Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met appelgebak
Hier is zoonlief bezig met een suprise voor kind van zijn klas. Er wordt een LEGO pop geknutseld van wc rollen en kartonnen doosjes. Alles beplakt met geel papier enz. Ziet er kunstig uit moet ik zeggen (hij kan het beter dan ik
).
en van harte gefeliciteerd met je moeder.
inkopen gaan doen.. want deze week ook druk met suprises etc....de strijk laat ik nu maar voor vanavond liggen
we krijgen ook nog bezoek vandaag, onverwachts maar kunnen het niet maken dan weg te gaan, dus dat speelde ook nog mee. Zul je zien dat bezoek zo weg is en dat de wind ook weggaat en het mooi weer wordt
. Ben wel blij dat alle huldigingen etc.. achter de rug zijn en nu weer over kunnen op de orde van de dag
(afgelopen donderdag had ik ook nog een huldiging van Mendistrict West in Utrecht maar daar heb ik voor bedankt... was een eind rijden en geen oppas voor zoonlief daar mijn man moest werken)
En dan vergeten ze de leeftijd van Brutus 
ik wil ook!
.
.. Ik moet zelf ook nog de stad in en een mooi gedicht maken.. Dat word nog lastig, want daar ben ik niet super goed in
uit.
heb ik nu alles in huis, ook ideeen, nu nog de uitvoering
zal wel weer laatste moment worden

. Die word boos, zet haar achterhand er onder en kan dan GAAN zo gaaf
. Maar na een half uurtje vond ik het wel mooi geweest (in de regen stil zitten is nu niet echt mijn hobby) terwijl Roos nog lang niet klaar was
inkopen want ik moest vanmiddag nog even terug omdat ik voor zoonlief het verkeerde Nerf pistool had gekocht
gewoon stelling omgooien en zweepje erbij en gaan met die banaan...