@Tine en Tallechie, succes morgen hoop dat de wegen goed begaanbaar zijn. Hier nog niets gezien (houden zo

@Rivaldo, dat jij kunt crossen met je tweespan, ik heb ze nog lang niet zover hoor. Eerst maar eens normaal stap / draf naast elkaar en beiden goed trekken/aan het werk, denk dat ik daar voorlopig nog wel mee bezig ben

@Wimmus welkom! (foto's???) en @_Patrick_ jij durft!
Vandaag na het werk naar de poowns eten geven etc en ik heb nu een stuk bij de borst/hals van Snuit geschoren. Wil morgen nog zijkant doen plus bij flank. Hij vond het wel spannend, oortjes strak naar voren maar bleef doodstil staan. Heeft het duidelijk vaker meegemaakt, brave pony. Voor het idee Alwyn ook even vastgezet en kennis laten maken met scheerapparaat (alleen maar aangezet en met mijn hand tegen hem aangelegd, dus niet met scharen maar andersom zeg maar) nou daar is nog wel wat werk te doen

Morgen moet ik ze wel goed laten bewegen anders worden het net zulke stuiterballetjes als bij jou Maisie. Ze kunnen wel in de paddock maar staan maar wat op het stukje dat bestraat is en op stal want de paddock is nog erg nat. Misschien ga ik morgen na het scheren beide mannen eerst longeren en dan even gezamenlijk wandelen, blijf ik tenminste warm bij