[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:35

Ollie1 schreef:
Wat kan ik toch genieten van dat ponyspul <3

Hier nog 1 die van jouw ponyspul kan genieten :D :j

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:42

^) naaltje is niet uitgewaaid... Wel verzopen.. En m'n paard was compleet :):) en hyper.. zo erg dat ik nog ben afgestapt en hem even los door de bak heb gebonjourd..
Nu even wat dingen goed aan het overdenken...

en verder aan het proberen op te warmen op de bank.. Morgen hopelijk beter weer, heel de dag in de oosterschelde beestjes zoeken

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:50

Ollie en IngridM heerlijk genoten van het ponyspul. Nou ik zei gistere ook nog naar aanleiding van onze rit met Snuitje, als ik er niet perse op wilde zitten was hier ook nooit een paard gekomen hoor, ik vind ponyspul ook mega leuk! Waren we gewoon verder gegaan met het samenstellen van een passend tweespannetje. Maar goed.... ik wil er gewoon nog te graag op :o

Jullie hebben dus lekker gedressuurd....als ik met mijn / een groom afspreek doen we altijd buitenrit, dus niet op veld / menplaat/bak. Op veld/menplaat/bak had ik wel aangedurfd met Bente hoor, dat gaat prima wat voor weer het ook is. Ze is zelfs zeer wind-en regen-bestendig (beter dan ik haha). Toen we vanmiddag naar HvH reden begon het bij mij ook te kriebelen hoor....zullen we toch niet nog even naar Breda? Maar uitwaaien op het strand was ook heerlijk, ben al vaak genoeg hele weekenden bij de paarden natuurlijk.

Is altijd wel zo he dat je als je regelmatig post in dit topic je bezord maakt over of nieuwsgierig bent naar hoe de 'vaste posters' het doen.

**edit** lees net dat Naaltje compleet verzopen is...blijkbaar was het in Breda dan toch bagger en heb ik toch juiste keus gedaan := warm chocomelkje voor jou Naaltje :9k :(:)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 27-11-11 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:51

naaltje, ik kan je een hand geven, hier ook een hyper de pieper paard... :+

ik wijt het maar een sint stress... <:)

hier ging het nog goed...
Afbeelding

hier liep de spanning te hoog op... :D
Afbeelding

gave foto's vhu!

verder nog een aantal ondanks de wind lekker met de wagen gereden, heerlijk hoor!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:52

<:) _O-

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:57

@Nouvel, wat een geweldig <:) outfit... staat gaaf dat rood :j ene heeft Fifi nog niet haar ijzer mogen zetten ? Bij mij hielp het en ondanks de wind hebben de heren zich voorbeeldig gedragen... ze zijn bang dat ze anders niets meer krijgen... stelletje slijmballen _O-
@VHU, quality-time met het gezin is ook erg belangrijk.. we kunnen niet altijd met het peerdenspul bezig zijn :o ;) en inderdaad hier is de regen waarschijnlijk overgewaaid en zo te horen is het in de omgeving van Breda gevallen.
@Naaltje, arme jij met een kapot ruggetje... een iets te enthousiaste Did's en dan ook nog regen op je hoofd :(:)
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 27-11-11 20:00, in het totaal 3 keer bewerkt

mirror666

no wonder die sint-stress :))

Ik heb dus ook een rondje of 7 in verlichte zit uitgezeten terwijl hij steeds harder en platter de bocht om ging. Heb hem toen even onvriendelijk op de rem gezet en ben maar in het midden gaan staan :')
Rug was not amused! :')
@VHU; het hoosde hier als een malle :+ en daarna scheen de zon..

bicci

zo.n gaaf dier nouvel... :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:58

@Nouvel: Fifi helemaal in Sint-outfit :D

@VHU: prachtige foto's :j

@Ollie/Ingrid: super *\o/*

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 19:59

thanx! <:) :D

naaltje, hier zo ong hetzelfde... :+

en hier ook flinke hoos en daarna zon, en vooral harde wind, mijn cap waaide zelfs achterover... :+

hier ging het nog goed... 8-)
Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:01

@Naaltje: oeh, Didds had er veel te veel zin in, maar daarna dus even vanuit het midden laten gaan

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:02

Vhu Ik merk inderdaad dat ik ook nieuwsgierig ben naar de vaste posters.. Want hoewel ik hier niet vaak ben lees ik wel steeds bij..

Dennis heb je al gegadigden voor één van je toppers? Ik zou ook niet kunnen kiezen want ik vind ze ook allemaal fantastisch.. En dan schrijf je over Roos en hoe geweldig die wel niet is.. pfff..

Sommige onder ons toch lekker gereden en andere waren blij dat ze de wagen niet zijn opgestapt ;)

Ik heb een lekker stukje gewandeld maar ik was helaas te laat om haar droog naar binnen te halen en eerst te poetsen. Tja poetsen komt dan morgen wel weer.. Wat betreft de therapeut viel het niet mee om iemand aan huis te krijgen. Goddank gaat het dan eindelijk gebeuren en kunnen we weer lekker samen verder..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:09

Ben ik even heel kort, want totaal afgebrand.
Nog steeds ziekig, maar natuurlijk wel gewoon op wedstrijd gegaan. Waren wel wat slordigheden, maar ook goede momenten. Had ik 215 punten en een 1e prijs. "mooie" knalroze badhanddoek gewonnen. Vaardigheid helaas 1 bal en net buiten de tijd.

