[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:48

ach die moos.. :(:) Hij mocht intussen wel weer stuiteren toch? :(:)

Afbeelding
Dids aan het werk vandaag :)

Afbeelding
Toen nog even tent erop

Afbeelding
En nog een fiks stuk buiten gewandeld. Maantjes moesten drogen, die had ik netjes gewassen :) (en staart ook :)) )

Ik vind 'm best redelijk in vorm nu! :9

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 19:26

Hij ziet er goed uit Aks..hoe is he met je hoofd ???
Gem..stuitermoos.....hopelijk alles heel gebleven ?? en dat hij dan nu weer even wat rust heeft....duurd ook al best een poos....
Ips...jeeeetje...wat vreselijk schrikken zeg....nachtmerrie dat je dat gebeurt....vreselijk balen..sterkte..
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 30-06-13 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 19:27

Biancacoo schreef:
Hij ziet er goed uit Aks..hoe is he met je hoofd ???

hoofd is uit vorm :')
beetje blauwig schijnt ook..

Stom beest ^) precies op m'n slaap %)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 21:23

Zie net de uitslagen op hoefnet. Tine heeft nog netjes gereden volgens mij.

En bij Tallechie zag ik kantelen rijtuig maar ze heeft de marathon wel uitgereden.

Auw aks kopstoot is niet fijn. Dids ziet er goed uit !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 21:44

Even heel kort. Tientje is moe. Maar ben reservekampioen klasse 3 enkelspan paard geworden, met maar 1,2 strafpunten verschil met de winnaar. Ben dus supertrots op mijn knollie en bij met manlief als groom! We gingen echt heel goed door de hindernissen. Moet nog wel sneller, maar het ging alweer veeeeeel beter dan 3 weken geleden. Topknol.
Nu snel naar bed, want morgen weer een hoop te doen.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 21:52

Goedeavond

Wij zijn ook naar leek geweest.. tallechie heeft volgende x een snorkel nodig. ~~}>

Tine had Erik op de huid zitten. Echt leuk voor haar dat ze zo goed heeft gereden.

Wij hebben echt super gereden. Dressuur liep goed. We hadden 64 strafpunten. In de vaardigheid 3 ballen. Waarin echt heel weinig mensen foutloos waren.
Hindernissen waren mooi ruim met mooie lijnen. Ze liepen echt super met een eind resultaat van 137 strafpunten. Wat voor een 4 span echt belachelijk laag is. *\%/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 21:52

Tine ik vind het zooooo super voor jullie *\o/* *\o/* *\o/*
Tallechie wagen gekanteld :oo hoop alles verder goed afgelopen :(:)
Lanouska super gereden, knap hoor!
Ips.... ai wat naar ... ;(
Aks kopstoot van Diddle die dat vast niet zo bedoeld heeft :n loopt er mooi aan de lijntjes :j
Moos als stuiterbal.... kan me het wel voorstellen hij is steeds zo braaf geweest.... wat vervelend dat het zo lang duurt Gem :(:)
En Janouk losmaakbehandeling gehad, mooi dat het weer los kwam.... en super dat ze over 4 benen rad loopt. Heeft tijd en aandacht nodig maar klinkt goed zo... :(:)
Maisie heeft caravan met luchtje maar dat gaat er wel weer uit, en goed bezig met de poowns plus puzzelrit :)

Wij hebben vandaag nog wat gemend in die geweldige menbaan van mijn instructeur. Ollebol liep alweer mooier ze leert snel. Zoonlief heeft zowaar wat foto's gemaakt maar de meeste waren allemaal heeeeeel ver weg dus ik was mega klein. Dit was wel de mooiste ....
Afbeelding <3

Terugreis zag ik Mel nog even door het landschap gaan die heeft het supergoed gedaan (zal ze zelf denk ik nog wel even melden) en gelukkig stond Ol goed stil in de trailer, ondanks nog wat filerijden.

Morgen komt hoefsmid, woensdag tandarts en ik heb nog een massage voor haar besteld dus komende week zit ze ipv in bootcamp in soort healthcare centrum :+
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 30-06-13 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 21:57

Aks, knappe dids!!

