[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:32

@Prinsje: lastig, O. heeft het heel vroeger ook een tijd gehad en die wondjes genezen heel lastig, toen heb ik trouwens ook wel hoefschoenen gebruikt, maar hier ging het zo plotseling als het kwam, ook weer over.
Zou idd je hoefsmid eens vragen.

@Bicci: klinkt heerlijk, allemaal, hahaha, ietsje minder powerrrr dan maar.

Romeootje liep goed, inspannen moet ik nog doen, normaal doe ik dat in m'n uppie, maar nu wil ik dat manlief thuis is en tijd heeft om te helpen...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:59

Prinsjeh, dat is lastig, maar je hoefsmid kan wel e.e.a. doen aan anders beslaan, en bekappen om dat enigzins te voorkomen.
moet nog helemaal bijlezen..
zie bicci die een fijne rit gemaakt heeft...fijn !
Nouvel...balen dat Fifi kreupel is..het zit je niet mee.
Aks..dikke knuffel voor jou....en sterkte nogmaals...niet te veel onder die steen gaan zitten en lekker meeposten, is ook afleiding voor je, nog bij didd's geweest vandaag ??
Avaluna, fijn dat romeo goed liep, inspannen idd beste even samen doen, je weet nooit.

wij zijn gisteren en vandaag bezig geweest aan een plek om lekker droog te kunnen zitten in de tuin ...de husky's hebben hem meteen goedgekeurd, dakota die zat meteen op schoot natuurlijk...alleen het dak moet nog verder afgewerkt worden..da's voor morgen en overmorgen...
we hebben zo'n simpel boeren-schapen-schuurtje nagebootst...word helemaal leuk !
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:10

Ziet er leuk uit Bianca!!!
Avaluna: blijkbaar heb ik iets gemist tijdens mijn vakantie. Heb je menongeluk gehad?
Tallechie: klinkt niet fijn, vooral omdat er niets aan te doen is. Maar toch lekker les gehad.
Prinsje: idd overleg met hoefsmid

Hier enorme paardendag gehad. Eerst met pony in de bak gemend, ging al een stuk beter dan gister. Daarna met Rembrand (ohz) naar Balloerveld geweest (heidegebied met nu loodzware zandpaden, want er nat). Moest om een stuk weiland met 16 jonge stieren. Laatste deel kwamen ze op ons af in galop, dat was wel even heel spannend. Gelukkig kon ik op grasland uitwijken. Verder lekker galoptraining gedaan. En gelijk gekeken of deze route ook aangespannen te doen is. Dat lijkt er wel op (wel zwaar, maar is mooie conditietraining), dus zaterdag gaan we het proberen. Daarna nog Thabor thuis ohz gereden. Omdat ik toch wel erg moe was na 15-20 minuten gestopt. Maar goed, hij heeft toch wat gedaan en het ging heel fijn.

Man wat vliegt de tijd, en ik ben nog wel alleen thuis.... Straks nog de wei uitmesten en dan maar vroeg naar bed. :z

Ollie1

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:35

Hier even een ego berichtje uit zonnig turkije...bedankt voor de vakantiewensen dat gaat zeker goedkomen...morgen lekker naar de haman, massage en modderpacking...35 graden, de zwembaden incl. De glijbanen zijn gkedgekeurd door zoonlief...we komen hopelijk weer fris en fruitig thuis...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:40

>;) naar ollie :P

:(:) voor de polsen van tallechie

Tine een lekkere paardendag gehad

prinsjeH over springschoenen ivm aantrappen.

Heb wel bijgelezen :)
Ben na 2uur vandaag gaan opdrogen gelukkig.. Het sloeg echt helemaal nergens meer op.. Collega zei ''goeiemorgen'' en daar ging ik :') Gelukkig wist ie wat er was etc, maar ik was toch wel heel blij dat ik geen klanten hoefde te rijden vandaag :=

Net inderdaad lekker even op stal geweest :) Heb alleen maar poep geschept en vlechten opnieuw gedaan en gepoetst. Maar het was heerlijk :)

Nu eten, heb honger, gek he :')

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:46

:wave:

sterkte voor wie het nodig hebben...
en lekker genieten van vakantie voor wie dat geldt...

