Trouwens, ik ben het niet helemaal eens met de opmerking dat je dan steeds scherper zou moeten. Er bestaan heel veel soorten bitten (ok, sommige zijn halve martelwerktuigen en zou ik dus ook nooit kopen). Als dat niet nodig zou zijn, zou iedereen met een dubbel gebroken bitje rijden
Ik ben ook niet zo van het snel veranderen van een bit (ze lopen hier allemaal op dubbel gebroken), maar het kan gewoon een te zacht bit zijn.
.
, luxe gaan ontbijten als bedankt met "onze taxidienst voor school"; echt fijn dat we, uit veelal onverwachte hoek, zoveel hulp ontvangen van mensen
denk toch wel dat het dat Welshjes-draakjes-syndroom is
super hoor.
Had wel weer een hond achter me aan racen kan daar toch zo pissed om worden. Was al gestopt, mevrouw riep de hond. Ik rij verder, kwam hij weer achter me aan, kreeg ze hem niet meer terug. Dus uiteindelijk ik stilstaan, wachten tot mevrouw die hond had (en vast aan de lijn deed
). Het was een jonge hond die nog niet goed luisterde maar ja zo leren ze achter paarden aangaan dat is helemaal niet handig.
/ genoemd wordt. Gewoon rechttoe rechtaan. Alleen heb je kans dat zijn tong dan in het gedrang komt. Had ik met Snuitje, die werd dan blauw, hij ging er van bozigheid op bijten ... of hij legde hem erover heen ... ook geen succes. Herkenbaar dikke tong, klein mondje en eigenwijs typetje