Tine gefeliciteerd met de resultaten :D

Vandaag met Sil de prijs voor Schoonste Geheel in ontvangst mogen nemen! :D *\o/*
Ben weer zo ontzettend trots op mijn kleine en had dit vorig jaar echt nooit verwacht!
Weer gewoon door de mensen massa, muziek, rennende kids, tractors, 22 andere aanspanningen enz :D Zelfs niet gesteigerd bij het stilstaan :+: Heen en terug weg ook heerlijk energiek, niets meer slome Sil :D Als ik me dan bedenk dat voorheen een klein rondje buiten al met veel spanning ging en we nu gewoon relaxed door het dorp heen kunnen mennen, wat een vrijheid!
( ik en groom hadden trouwens matchende outfits aan, terwijl we niets hadden afgesproken haha! allebei rood shirt met wit ding overheen :P Owja en op de prijs staat "Losse paard" maar die van "Aangespannen" was verkeerd meegegeven :P dus probeer die nu te achterhalen zodat we kunnen ruilen haha)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 21:59

*\o/* Sil *\o/*

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 21:59

VHU fijn zo'n bootcamp :D ik had graag mee gedaan met trainingsweek van KNHS, hopelijk volgend jaar :D nu lekker een wellness weekje voor Ollie haha

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 22:17

Mag ik me ook weer eens in dit topic laten zien ? Ik lees nog altijd wel veel mee maar kan niet altijd overal op reageren jullie gaan veel te snel.
En soms kan ik me er niet meer toe zetten om op alles te reageren, teveel voor mijn hersenloze hoofd. :D

Ik ben mijn welsh merrie aan het beleren en pakt het opzich wel goed op.
Buiten het op 2 benen lopen mee, bij het stilstaan en stil willen staan dingetje van alles nog niet goed snappen denk ik.
Want zit totaal geen kwaad in dat dier. Echt een lief dier.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 06:01

Super Tine! Klasse 3 al. Wow
En jenkins en lanouschka zijn ook aan het prijzen rijden *\o/*
stiekem jaloers, ik heb ook xin om weer te starten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 07:47

Goedemorgen

Janouk: komt vast wel weer :(:) Jullie doen er in ieder geval alles aan.
LS: stil staan is wel een heel belangrijke oefening!
Jenkins: super gedaan!!
VHU: lekker bezig geweest en Ollebol wordt in de watten gelegd
Gem: kan me voorstellen dat Moos het zat is. Heeft het geen gevolgen gehad dat hij even los is gegaan?
Ips: dat is flink schrikken. Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Wij hebben het vroeger met een hond gehad die een van onze eigen katten heeft gepakt. Dat was al afschuwelijk, maar de kat van een ander...pff. Sterkte
Lanouska: super combinatie hebben/zijn jullie! Toppers

Vandaag weer druk hier. Rembrand even longeren, mennen met Amerigo, kar van Rembrand schoon zien te krijgen en vanavond naar les met Thabor.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:33

Tine! :oo wat goed van je! fotos? :D

Lanouska ook al knap gedaan!!

Tallechie gekanteld? :oo Alles oke tallechie? :oo

VHU, jij had gisteren dat groene vest aan he? Ik heb je zien lopen denk ik? Volgens mij was jij alles aan het inladen? Ben zo rond half 12 langsgelopen geloof ik. Kwam mel ook nog tegen :j Zo trots op Dids, hij was heerlijk braaf.

Tot die kopstoot.. Ik ben hartstikke wazig nu dus, was goeie knal..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:17

Op verzoek wat foto's. Deze zijn van hindernis 4, de waterbak.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:19

Goedemorgen :wave:

@ Aks :(:) een K1 van Dids
@ Tallechie dat is schrikken :oo
@ Jenkins <3 die knappe Sil

Hier ook een wonderbaarlijke prestatie neergezet.
Ben eerste geworden in de vaardigheid O:) geen ballen, maar wel 2,5 strafseconden voor tijdsoverschrijding.
Maar goed eerste winstpunt binnen in de vaardigheid....ben zo trots op mij Pown, hij was zo rustig en braaf <3
Laatst bijgewerkt door _Dingetje_ op 01-07-13 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:20

kijk 'm gaan dat dressuurpaard :D
mooi hoor tine! :)

@dingetje; mooi je 1e wp! :):)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:23

Aks: zie net dat ik helemaal vergeten ben op jou te reageren. Solly. Wat ellendig zeg, zo'n kopstoot. Die beesten hebben zo'n hard hoofd. #) Sterkte, je zult je nog wel even niet helemaal top voelen vrees ik.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:26

Ik heb geen tijd om niet top te zijn :=
Moet berichtjes tig keer doorlezen. puinzooi met d/t en woord volgorde :')

