Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
deken eraf twee dagen later was hoest weer over.

Als je helemaal doet moet je wel met dekens gaan werken, zo hoeft dat dus niet (althans, dat is mijn ervaring).

zwaait snel langs...
zwaai even terug.
geen gezicht, maar werkte wel erg goed.
zo lief meteen naar de schoentjes...lag er ook een schoen van mama...met een speculaas erin...
zoontje helemaal verbaasd vol kabaal naar onze slaapkamer....PAPA MAMA jullie hebben ook een kadotje... wij huhh....wij hebben geen schoentje gezet hoor
lekkere speculaasgezichtjes..
hahaha dat heeft de piet gedaan mama !!!! heb ik gevraagd mama lief he ?!!! ....zoontje ook weer blij met zijn pen die wel 6 kleuren kan schrijven....helemaal gelukkig makkelijk toch !!

leuk!
snap er geen reet van.. M'n telefoon gaf aan dat ik eruit moest, maar ik ben een half uur te vroeg 
, niet gisteravond maar wel vaak), sterkte met Gompie
, mooi dat het zo'n fijne dag was. Ennuh, Brutus heeft een lekker koppie hoor.
. En dan achterstallig huishouden en manlief aankijken dat hij even helpt met inspannen van Romeo. 
En met Romeo mennen.
gemaakt maar de bak was te donker voor
dus heb ik een filmpje gemaakt maar die is nog aan het uploaden dus die zal ik er zo spoedig mogelijk bij zetten

.
maar het is echt super zo, dus zeker 2x wat ze hadden, en alles is klaar !!! ben er helemaal blij mee.
de pup's kunnen zelf kiezen of ze s'nachts binnen of buiten willen zijn, we hebben ze niet in huis, omdat het de bedoeling is dat ze echt helemaal hun gang kunnen gaan, goede weerstand opbouwen, en over een aantal jaren mee naar de sneeuw !!
Eerst nog even uitrusten
. Nog even hart onder de riem van IngridM voor Gompmans en Tine veel succes met wedstrijd morgen!
had dus aardig tempo voor zo'n ponyke en hij was zowaar aan het eind van de rit zover dat hij zelf aangaf te willen stappen. Dus nu weet ik eindelijk waar op dit moment zijn 'limiet' ligt, kunnen we daarmee aan de slag
Hij zag er ook zeer tevreden uit, is echt pony die zo graag hard wil werken, vindt hij heerlijk.
, VHU lekker gemend en gereden en sorry als ik iemand vergeten ben.
)Frensie schreef:!
Lanouska dat paardje klinkt ideaal voor Klaas. Niet echt fair om hem er mee te stangen...
VanHuisUit schreef:Zie paard dat braaf haar rondjes loopt, goud waard toch. Misschien als hij snapt dat het voor het paard ook goed is wat buiging en stelling (rugtechnisch gezien) dat hij het nut van af en toe dressuren wel begrijpt?