[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 07:53

Goedemorgen.
Ziet er maar koud uit buiten :brr: Hoop dat we vandaag niet helemaal doorweekt raken.

Nu snel aan de slag, broodjes smeren, dieren voeren, Thabor en Amerigo naar de wei (die moesten Rembrand gezelschap houden) en Rembrand op de trailer.

Fijne dag allemaal!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 08:10

Tine veel plezier en veel succes !

En andere wedstrijdgangers ook veel succes !

Fijne dag allemaal.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 08:21

Biancacoo schreef:
Tine veel plezier en veel succes !

En andere wedstrijdgangers ook veel succes !

Fijne dag allemaal.

:j :j :j

*haast, te laat uit bed*

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 09:28

Veel plezier, ook voor iedereen die wat leuks gaat doen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 13:44

Ben benieuwd hoe het de wedstrijdgangers is vergaan vandaag. Het weer is hier best prettig, voor een wedstrijd dan. Niet voor op het strand ofzo.... wat een K-zomer zeg tot nu toe.

Hier vanochtend weer een mijlpaal behaald :D met Ollie naar buiten gegaan vanaf stal Petrideko, stuk route van de mendurance gedaan (in tegengestelde richting, zodat ik de spannen aan zou zien komen, stuk waar je elkaar makkelijk kunt passeren hoor ik was niet lastig zeg maar := ). In totaal 5 aanspanningen tegengekomen die op een na in volle draf passeerden en die Ollebol interesseerde het echt totaal niet <3 . Bij de eerste aanspanning ging ik zelf in stap maar bij die anderen ben ik ook maar in draf gebleven 8-)

Instructeur is echt verbaasd over pony zonder oogkleppen wat zo super te sturen is en eigenlijk gewoon nergens bang van lijkt of dat ze van de leg raakt of zoiets. We slingeren nog wel af en toe maar dat is gewoon onwennigheid. Enige waar ze wat kijkerig op was waren drie hele grote harige koeien (ja dat is ze dus ook typisch niet gewend als stadspeerd) en de 1e putdeksel die we tegenkwamen.

lianne74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 17:20

Die oliebol is geweldig hoor :j . Al houdt ze niet zo van bonte tinkers die een beetje verliefd op haar zijn <3 . Misschien dat ze daarom naar die koeien keek????

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:08

Hier een gesloopte wedstrijdganger.
Zeer tevreden over mijn dressuurproef, wat minder over de vaardigheid. Was van te voren heel erg zenuwachtig, maar in de ring gelukkig niet.

Heb helaas niet mijn doel bereikt. Wilde namelijk in de dressuur proberen 70% te scoren, en de vh foutloos. Ik moet het namelijk van deze 2 onderdelen hebben, omdat ik in de marathon nog veel punten verlies. Maar goed, had in de dressuur 66,9% en 1e plaats en bij de vaardigheid 3 ballen, maar snelste tijd, dus toch ook daar nog 1e.

Nu kijken of we morgen flitsend door de hindernissen kunnen komen. Ben benieuwd

O, ons avondeten komt eraan gereden. Tot later.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:11

Ik vind jullie zoooo geweldig Tine *\o/* _/-\o_ super!

@Lianne het waren egaal bruine koeien, van die harige dingen, ze lagen in de wei en keken ons aan :wow: hahaha. Bonte koeien (en paarden :P ) snapt ze wel :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:50

knap gereden Tine !! veel plezier voor morgen en veel succes !
Vhu een fijne rit met ollie gedaan, echt een superpaardje !! bruine harige koeien..met hoorns zeker..zien er ook wel woest-anders uit dan bonte koeien.
wat leuk dat peter en riette haar ook zo leuk vinden, en zonder oogkleppen..is idd wel bijzonder..onze Melody kon dat ook prima..maar er zijn er zat die daar niet tegen kunnen !

Rustig hier zeg...allemaal naar de wedstrijd en aan de slag vandaag...

Druk dagje gehad...1e aanhanger met afvalhout uit de schuur is naar de stort...nu nog een aantal ladingen andere rotzooi....drastisch opruimen...alles moet schoon leeg..hahaha...
ik heb een terras met allemaal van die oude ijzeren stalraampjes...ben al de hele week aan het schilderen..vanmiddag dan eindelijk..de laatste raampjes gedaan..ziet er weer mooi wit uit..haha...toch een stuk netter !
maar nog veel te doen..komt wel..maar lichaam werkt dan niet altijd mee, waar ik dan weer vreselijk van kan balen..voel me dan nutteloos stuk onbenul..met nog nuttelozer lichaam..en dat werkt ook niet mee..
hondjes doen het super...vinden de zon lekker warm, hebben vanmiddag lekker een botje gegeten...dat hadden ze wel verdient !

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:51

Super Tine, ga zo door! Jullie kunnen het!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:57

Tine,top gereden succes morgen en laat ze een poepie ruiken....je kan het
Biancacoo,heerlijk aan de klus enne....wat ff niet gaat dat gaat niet,kijk dan naar je geschilderde stalraampjes en geniet van je werk wat al wel af is.....sprak ook een kneusje..... _/-\o_

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 20:01

HT, precies..zo blij met mijn raampjes..hele week over gedaan..8 stalramen met ieder...ehm 12 raampjes erin....heel gepriegel maar het is weer wit..en ziet er echt een stuk netter uit !! daar ben ik blij mee.
nu morgen heel het huis opruimen..en netjes en aan kant..maandag worden er foto's gemaakt voor de verkoop van het huis.. :7
Hoe gaat het met jou paardjes happytime, je hebt ze nu toch allemaal bij elkaar staan ? bevalt dat goed ?
janouk..alvas veel succes morgen bij Steffi !!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 20:04

Succes Tine!