En dat gaat vandaag een conceptverslag opstellen :P

Mam kwam me vanochtend wakker maken, die vertrouwde het ook niet helemaal
''hoe is het?''
*gromt* > ik barst van de koppijn wat denk jij dan<
''ah mooi, dus je weet 't allemaal nog :') ''

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:30

Tine, van harte gefeliciteerd, goed bezig !! *\o/*
Lanouska en team streutker ook super gereden ! *\o/*
Tallechie... :(:) :(:) omgegaan in waterbak...balen...superknap dat je de marathon uitgereden hebt, heb je wel een fijne rit gemaakt met het 2-span..ondanks omgaan.??
aks..nog wazig..
LS foto's meld zich...nieuwe welsh ??? ik mis iets geloof ik...what happened met lizzel ???
Dingetje..vaardigheid supergoed gereden, gefeliciteerd !!
Jenkins, gefelicteerd met je prijs, hartstikke gaaf !!
Tine, gave foto's, fijn zo damsn met je man dat marathongebeuren te kunnen doen !!
Vhu..heeeeel mooie foto van jou en oll !! suepr bootcamp en nu gevolgd door wellnes days !! wat wil je nog meer ??!!?!

hier..wachten op de makelaar..alles is spik en span genoeg voor foto's....dus nu word het echt...tjeee..maf gevoel hoor..

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:36

Gaaf jenskins !!!!

Zo vandaag pimp my caravan deel 2. Gisteren de gordijnen gewassen maar die arme
dingen waren een beetje verteerd. Mag ook wel ze zijn van 1985. Dus zo met oma
naar de leenbakker om nieuwe gordijnstof dan kan mijn oma nieuwe maken.

Dan ook nog met mn moeder even langs de action om wat servies en andere handige
dingen te kopen.

@ dingetje gefeliciteerd maar ik snap het niet helemaal met 25 sec. heb je toch geen wp?
je mag 5 strafpunten hebben en een seconde is een halve strafpunt toch? Of had je
die strafpunten in de barrage dan zou je 2 wp hebben.

Pluk_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:51

Zou ik hier ook mee mogen praten? O:)

Mijn fjordendame is sinds een week weer terug van de beleerder. Gezien ik zelf met mennen gewoon te onervaren ben voor haar (tenminste dat vind ik, volgens de instructeur kunnen we binnenkort ook zelf aan het trainen. ik ben benieuwd) ga ik of mee als bijrijder of heb ik (of mijn vriend die sinds kort ook helemaal besmet is) les. Ook wij zijn van de week even wezen kijken in Leek. Nog heel veel werk te verrichten, maar ooit.... In ieder geval een leuk doel om naar toe te gaan werken. De vriend zag het in ieder geval wel zitten als groom :+ . Ondanks het "kiepermoment" in de waterbak vond hij het nog steeds helemaal top, dat komt dus vast goed met een hele hoop trainen :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:28

Even snel berichtje. Ben inderdaad in dubbel span omgegaan. Maar heb verder gereden. Schade valt mee last van schouder en heup en bekken. Verder super trots op beide pony,s nog geen 15 keer naast elkaar gestaan en dan al zo lopen heb van meerdere mensen gehoord dat het een span met toekomst is

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:35

@Aks: Leuke foto's, die eerste foto <3
@Tine: Topteam zijn jullie en je man deed het super! Gefeliciteerd! *\o/*
@Lanouska: Ook gefeliciteerd!! Zag jullie in de laatste hindernis, liep mooi door!
@VHU: Fijn plaatje zo van Ollie. Wordt al steeds mooier qua bespiering!
@Jenkins: *\%/* *\%/*
@Dingetje: Netjes! Mooi zo'n eerste winstpuntje, gaan er vast nog veel volgen.
@Maisie: Zag al op fb dat jullie een nieuwe caravan hadden, nu lekker opknappen. Komen er ook voor en na foto's?
@Pluk: Welkom!

Hier ook een fijn weekend gehad in Leek. Alleen strafpunten in E traject, omdat meneer zich met de tijden ging bemoeien. In het vervolg krijgt hij geen horloge meer om, laat mij de tijden maar regelen. :))

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:49

@ Tine, super gave foto's :j
@ Maisie op gordijnenjacht met oma, gezelig *\o/* het waren 2,5 strafseconden geen 25 :o hierdoor had ik dus helaas geen barrage mogen rijden, maar dat was ook niet erg, want vriendje lief was deze vergeten op de kar te plakken :+
@ Poeltje, jammer van de strafseconden......... ~~}> geen horloge meer voor meneer!!