8-)

Fifi is nog steeds niet goed, ze graast nu lekker tussen de pionnetjes, 't is even niet anders, pech, waardeloos, maar goed...
volgens mij heeft zij er niet zoveel moeite mee...
Afbeelding

ik doe momenteel ook veel met springschoenen om omdat ik even wil voorkomen dat ze het speciale beslag aftrapt, los loopt ze wel zonder...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:24

in verleden ook ooit springschoensels aan paardenvoeten gehangen wegens aantrappen steeds.
tenminste hij tikte ze aan met zn slide-stops in de wei 8)7
uiteindelijk vond ik de schuurwondjes van die dingen niet opwegen tegen de aantikmomenten.

toen ook met de HS overlegd, die heeft ook de ijzers iets naar achter gelegd etc.
inmidels hoeft het niet meer, maar hielp toen super.

hier net knolliebollie van 3 malse plakken hooi geholpen,
2 appels erin gepropt, en nu nog ff flaptoppen.

heb mn hobbel-zadel mee, dus misschien kruip er morgen lekker op voor rondje veluwe :))

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:00

Iemand wilde in apeldoorn shoppe? Daar zit vrielink! Aan dezelfde weg als de apenheul! Richting vaassen! Mooie winkel, ook voor mennen, maar wel onwijs duur...

Boy ging toppie voor de kar, al heerlijk een uur het bos in geweest! Lekker gegaloppeerd en ok heb voor het eerst zelf gestuurd!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:11

Mooi dat het goed ging!!

Haha Bianca, komish die hond op schoot! Lekker hoor.

Ferro aan de longe, knappe man.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 23:25

wat een leuke boeren-schapenschuur,maar of je echt droog zit als het gaat regenen :n
fief in de lappenmand,maar nu wel haar eigen weitje
ollie zit ons gek te maken met haar vakantie.....geniet er van 8-)
hier weinig nieuws,begin te balen van al dat water....en mijn grote vriend de welshpony ook...mietje is bang voor natte voeten en die krijgt hij nu richting de stal...... :=

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 00:09

vrielink, ga ik morgen googlen. of eigenlyk straks, haha . hebben net battleship gekeken. wel vette film. nu poging tot slapen. heb nu tabletje gepakt.. hopelyk heb dan betere nacht dan de afgelopen. truste iedereen!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 01:11

@Avaluna: fijn dat Romeo goed liep *\o/*
@Biancacoo: hond houdt ook van loungen bij jullie :)) Leuke plek maak je ervan!
@Tine: lekker uitrusten van 'enorme paardendag' :Z
@Ollie: klinkt fantastisch, veel plezier in Hammam morgen, heerlijk!!!
@Aks: fijn even afleiding op stal gehad :(:)
@Nouvel: wat een pech hebben voor jullie, Fief geniet wel in de wei zo te zien :+ Hoe lang blijven jullie nog in Someren? Hopelijk knapt ze nog voldoende op voor lekker ritje
@Bicci: paardje heeft lekker veel hooi weggewerkt :D
@PSM: fijn dat Boy het zo goed doet!
@Happytime: pony houdt niet van natte voetjes :+

Ik zou moeten slapen... lukt weer eens niet _-:(

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:02

PrinsjeH heeft een mooie nachtelijke samenvatting gemaakt!! Heb je nog wel kunnen slapen?

Hier alweer een wandeling achter de rug. Zo weer dagje werken.