Biancacoo: onze honden waren ook zo gek op botten van de slager. Twee groooote schenkels voor de hond, de slager hield er zaterdags al rekening mee :D

VHU: putdeksels, ja daar gaat menig paard niet overheen. Afgelopen woensdag met beleerpaardje mee geweest, álle putdeksels opgezocht, maar paardje draaft er heel handig elke keer over, tussen of langs :P .

Vandaag mee geweest naar een ander paard dat net voor de koets staat, een prachtige Friese hengst. Wat een chic ding..... hij hinnikte alleen als een ponyke, géén gehoor :D !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 20:07

Voel met je mee Biancocoo voordat we foto's kunnen laten maken van het huis moet er echt nog het een en ander gebeuren maar heb daar momenteel echt de puf niet voor / ik trek het gewoon niet hoor. Hoop eerste twee weken van mijn vakantie goed aan de slag te kunnen gaan.

Wat grappig dat Melody ook zonder kleppen liep, was me nooit opgevallen.
Hier ook voor Janouk een hele dikke knuffel en sterkte morgen :(:)

Bootcamp voor Ollie is ook bootcamp voor mij ben dat niet meer gewend dat ik elke dag men/rij enz :o

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 01:04

Tine super resultaten toch :D

VHU goed bezig :D Ollie is suuuper braaf zeg!!

Biancacoo lekker aan het schilderen en opruimen, nadat ik mn kar heb geverfd ben ik ook wel ff klaar met verven haha.

Ik ben net klaar met tuig schoonmaken en waxen.. morgen om 14:00 ringsteken en moet om 13:00 van stal vertrekken, daarvoor nog mijn kar schoonmaken en versieren en Silvester vlechten, knotten, poetsen enz :P druk druk.. maar heb er onwijs veel zin in :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 06:41

Goedemorgen, tine succes.
Ook crazymel gave endurance succes !
Melody wisselde we af, zonder en met oogkleppen.
Mensen hier vonden het megagevaarlijk zonder kleppen....onzin.

Lijkt een mooie dag te worden.
veel plezier allemaal.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 07:50

Goedemorgen allemaal.

Iedereen een heel fijne dag!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 10:14

Goedenmorgen allemaal. Ik ben een beetje van slag. Onze nieuwe hond heeft gister de kat van de buren gepakt. En het poessie heeft het niet overleefd :(

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 10:15

oei ips :( sterkte!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:20

Oei ips, kan me voorstellen dat je dan van slag bent. Dat is niet niks.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 12:52

wow ips dat is niet best!! Snap dat je van slag bent. Sterkte !!

Gisteren caravan gekocht voor de wedstrijden. Hij stond al bij mijn ouders in stalling en was de
afgelopen 2 jaar er niet uit geweest. Je kan wel raden hoe het van binnen rook.

Ook nog gereden met ferro en robijn en robin was mee.

Vandaag puzzelrit die we willen gaan houden op de fiets rijden. Wel lekker weer om te fietsen.

@ tine ik hoop dat je een goede marathon hebt gereden !

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 14:06

@Ips :(:) gatver, dat is echt *&*&%^%$$ emotioneel.

Ik kan je straks aanraden een jachttrainingsband om te doen en de hond eens flink onder stroom te zetten, zodra hij naar een kat kijkt. Zodat hij leert dat katten electrisch en gevaarlijk zijn.

Update Janouk
Zo weer terug van Steffie:
De wervels hals en lendenen waren nu goed los. Alleen de halsspier was extreem hard, dat hadden wij ook al geconstateerd. Massage hielp niet. En zodra we iets van nagevelijkheid of stelling vroegen, kreeg ze zenuwtrekjes in haar hoofd. Waarschijnlijk is die spier bij de valpartij goed beschadigd geraakt.
Ze is nu dry needle los gewerkt en na behandeld met de laser. Voelt nu lekker soepel aan. Nu afwachten hoe dat morgen ochtend is.
Ze loopt in ieder geval goed rad over 4 benen; daar ben ik al onwijs blij mee.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:20

wat is dat schrikken ips.. :(:)

@janouk; wat fijn dat janouk jullie paardje is en jullie alles op alles zetten om alle legosteentjes terug op hun plek te klikken!

verder ben ik even.. ^) Ik heb een beetje moeite met boven en onder.. Kopstoot gehad van dids. Zat een beest te steken, en hij schrok en toen die kop. En ik ben te traag, dus was te laat weg..
Lampie uit :')

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 17:19

ips: dat is balen,was de kat bij jou op terrein of jou hond bij hun ? ik zou daar ook ff goed ziek van zijn :(:)
aks: als boksbal gebruikt door dids,pfff
janouk aan de betere en soepelere hand,nu die spier nog loshouden
hier weinig te melden, bardienst gehad met een springwedstrijd,weer eens wat anders en weer reuze gezellig om oude clubgenootjes van de onderhetzadeltijd te spreken :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 17:28

Oeiiii Ips, niet goed voor de verstandhouding met de buren :(:) !

Janouk: gaat de goede kant op +:)+ !

Ik heb Moos vanmorgen losgegooid in de bak... zijn geduld is op, en hij was zo gevaarlijk hoog aan het springen aan de stapmolen dat ik vreesde dat hij binnen de stangen zou belanden. Hoefzak (die om het verband heen zat) was natuurlijk ook zo aan flarden. In de bak diverse ontploffingen, hij had het echt nodig := .
Na een uurtje de hoefzak eraf gepeuterd, dat is helemaal niks :n .