaan doen, dan vind ik het nog niet slim om dat zo op internet te gooien?)

Net terug van het werk :) Geen OS of echt paard van dichtbij gezien vandaag :+
Gauw lekker eten maken, en vanavond even naar paps en mams. En eventjes met de andere 2 katjes knuffelen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 18:23

Nouvel: maakte hij nog een parcourfout? :D
Aks: met je eens, over dat roepen Hoe is je rug
VHU: hoe gaat ie daar?
Tallechie: sneu van de kat en gelukkig doet je auto het weer

Net tuin gemaaid. Straks nog bak slepen en kanten harken. Amerigo krijgt dus vrij, want dan heb ik de lampjes wel uit. Heb vast wat boodschappen gehaald voor zoonlief voor ponykamp. (eigen electrische tandenborstel, luierbroekjes (hij plast nog heeeeel af en toe in bed, vooral als hij laat naar bed gaat, wat vast gaat gebeuren op zo'n kamp. Een natte slaapzak is ook niet zo handig, dus maar luier om. (vind hij zelf ook fijn gelukkig, want wat moet hij met een natte slaapzak midden in de nacht)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 18:28

Wat heb jij een heerlijk verstandig kind tine! :) Echt leuk om zo te lezen :j

Mijn rug.. Mwa.. Doet best nog wel zeer.. Maar vorige week was het echt ruk, en vergeleken daarmee gaat het top! :P Toen kon ik niet uit bed, kon niet lopen/bewegen. En dat gaat nu wel gewoon :P
Nog 1 extra dag werken, dan zaterdag nog, en dan een week vrij. Dan nog een zaterdag, en dan 4 weken niet werken, en een week of 2,5 op vakantie :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 18:41

vandaag ook nog een prepaid telefoontje voor hem gekocht. Vind het eigenlijk niets jonge kinderen met mobiel, maar zo kan hij naar huis bellen als er echt iets is.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 18:50

Het was een moment van frustratie :o Het lijkt met een sisser af te lopen.
Desalniettemin sta ik achter mijn reactie op dat moment. Zie er geen kwaad in.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 18:58

Het is niet zo tactisch natuurlijk.. Als je werkgever zoiets leest gaat die niet denken ''tjee, die is gemotiveerd hier, tijd voor opslag'' oid. Dat was hetgeen ik ermee bedoelde :)

@tine; voor zo'n reden een telefoontje is heel gegrond toch! :) Komt vast wel goed.
SNap wel wat je bedoelt, als ik hier kinderen van 9 jaar zie gaan met een smartphone := En dan te bedenken dat ik er zelf net pas een heb (ja het is kei handig om op het station reisinfo te kunnen bekijken, en om je email bij te kunnen houden. En Whatsappen ipv sms, want whatsapp is gratis :+ )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:16

ik heb nog mobiel uit stenen tijdperk, kan alleen sms-en en bellen. Maar ik vind het ook wel best zo. Heb dat ding vooral dat ik kan bellen als ik met pech sta of tijdens een buitenrit in de problemen kom