Was wel heftige wind en ook nog regen, maar goed, alles is goed gegaan.

Met Tallechie gaat het goed, zij deed vandaag ook mee. Ik weet niet of ze zelf nog verslag komt doen, dus dat vertel ik verder niet. Met Daan gaat het wisselend.

Nu ga ik kopje thee drinken en heeeel vroeg naar bed.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:20

Gave foto's El, maar dat had ik net al op FB gezegd :-)

Ol haar ponies zijn ook wel zo stoer om eerst door het durp te gaan met wapperende vlaggetjes en enge
ladders etc met deze wind, braaf ! Moeten eerst stukje rijden voor we bij bak of land zijn.

Naaltje haar Diddle had een gekke poooooonie, storm in z'n koppie ? :-)j

Mooie 1e prijs Tine, gefeliciteerd !

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:21

tine gefeliciteerd!

ingrid, thanx!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:56

eefielover schreef:
Dennis heb je al gegadigden voor één van je toppers? Ik zou ook niet kunnen kiezen want ik vind ze ook allemaal fantastisch.. En dan schrijf je over Roos en hoe geweldig die wel niet is.. pfff..

Nee, nog niet. Het zijn ook stuk voor stuk zulke fijne pony's dat ik ze ook niet echt te koop durf te zetten. Bang spijt te krijgen. Hoop gewoon dat er iemand eens naar me toe komt en zo iets zoekt en waar ik ook een goed gevoel bij heb.
Wagen heb ik het zand van m'n wedstrijd 4 weken terug nog af moeten vegen. Had dus 4 weken niet gereden..... Daar heb je dus 10 pony's voor lopen....

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:24

Nou dat kan ik me ook heel erg goed voorstellen.. Ik vind dat ik eef soms al te weinig aan het werk heb.. Laat staan als ik er 10 zou hebben.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:35

Ik heb ze wel regelmatig aan de dubbele longe, lange teugel en soms onder het zadel (denk dat ze ong 3 dagen in de week lopen, alleen Judith staat al ruim een maand stil).
Zonde natuurlijk ook van een paar fijn te rijden pony's....

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:39

10 pony's...
ik zou ook echt niet weten hoe ik dat allemaal beweging zou moeten geven zeg!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:40

@Tine, +:)+ gefeliciteerd en beterschap :(:)
@Eefielover, fijn dat je iemand gevonden hebt die je verder kan helpen....
@Dennis, kan me het goed voorstellen.. ik zou dat ook heel erg moeilijk vinden als ik van 1 van mijn kanjers afscheid zou moeten nemen :o

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:44

Gelukkig lopen er nog 2 veulens, een jaarling en een twenter tussen die nog niets doen. Maar ook een 3 jarige die niets doet, en een 17 jarige die afgelopen 2 jaar 1x voor de wagen gestaan heeft (wel ohz gereden).

Dus als iemand hier nog een fijne menpony zoekt, ik heb er te veel helaas.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:50

zou inderdaad fijn zijn als je iemand tegen komt waar je een goed gevoel bij hebt die een leuke pony zoekt...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:07

Pony's/paarden verkopen vind ik ook echt drama! Heb het vaak genoeg gedaan maar wennen doet het nooit. Ik wil ook echt zo zeker weten dat ze goed terecht komen etc. En dan nog weet je het nooit natuurlijk, zeker niet op langere termijn. Soms verkoop je ook omdat je gewoon 'klaar' bent met een paard, dat je weet dat hij/zij het bij iemand anders eigenlijk gewoon beter krijgt (meer aandacht, meer of minder wedstrijd gericht, andere manier van omgaan met / houden van e.d.) maar dan nog blijft het maar een nare zaak....

Ik ga morgen bij twee auto's kijken :7 Allebei best wel oude auto's maar met nog maar weinig kilometers. Tja, mijn beurs is nu niet bepaald echt flink gevuld dus ik zoek wel naar een speld in de hooiberg :Y) Ik wil er een die in geval van nood nog wel een trailer kan trekken (dus een die minimaal 1200 kg mag trekken), geen roest, niet te veel kilometers en ook nog nieuwe APK plus goed onderhouden plus laag in de prijs. Die komen af en toe wel voorbij op autotrack enz maar dan moet je er heel snel bij zijn. Hoop dus dat ik snel genoeg ben :7

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:13

hier gaat het redelijk. Daan heeft 1 nacht door geslapen. Afgelopen nacht drama.
Wedstrijd erg tevreden. 172 punten, waren terecht. ontspannen proef maar veel slordigheden,
vaardigheid 1e wp binnen, 1 bal binnen de tijd. helaas de laatste bal

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:14

Ik heb maar 1x een paard verkocht, en gelukkig heb ik daar ook niet voor hoeven adverteren, dat ging eigenlijk zoals dennis aangeeft dat ze het graag zou willen...
iemand tegen komen die bij jouw paard past en ook nog eens zoiets zoekt...