Fijne dag allemaal!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:03

@ht; heeft het bij jullie zoveel geregend dan? Ik stond gisteren op stal gewoon nog in de smoor... (los, droog, stuivend zand, voor het geval dat ''smoor'' iets brabants is :+ )

Hier weer een dagje werken. 't is al woensdag, dus incl deze dag nog maar 4 :)
Mag vandaag naar Eindhoven als het goed is, dus ben wel eventjes aan het rondrijden ook. Wel lekker :o

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 08:16

gaaaaaaaaaaaaaapppp
:)) beter geslapen dan de nacht ervoor :D

handig zo'n vleermuis-prinsje die samenvattingen tikt :D
wil je mijn tabletje een keer lenen?

ow -O- ben ongie geworden, wel te laat, maar zal de stress wel geweest zijn denk. grmbll
precies nu die zooi, majah.

nu even wakker worden en dan zo briez zn etens bak zoeken, denk dat nog in de auto ligt, en dan lekker eten geven en zn weitje etc doen.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:25

@balen ngtje, net op je vakantie. Zat er overigens nog pathe bij jullie in de buurt. Ivm gebruik kaartje.
Hoop dat je niet te veel last hebt van vrouwelijke kwaaltje.
@aks, rij ze vandaag. Vandaag hier ook bij garage geweest, auto weer onderhoud momentje en apk, andere woorden, kost weer centjes.
@prinsje, nog in slaap gekomen?
@psm, winkel is niet in de buurt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 09:53

Goedemorgen

Zonnetje schijnt hier.

Heb weer uitgeslapen, maar daardoor kom ik wel wat krapjes in mijn planning van vandaag. :+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:36

Aks en Frensie: werkse!
Tine loopt achter op de planning
Bic balen in vakantie ongi
BI centjes naar de garage gebracht

en Tine, hoe was de service bij de garage bij jou gisteren???

Ik heb niet meer geslapen, knap waardeloos, nu erg moe -O-

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:56

balen, hoop dat je je straks fitter voelt

net foontje gehad van garage, viel me mee, tja een onderdeel die duur is. Maar goed, daar kunnen we dan wel weer mee vooruit en wisten dat die vervangen moest worden.
die moet besteld worden en moet ik voor terug komen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:03

goedemorgen..
die hond lounged niet hoor,...die is hyper de hyper en vliegt overal bovenop wat in haar weg komt..hahaha..maar het is wel een hele lieverd...
huskyhok moet nog pannen op, maar .... even time out, komt van de week wel...was zwaar werk..

mooi weer hier..straks eten...en nog meer hondjes doen en van alles doen maar geen zin..

Fifi op d'r vakantieadres..haha..knappe dame is ze toch.
Je zwarte monster doet het goed aan de longe nouvel !

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:53

Bah het regent hier al bijna de hele ochtend. Echt van die miezer. Nu net even nog een muur geschilderd boven die nog moest dan is dat ook maar gebeurd. Vanmiddag hoop ik dat het droog word dan kan ik nog een rondje doen met ferro.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:49

hier droog nu, maar kan toch niet rijden, zit op het werk, vandaag en morgen en dan verlof.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:28

hier op een paar spetters na ook al de hele ochtend droog, wordt nu wel heel donker...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:53

Hier was het vanmorgen mooi weer, vanmiddag heeft het echt gehoosd en nu schijnt weer een waterig zonnetje. Raar weer.

Garage (weer een andere, naar die vorige ga ik nooit weer) deed het goed. Buitenspiegel was er tijdens de vakantie uitgevallen, hadden we profisorisch met tape vastgezet. We hadden al een datum geprikt om hem te laten repareren (volgende week ergens ivm vakantie van personeel). Dus gevraagd of ze even wilden kijken of de tape goed genoeg zat, zodat ik glas niet zou verliezen. Hebben ze spiegel gelijk al gerepareerd, omdat ombouw niet vervangen hoefde te worden, maar alleen het glas. De andere punten worden hopelijk volgende week ook naar tevredenheid opgelost.

Vandaag naar opticien geweest en mezelf een leesbril laten aanmeten. Klinkt wel heel erg oud he? :o

Zometeen moed verzamelen om uit te mesten.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:15

heeft mijn gemopper toch wat geholpen....paar spatters wat ik geen regen kon noemen :j
had de grote kruiwagen gepakt om paddock te mesten.....zat dus vast in de modder :(
tine: mooie bril geworden?