Ollie1 schreef:Wat kan ik toch genieten van dat ponyspul
Hier nog 1 die van jouw ponyspul kan genieten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
naaltje is niet uitgewaaid... Wel verzopen.. En m'n paard was compleet
en hyper.. zo erg dat ik nog ben afgestapt en hem even los door de bak heb gebonjourd..
warm chocomelkje voor jou Naaltje
outfit... staat gaaf dat rood
ene heeft Fifi nog niet haar ijzer mogen zetten ? Bij mij hielp het en ondanks de wind hebben de heren zich voorbeeldig gedragen... ze zijn bang dat ze anders niets meer krijgen... stelletje slijmballen
en inderdaad hier is de regen waarschijnlijk overgewaaid en zo te horen is het in de omgeving van Breda gevallen.

en daarna scheen de zon..

jeefielover schreef:Dennis heb je al gegadigden voor één van je toppers? Ik zou ook niet kunnen kiezen want ik vind ze ook allemaal fantastisch.. En dan schrijf je over Roos en hoe geweldig die wel niet is.. pfff..
Allebei best wel oude auto's maar met nog maar weinig kilometers. Tja, mijn beurs is nu niet bepaald echt flink gevuld dus ik zoek wel naar een speld in de hooiberg
Ik wil er een die in geval van nood nog wel een trailer kan trekken (dus een die minimaal 1200 kg mag trekken), geen roest, niet te veel kilometers en ook nog nieuwe APK plus goed onderhouden plus laag in de prijs. Die komen af en toe wel voorbij op autotrack enz maar dan moet je er heel snel bij zijn. Hoop dus dat ik snel genoeg ben